تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۲۳۷۸۵۵

راز موفقیت رستوران دار نمونه گچسارانی (+تصاویر)

۳۵
۰
کبنا ؛بسیاری از رستورانهایی که در گچساران فعالیت می‌کنند، اسم ‌هایی دارند که تبدیل به یک برند شده است. این رستورانها از خیلی قدیم فعالیت می‌کردند و خیلی از آن‌ها همچنان در حال فعالیت‌اند.
چنین رستوران‌هایی بدلیل سابقه‌ی طولانی مدت، جایگاه خاصی دارند و مشتری‌های خاص هم طبیعتا دارند، اما در بین این رستورانهای قدیمی مجتمع غذایی با نام نمونه قدم در راه گذاشته است.
گچسارانی ها با نام مجتمع غذایی نمونه از سال ۸۳ آشنا هستند، مجتمع غذایی که از همان ابتدا به لحاظ خاص بودنش معروف شد.
این مجتمع غذایی ۱۲ سال است که در کوی کارکنان دولت گچساران در حال فعالیت است، مجتمعی که با داشتن رقبای قدیمی بسیار حرفه‌ای و خوب شروع کرده است.
اگر فقط یکبار برای امتحان به این مجتمع غذایی سری بزنید مطمئن باشید که پشیمان نمی‌شوید.
از همان ابتدا تا لجظه اتمام غذایتان ایمان می‌آورید که همیشه قدیمی‌ها خوب نیستند و میتوان دوباره اعتماد کرد و یک جایگزین عالی و حتی عالی‌تر برای نمونه‌های قدیمی پیدا کرد.

برادران خیرمند سالهاست در زمینه رستوران داری فعالیت می‌کنند خیرآبادی هستند و اصالتشان گواه بر حرفه‌ای بودن در زمینه آشپزی است، پدرشان هم در همین زمینه در سالهای گذشته فعالیت میکرده و کبابی داشته، خانوادگی مدیریت رستوران را به عهده دارند و با هماهنگی با یکدیگر کارهای اصلی رستوران را پیش می‌برند.


کادر مجرب فقط یک شعار نیست.
وقتی وارد مجتمع غذایی نمونه می‌شوید کادر این مجتمع غذایی برای خوش‌آمد‌گویی به استقبال شما می آیند.
با تماشای کارمندان مجتمع غذایی نمونه به این نتیجه می رسید که مشتری مداری چیست، کارمندان به خوبی شما را راهنمایی می‌کنند تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید، اکثر افرادی که در نمونه فعالیت می‌کنند تحصیل کرده‌ هستند.

اگر به دنبال یک تجربه خوب میگردید مجتمع غذایی نمونه یک روز یا شب خوب با تمام جزئیات را برای شما فراهم  کرده است و اشتهای شما را برای سرو غذا دوچندان می‌کند.
آقای خیرمند که مسولیت سالن و تشریافت را بر عهده دارند فردی خبره در زمینه مهمان نوازی هستند و تجارب بسیار زیادی در این زمینه دارند .
 
همه چیز برای یک ضیافت آماده است.
سالاد بار یکی از گزینه‌هایی است که این امکان را به شما می دهد تا تنوع را تجربه کنید سالاد بار کامل مجتمع غذایی نمونه دقیقا این ویژگی را دارد. مدل های مختلف سالاد که هر چند وقت یک بار کاملا طعم ها و نوع ها عوض می‌شود.
به غیر از نوشیدنی های معمول، دوغ مخصوص به خود دارند که طعمی ترش و شیرین و بسیار خوشمزه دارد، این دوغ بدون هیچ اسانسی تهیه می‌شود، این پیشنهاد را حتما امتحان کنید.
برای اینکه برای غذای اصلی کاملا ولع داشته باشید، فقط یک پیش غذای ساده برای مهمانان در نظر گرفته شده است و آن هم سوپ است که باب دهان هر کسی است.
کباب پایه اصلی منوی مجتمع غذایی نمونه
 

