تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۲۳۷۸۳۰

استخدام‌های فله‌ای و عدم پاسخگویی مسئولان از حوادث تلخ سال ۹۵ در استان بود

۷
۰
کبنا ؛امام جمعه چرام گفت: استخدام های فله ای و عدم پاسخگویی مسئولان از حوادث تلخ  سال ۹۵ در استان بود.
به گزارش کبنا نیوز از چرام,سید نورالله افشار امام جمعه چرام در نمازجمعه این هفته شهر چرام  بیان کرد:انسان های مجرم زمانی که در گرداب بلا و عذاب گرفتار می شوند،از مرکب غرور پیاده شده و فریاد می زنند ما اشتباه کردیم.
وی افزود:عموم افرادی که گرفتار عذاب شدند،همگی به گناه خویش اعتراف کردند اما این اعتراف سودی به حال آنها ندارد و چنین اعترافی اجباری است.
افشار در خطبه دوم نمازجمعه چرام به اتفاقات سال جاری اشاره کرد و گفت:دو مساله در سال۹۵اتفاق افتاد که باعث ناراحتی مردم و دلسوزین گردید اما برخورد جدی توسط مسئولان صورت نگرفت و هنوز مردم منتظر برخوردی جدی از طرف مسئولان هستند.
امام جمعه چرام اظهار کرد:استخدام های فله ای در برخی نهادهای دولتی استان از حوادث تلخ سال جاری بود که جواب روشنی از طرف مسئولین به مردم در قبال این تخلف داده نشد.
وی در ادامه گفت: چنین موردی باعث نگرانی و ناراحتی مردم و جوانان جویای کار شد.
خطیب جمعه چرام اضافه کرد:اگر قرار است نیرویی جذب شود،باید آزمون استخدامی برای تمام متقاضیان کار برگزار شود.
وی افزود: خانواده هایی وجود دارند که دارای ۴فرزند بیکار هستند و این موضوع درد بزرگی برای پدر و مادر چنین خانواده هایی است.
امام جمعه چرام مساله تاسف بار دیگر سال۹۵را حقوق های نجومی دانست و بیان کرد:مساله حقوق های نجومی که رهبر انقلاب چنین مساله ای را حمله به ارزش ها و خیانت به آرمان های انقلاب نامیدند و بیان کردند که این افراد باید عزل و مجازات شوند.
افشار ادامه داد:اما برخورد جدی که از طرف دولت صورت نگرفت بلکه منصب های دیگری به بعضی از آن ها نیز بخشیدند.
وی در بخش بعدی سخنانش افزود:حقوق های نجومی یعنی ترویج روحیه ی اشرافی گری و تجمل گرایی که اسراف بوده و این موضوع برای نظام اسلامی همانند سم مهلک است.
افشار در بخش پایانی سخنانش گفت:هردو جنگ جمل و صفین به علت زیاده خواهی از بیت المال بر امام علی(ع)تحمیل شدند اما امیرالمونین هرگز از مسیر حق کوتاه نیامد و کنون تمام دنیا زندگی امام علی(ع) را بخاطر همین مسائل زیبا می بینند؛قطعا دولت نیز اگر برخورد جدی می کرد،مردم خوشحال می شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر حاج اقا
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
ازحوادث تلخ ۹۵حرفهای بیموردبعضی افراده که بیش ازوظیفه مطرح میکنند
عابر
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه محترم که حواستون به همه چی هست لطفا به این شبکه بهداشت هم رسیدگی کنین یه سری بزنین ببینین چه خبره استخدام های قراردادی چجوره انتصابات چجوریه ..این اقای مدیر هر کی که باهاش فامیله اورده تو شبکه از داماد و برادرزن خودش تا همکلاسیش که بهش پست داده... مناقاصات چجوری برگزار شده ببینین به چه کسایی واگذار شده
Iran, Islamic Republic of
سلام و خسته نباشید به امام جمعه محترم شهر چرام ..
کو گوششششششش شنوااااااااااااااا امام جمعه عزیز خبر از بقیه ادارات دارید گه چقد ظلم به مردم روا می دارن خبر ئترید که مدیر شبکه بهداشت چرام چطور روابط خانوادگی را وارد کار اداری کرده به شبکه بهداشت چرام گوشه نگاهی بکنید
Iran, Islamic Republic of
هیچ سایتی نظرات رو کامل نمیزاره امیدوارم این سایت با توجه به بیانیه امام جمعه محترم که همیشه در صحنه هستن و فریاد ما جوانان رو از زبون خودشون میزنند حداقل نظرات مارو هم بزارید
Iran, Islamic Republic of
درود سید
نگران آینده ملت...
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی(ره):امامان جمعه باید مراقب باشند وارد جریانات سیاسی نشوند و خواسته یا ناخواسته باعث حمایت از جریان خاصی نشوند تا مردم نسبت به روحانیت بدبین نشوند وگرنه بیست و دو بهمن دیگری خواهد آمد اما اینبار فاتحه ما روحانیون خوانده است.خدایا...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1