تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : ۲۳۷۶۲۰

آیت‌الله ملک‌حسینی: در تحصیلکرده‌ها، نکبتِ قوم گرایی بیشتر است/ عقلانیت به تغییر مدیریت است

۵
۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با مذموم دانستن قومیت گرایی و ترویج آن به وسیله قشر نخبه و تحصیلکرده و همچنین رسانه ها و افراد قلم به دست استان تاکید کرد: متاسفانه در تحصیلکرده های استانمان، نِکبتِ قوم گرایی بیشتر شده است.
به گزارش کبنا نیوز؛ صبح امروز اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله ملک حسینی دیدار کردند.
در این دیدار نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه پیامبر اسلام(ص) فرمودند اگر قرار بود تندیسی از زیبایی و ها و خوبی ها بسازند، از فاطمه(س) می سازند، گفت: در حدیثی دیگر پیامبر فرمودند فاطمه برتر از نیکویی و حسن است ، دخترم فاطمه بهترین زمینیان از جهت اصل و شرافت و بزرگواری است.
وی تاکید نمود: همچنین پیامبر عظیم الشان اسلام فرمود: وَ لَوْ کانَ الْحُسْنُ هَیْئَهً [شخصاً] لَکانَتْ فاطِمَهَ، بَلْ هِیَ اَعْظَمُ. اِنَّ فاطِمَهَ اِبْنَتی خَیْرُ اَهْلِ الأَرْضِ عُنْصُراً، شَرَفاً، وَ کَرَماً»؛ اگر نیکویی و زیبایی را منظری بود، جز به شکل فاطمه نمی بود، بلکه باید گفت فاطمه برتر از نیکویی و حسن است . دخترم فاطمه برترین انسان به لحاظ عنصرش، شرفش و کرمش است.
آیت الله ملک حسینی در ادامه با انتقاد از قشر تحصیلکرده استان که برخی اوقات به قوم گرایی دامن می زنند؛ با یادآوری حدیث مولای متقیان درباره دو نفری که با هم تفاخر می کردند، تصریح نمود: متاسفانه هم اکنون این نکبت، در قشر تحصیلکرده استان بیشتر است و عامه مردم با این مسائل کاری ندارند.
وی اظهار داشت: همین قلم ها( فعالان رسانه ای) را نگاه کنید، آیا این قلم ها مربوطه به عوام جامعه است؟ روزنامه ها مربوطه به عوام است؟ سخنرانی ها کار عوام است یا قشر تحصیلکرده استان؟!
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: همانند بعضی از این افراد که در همین استان خودمان، مسائل قومیتی، سردسیری، گرمسیری، یاسوجی، دهدشتی، باشتی و غیره را مطرح می کنند، و به آنها دامن می زنند، حضرت علی (ع) به آن دو نفری که با هم تفاخر می کردند، فرمود: هان ای بندگان خدا، بدانید که شما و آن چه از این جهان در آن قرار دارید، در همان راهی می روند که گذشتگان شما رفتند؛ همان کسانی که عمرشان از شما طولانی تر خانه هاشان آبادتر و آثارشان از شما بیش تر بود آنان صدایشان خاموش گردید و نیروهایشان بی اثر شد و پیکرهایشان پوسید و سرزمین شان تهی شد و آثارش رو به کهنگی نهاد و ناپدید شد.
وی در ادامه افزود: اگر عقل دارید اصالت دارید؛ اگر اخلاق دارید، شرافت دارید و در نهایت اگر تقوا دارید، کرامت دارید.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار نمود: این سه مورد را بگذارید کنار سه موردی که پیامبر(ص) درباره حضرت فاطمه(س) فرمودند که عنصرش(اصالتش) شرفش(اخلاقش) کرمش(تقوایش) از همه برتر است ؛ پیامبر(ص) قبل از اینکه اخلاق و تقوا را بگوید، عنصر(اصالت) را فرمودند.
آیت الله ملک حسینی همچنین در این نشست صمیمانه با اشاره به اینکه ظاهرا تیم مدیران دانشگاه علوم پزشکی تغییر کرده است، با تاکید بر اینکه عقلانیت به تغییر مدیریت است نه به تغییر مدیران، گفت: امیدوارم بتوانید هر چیزی که فکر می کردید آسیب گذشته است اصلاح کنید و هر چیزی که امتیازی در نوع مدیریت و حرکت مدیران قبل از شما بوده است را ادامه دهید.
به گزارش کبنا، در ابتدای این دیدار دکتر اورنگ ایلامی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته تیم مدیریتی خود در این دانشگاه ارائه کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نکبت قومیت گرایی در تحصیل کرده ها بیشتر نیست بلکه قومیت گراها به واسطه خویشاند بازی به کرسی ها نشسته و قلم ها را هم همان ها بدست دارند ولی افرادی که لایق بدست گرفتن اون کرسی ها هستند چون اهل قومیت گرایی نیستند به کناری زده شده اند و صدایشان به جایی نمیرسد. بنابراین همیشه قومیت گراها حکومت میکنن و این کار رو هم ترویج میدن و اوضاع رو بدتر میکنن مگر اینکه یک دست قدرتمند دست اینها رو کوتاه کنه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
رئیس شبکه بهداشت ودرمان گچساران حافظ رو عوض کنید با این تیمی که درست کرده و هنوز داخل بیمارستان شهید رجایی درکنار غبار ،نکبت هم میباره
Iran, Islamic Republic of
احسنت بسیار عالی فرمودند که تغییر مدیران هنر نیست.
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقا سلام. این نکبت را نمایندگان بیشتر ترویج می دهند
منصف
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان ما متاسفانه فومیت گرایی شدید و جناحی ترین مقام در کشور هستند
آ
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1