منو نمونه منویی طولانی و پر اسم نیست. بلکه بعد از مدتها تحقیق و نظر سنجی از مشتریان به این منوی ثابت رسیده اند.
اما کباب‌ها تنوع زیادی دارد. تنوعی که انتخاب را کمی مشکل می‌سازد. اما اگر از خود برادران خیرمند نظر بخواهید بر روی دو، سه نوع خاص کباب کوبیده مخصوص،کباب کنجه و شیشلیک تاکید دارند.
این کبابها در خیلی از رستوران‌های گچساران سرو می‌شود اما شما می‌توانید تفاوت را کاملا در این مجتمع غذایی از لحاظ طعم و کیفیت متوجه شوید. در اینده ای نزدیک قرار است که کباب های دیگری هم به منو اضافه شود.
البته کباب تنها غذای منو نیست بلکه شیود پلو با گردن ، ماهیچه، ماهی، مرغ شکم پر، جوجه کباب و ... از جمله غذاهای همیشگی هم موجود است.
تمامی موارد مصرفی رستوران به صورت هفتگی و تازه خریداری می‌شود چون هیچ سردخانه ای ندارند که این خود یک امتیاز است. 
سرآشپز این رستوران از سرآشپزان حرفه‌ای است که با سابقه ای نزدیک به ۱۵ سال و فعالیت در رستوران های مختلف در حال حاضر در رستوران نمونه مشغول به کار است.
داشتن تنور و پخت نان تازه یکی از بهترین و خوشمزه ترین اتفاقاتی است که در نمونه انجام می‌شود.
در طبقه زیرین این مجتمع غذایی یک سالن برای یک میزبانی عالی تدارک دیده شده تا شما برای مهمانان ویژه‌ تان یک پذیرایی عالی را فراهم کنید، طراحی رستوران به خوبی بیانگر میزان اهمیت به مشتری است.
مجتمع غذایی نمونه برای مشتریان خود تخفیفات خوبی در نظر گرفته است، البته این در شرایطی است که خود مجتمع غذایی با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار قیمت های مناسبی دارد.
تمایزات و تفاوت ها
ارائه خدمات توسط پرسنل خوش برخورد و آموزش دیده،مجموعه ای سالم و آرام ، توجه دائمی به حفظ بهداشت و نظم، فضاسازی آرامش بخش، دریافت جایزه کارآفرین برتر و بسیاری دیگر از تمایزات و تفاوت ها ی مجتمع غذایی نمونه با سایر رقبا می باشد.

برزرگترین مجتمع غذایی گچساران آماده پذیرایی از میهمانان
مدیر مجتمع غذایی نمونه از آمادگی کامل این مجتمع به منظور پذیرایی از میهمانان نوروزی گچساران خبر داد.
علی خیرمند سرمایه گذار بخش خصوصی که اقدام به ایجاد مجتمع غذایی نمونه کرده است با آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای عموم هموطنان و با اشاره به برنامه های این مجتمع غذایی برای خدمات رسانی مطلوب به مسافرین عزیمت کننده به گچساران در ایام نوروز سال ۱۳۹۶، گفت: با توجه به فرارسیدن سال جدید و نوروز باستانی، تلاش زیادی برای مهیا کردن امکانات رفاهی به منظور پذیرایی مطلوب از مسافرین نوروزی صورت گرفته و انشاءالله در ایام نوروز این مجتمع غذایی آماده خدمات دهی به هموطنان گرامی است.
مدیرمجتمع غذایی نمونه افزود: مجتمع غذایی نمونه گچساران با ارائه غذاهای کامل با کیفیت مطلوب با برخورداری از سرویس های بهداشتی و نمازخانه آماده خدمات رسانی به همشهریان، زائرین و مسافرین گرامی از نقاط مختلف ایران اسلامی خواهد بود.
 

خیرمند ادامه داد: با کمال افتخار مجتمع غذایی نمونه آمادگی دارد در صورت هماهنگی و رزرواسیون قبلی از همشهریان و مهمانان گرامی با انوای غذاهای خورشتی و محلی پذیرایی نماید.
وی مساحت این مجتمع غذایی را ۳۸۰متر مربع اعلام کرد و گفت: برای ساخت این واحد ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با نرخ ۱۸ درصد از بانک دریافت کرده است.
وی ابراز کرد: حمایت از کارآفرینان واقعی به ویژه پایین آوردن نرخ سود تسهیلات بانکی راهکار اصلی رونق و شکوفایی تولید در کشور است.
 
