تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۲۳۷۸۳۴

پاسخ «فتاح محمدی» در خصوص برخی اظهارات در باره هیأت‌های اجرایی انتخابات

۹
۰
کبنا ؛معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح برخی مطالب غیر اصولی توسط جریان به اصطلاح حزبی و تشکیلاتی هیچ خللی در اراده قوی هیات های اجرایی و دست اندرکاران امر ۲ انتخابات پیش رو در این استان ایجاد نمی کند.
طی روزهای اخیر یکی از جریان های سیاسی و حزبی در یکی از شهرستان های کهگیلویه و بویر احمد بیانه ای را علیه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان صادر کرده بود.
این بیانیه تاکنون واکنش غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی و برخی از جریان های سیاسی، احزاب و گروه های مختلف را نیز به همراه داشته است.
فتاح محمدی اظهار داشت: که اینگونه اظهارات کوچکترین خللی در اجرای قانون، صیانت از آرای مردم، انجام وظایف قانونی و تعهد مسئولان اجرایی از جمله فرمانداران و بخشداران این استان برای برگزاری باشکوه انتخابات و رعایت چهار اصل مهم مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت وارد نخواهد کرد.
وی افزود که طرح چنین مباحثی توسط یک جریان یا تشکیلات به اصطلاح سیاسی که فاقد مجوز قانونی نیز است در وقت مقتضی مورد پیگرد جدی قانون توسط دستگاه های ذیربط نظارتی قرار خواهد گرفت.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قانون مداری، بی طرفی، امانتداری و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس همواره جزء اصول، رویکردها و خط مشی اصلی ستاد انتخابات این استان است.
محمدی عنوان کرد که تلاش می شود در ۲ انتخابات پیش رو ضمن نظارت دقیق بر امور و رعایت اصول مهم قانون مداری، بی طرفی، امانتداری و صیانت از آرا، زمینه حضور پرشور و مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز فراهم شود.
وی ابراز داشت: ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و مدیریت اجرایی این استان اعتماد مردم را یک سرمایه اجتماعی و پشتوانه ای قوی در برگزاری سالم ۲ انتخابات پیش رو دانسته و بر آنها تمرکز جدی دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
مسئولین استانی نه با حرف بلکه با عمل باید گروهای تحت عناوین مختلف که بنام اسلام شهر را درگیر اختلاف واختشاش می کنند و مردم به جان هم می اندازند برخورد کنند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
همه مردم استان ولایت مدار وانقلابی ولی عده ای قلیل با چسپاند خود وسواستفاده از جبهه و مردم و تشکیل گروهای غیر قانونی مردم ومسولین بجان هم انداختن واز چهرهای تازه به دوران رسیده هستند
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
آقای فتاح محمدی روز قیامت خودت و تاجگردون بدهکار این مردم هستید و سر پل صراط راهتان را می گیرم /حق الناس؟! بگو جناح وباند وقوم وقبیله
گچساران
Iran, Islamic Republic of
همین حرف شما بی قانونی است.شما باید بی طرف باشید نه حرف یک نماینده رو تایید کنید.شان معاون سیاسی بالاتر از یک نماینده که نوکر مردم است است.
125
Iran, Islamic Republic of
بله امانت داری شما را در انتخابات مجلس شورای اسلامی بویراحمد ودنا دیدیم
Iran, Islamic Republic of
یوسفی تند نروه ،اشتباه محض می کنی
منصف
Iran, Islamic Republic of
خوب شما ببینید یک نفر از اجرایی های شما غیر اصلاحاتی نیست این یعنی جناح بازی در انتخابات باید بپذیری جناب دکتر
Iran, Islamic Republic of
شما نمی توانید بیطرف باشید آقای محمدی قانون مداری یعنی انتخابات سالم کو ۰۰۰۰۰۰۰۰۰
جکی
Iran, Islamic Republic of
دروغ دروغ دروغ
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1