تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب : ۲۳۷۶۴۹

دیدار «بانوان» با آیت‌الله ملک‌حسینی (+تصاویر)

۰
کبنا ؛به مناسبت میلاد حضرت فاطمه ( س) هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری به همراه جمعی از بانوان با حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در دیدار با جمعی از زنان شاغل در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته زن و با برشمردن برخی از ویژگی‌های زنان بزرگ عالم همانند حضرت آسیه(س) و حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: زنان ما باید برای موفقیت در زندگی خود از چنین زنان بزرگی درس و الگو بگیرند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حضرت آسیه اول زن بزرگ عالم و حضرت فاطمه(س) افضل‌ترین زنان عالم است که مقام و مرتبه بالایی نزد پروردگار دارند به طوری که حضرت فاطمه(س) در میان ائمه اطهار جایگاه بزرگی دارد.
ملک‌حسینی در ادامه با اشاره به این که حضرت فاطمه(س) مسیر از خود تا به خدا را به خوبی و درستی پیمود، افزود: آن حضرت الگویی نه تنها برای زنان بلکه برای همه انسان‌ها چه زن و چه مرد است.
در این دیدار فریبا رحمان‌پور مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تبریک این هفته به همه زنان استان اظهار کرد: زنان استان کهگیلویه و بویراحمد از توانمندترین زنان ایران هستند.
این مسؤول افزود: باید از ظرفیت‌های زنان استان در زمینه‌های مختلف به خوبی استفاده کرد تا بتوانیم در راه توسعه استان از ظرفیت همه استفاده کنیم.
وی در ادامه اظهارات خود با بیان این که در سال اقتصاد مقاومتی باید از همه ظرفیت‌های زنان در استان استفاده کنیم تصریح کرد: در راستای مشاغل خانگی باید زنان را در مسیر تولید قرار دهیم.
رحمان‌پور گفت: برای این کار از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد استفاده می‌کنیم که در کل استان و از مجموع ۲۲۵ تشکل مردم‌نهاد تعداد ۵۰ تشکل در حوزه زنان فعالیت دارند.
مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برخی از اقدامات در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های سبک زندگی، آموزش فرزند پروری و همچنین دوره‌هایی در زمینه مشاغل از کارها و اقداماتی به شمار می‌رود که در حوزه زنان انجام داده‌ایم.
وی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در زمینه حمایت از زنان سرپرست خانوار است که با هماهنگی و تعامل خوب با رئیس ستاد فرمان اجرایی حضرت امام برای تعداد ۱۰۰ نفر آن‌ها وام پنج میلیون تومانی برای اشتغال‌زایی در نظر گرفته شده است.
وی در خصوص برخی از اقدامات دیگر در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره تاب‌آوری اجتماعی و همچنین برگزاری دوره‌ای با حضور بانوان چند استان کشور با مدرسی اساتید برجسته کشوری از دیگر کارها و اقدامات ما در حوزه بانوان بوده است
.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1