این سرمایه گذار بخش خصوصی رویکرد دولت تدبیر و امید در زمینه خصوصی سازی را بسیار ارزشمند و رضایت بخش دانست و تصریح کرد: گچساران دارای ظرفیتهای بسیار مهمی در زمینه گردشگری است و حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
وی تاکید کرد: بنابر این باید این ظرفیت ها را در مرحله نخست به همگان شناساند و سپس از آنها استفاده بهینه کرد.
خیرمند نقش رسانه ها در بحث اطلاع رسانی در مورد مناطق گردشگری و جاذبه ها را بسیار ضروری و با اهمیت برشمرد و اظهار امیدواری کرد: کسانی که در بخش خصوصی سرمایه گذاری می کنند با همکاری رسانه ها و مسئولان در این راه موفق باشند.
گفتنی است: این کار آفرین موفق با ساخت این مجتمع غذایی موجب ایجاد اشتغال ۲۵ نفر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
انصافا بسیار عالیست، جناب آقای خیرمند دست مریزاد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
رستوران با کلاسیه، حداقل توی شهر ما یکیش هست
دنای سرفراز
Iran, Islamic Republic of
رستوران خوبیه ولی در این حد نه.یه ماهی خوردم که افتضاح بود.ولی کنجه بره خوبی داره.البته از بقیه رستورانهای گچساران بهتره
جهادی
Iran, Islamic Republic of
برادران خیرمند خودشون نمونه اند کارشون نمونه است خدماتی ارائه میدهند نمونه.
نمونه بودن رستوران آقای خیرمند صرفا به خاطر اخلاق خوبشان است نه بخاطر پول و سرمایه ای که در اختیار دارند ایشان نمونه بارز کارآفرین باعرضه هستند.
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا رستورانش حرف داره، بیست، بیست، بیست
دشتی مقدم
Iran, Islamic Republic of
عالیه.از خدمات دوست عزیز جناب خیرمند به همشهریان ،مسافرین و مهمانان بسیار سپاسگزاریم.نیاز به یک مسافرخانه مجهز دارند.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آقای خیرمند با تشکر از شما ، لطفا قیمت ها را مناسبت تر کنید، بهرصورت خیلی از خانواده ها دوست دارند بیایند رستوران نمونه غذا صرف کنند، ممنون از شما
keshavarz.atila@yahoo.com
Romania
به مدیرت با ذوق و نمونه رستوران نمونه باید دستمریزاد گفت
جمشید
Iran, Islamic Republic of
واقعیت این است خانواده بزرگ خیرمندهمگی افرادی خوش عقیده خوشنام وخوش سابقه ومردم دار واصیل ومتعهد وباایمان. هستند به همین خاطرخداوندهم درست هدایتشان میکند سربلندهستند
جوان
Iran, Islamic Republic of
اگه اشتباه نکنم بعضی از پرسنل رستوران نمونه و رستوران های گچساران در هتل پاسارگاد دوره رفتن یه مدت هم دوره ی کافی شاپ گذاشته بودن ک قسمت نشد ما بریم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دست عزیزان درد نکند، رستوران خوبی است
احمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید وتبریک عید فقرا وگرسنگان را در یابید تا خدا برکت عطا کند اسراف نکنید غذا را دور بیندازید دربیابان اگر بابل استفاده نیست بریزید تا جانوران از ان بهره مند شوند رعایت بهداشت وغذای تازه اهمیت دارد پولدارا هر چه هم بدن کم دادند اما فقر ا هر چه کم بدن براشون زیاد موفق باشید
محله لبنان
Iran, Islamic Republic of
برادران خیرمند به غیر از رستوران نمونه در بخش عرضه لبنیات محلی و گوشت هم بسیار عالی هستند لطفا در زمینه هم اطلاع رسانی کنید
اداری
Iran, Islamic Republic of
این رستوران هم از نظر بهداشت و تمیزی و هم از لحاظ کیفیت غذا خیلی خوب است، امیدواریم تنوع غذای آنهم بهتر شود
احمدزاده
Iran, Islamic Republic of
من از ۵۰۰ دستگاه میایم کارکنان دولت پیش رستوران خیرمند غذا میخرم و از غذا راضی هستم
مشتری
Iran, Islamic Republic of
آقای خیرمند فقط میتونم بگم همه چیز عالی، عالی، عالیه. موفق باشید
باوی
Iran, Islamic Republic of
رستوران بسیار خوب، لبنیات محلی خوب، اما این برادران عزیز خیرمند همشون یک سایز هستند و شبیه بهم،،تشخیصشون خیلی سخته،،آرزوی پیروزی و سربلندی برای این خانواده اصیل و محبوب
محله سادات
Iran, Islamic Republic of
جناب خیرمند، اگر قیمت ها کمی پایین تر باشه، اکثر شهروند میتونه بیایند رستوران خیرمند، واقعا کیفیت غذا بسیار خوبه
Iran, Islamic Republic of
شما به استناد چه مدرکی میگین نمونه؟؟؟ اگه نمونه به خاطر اسمشه که بحثی نیست اگه به خاطر کیفیت از کدارم مراجع ذی صلاح استعلام گرفتین شما باد از مراجعی مثل شبکه بهداشت و درمان و مخصوصا دمپزشکی شهرستان استعلام میگرفتین بعد اون موقع این خبر رو میزدین من احساسم براینه که شما فقط به خاطر منافع شخصی این خبرو چاپ کردین من اله توفیق
تقی
Iran, Islamic Republic of
برای گچساران خوبه
Iran, Islamic Republic of
عالی
Iran, Islamic Republic of
آقایی که پشت سیستم بود خیلی خوب سرویس دهی میکرد بعد از اون سرویس دهی //ضعیف شد.آقای خیرمند رسیدگی کنید.
رضایی
Iran, Islamic Republic of
با دیدن تبلیغ رستوران نمونه به اتفاق چندتا از دوستان آمدیم، رستوران محیطی خیلی خوبی دارد و تنها اشکال آن اینست که مشتری را دیر رد میکند و مشتری معطل میشود، البته برخورد مسئول رستوران عالی بود، کیفیت غذا هم خوب بود،لطفا در اینمورد هم چاره اندیشی کنید،موفق باشید
ساکن منازل نفت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای خیرمند لطفا پیک موتوری را راه اندازی بکنید تا همه شهروندان بتوانند از رستوران شما استفاده بکنند
کارکنان
Iran, Islamic Republic of
ما به غذاهای رستوران نمونه عادت کردیم، همه چیزش عالیه
۵۰۰ دستگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب خیرمند
، قطعا با تبلیغات، استقبال از رستوران شما بیشتر خواهد شد اما شما باید سرویس دهی و خدمات دهی به مشتری را دو چندان کنید،دیروز آمدم خیلی بد بود ،امیدوارم در این راستا اقدام کنید تا رضایت مشتری جلب شود
ستاره
Iran, Islamic Republic of
رستورانشون خوبه ولی هرچیزی یه هیبهایی هم داره که انشاله بارفع اونهاهرچه بهتربشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
باید دید نمونه بودن را چگونه تعریف میکنید و معیارتان چیست؟ اگر در قیاس با استنداردهای روز کشور می سنجید که اصلا قابل دفاع نیست چون باید در رستورانهای به نام و دارای برند غذا خورده باشید تا بتوانید مقایسه ای انجام بدید. ولی اگر در سطح گچساران دارید مقایسه می کنید تا حدودی قابل قبوله . من چند روز قبل چند دست چلو کباب کوبیده مخصوص با قیمت پرسی هفده هزار توامن خریدم که انصافا مزه خاص و متفاوت چندانی احساس نکردم ولی بد هم نبود. ضمن اینکه در مورد برخورد کارکنان هم خیلی حس متفاوتی با سایر جاها پیدا نکردم.
Iran, Islamic Republic of
سلام همشهری من اشپز ایرانی پزم نزدیک به هفده سال سابقه کار توی تهران واکثر شهرای بزرگ ایران دارم خیلی دوس دارم از تجربه ای که بدست اوردم بعد این همه سال برا مردم شهر خودم کاری بکنم ولی متاسفانه کسیو تو این صنف بین همشهریام نمیشناسم اگه جایی واسم سراغ دارید معرفی کنید تشکر از لطفتون
۰۹۱۵۶۶۲۱۰۷۶ جابری
علی جابری
Iran, Islamic Republic of
اشپز و تخته کار ایرانی پز شونزده سال سابقه کار #سه سال سر اشپز مجموعه هتلهای قصر کیان در منطقه شرق تهران بودم # خیلی دوس دارم واسه مردم شهر خودم کار کنم متاسفانه تا حالا شرایتش پیش نیومده ' اگه جایی رو میشناسین معرفی کنین #با تشکر جابری #۰۹۱۵۶۶۲۱۰۷۶
علی جابری
Iran, Islamic Republic of
سلام اشپز وتخته کارم شونزه سال سابقه کار تو تهران دارم دوس دارم اگه شرایتش پیش بیاد واسه مردم شهر خودم کار کنم
۰۹۱۵۶۶۲۱۰۷۶ ممنون
Iran, Islamic Republic of
رستوران خیلی خوبیه ....واقعا دست مریزاد از آقای خیرمند بزرگ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا عالیست
Reza
Iran, Islamic Republic of
اینم خوشی زدزیردلش همه رواخراج کردورشکست شدداره میفروشه ،دیگه موفقیتی نیست که رازی داشته باشه
ahmad
Iran, Islamic Republic of
عالیست انشالا موفق وتندرست باشند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1