تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : ۲۳۷۶۱۹

سخنی کوتاه با «سید محمد موحد»؛ حمایت شما از «جمنا» شبهاتی را در من ایجاد کرده

۲۰
۰
کبنا ؛سید موسی خوید
محضر مبارک شخصیت عالی‌قدر جنوب کشور به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد
حضرت حجت السلام سید محمد موحد(دامه طول عمره)
سلام علیکم
مرقومه ام کوتاه است و به دور از مقدمه به اصل موضوع می‌پردازم‌.
حمایت اخیر شما از «جمنا» پس از ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) شبهات بسیار زیادی را نه تنها در من، بلکه در خیل عظیمی از مردم استان که شما را به عنوان نماد و شناسنامه‌ی سیاسی خود می‌دانند، به وجود آمده است‌.
در خبرها آمده است که «سید محمد موحد» به عنوان سخنران جبهه مردمی و انقلاب «جمنا» قرار است به ایراد سخن بپردازد.
سوالات و شبهات متعددی برای برخی از هوادران و حامیان جنابعالی که متشکل است از اصولگرایان،راست سنتی و برخی اصلاحطلبان به وجود امده است که لازم به ذکر مواردی است.
۱_جنابعالی ها که سالها خط و مشی سیاسی خود را راست سنتی معرفی کردی به واسطه حمایت از حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) و خصوصا مرد شماره یک مجلس در زمان ریاست آقای ناطق نوری همواره در این خط برقرار بودید،به یکباره چه شد که چند روز پس از ارتحال آن بزرگ مرد انقلاب به حمایت از جمنا پرداختید ؟
۲_ هیچکدام از طلایه داران راست سنتی یا اصولگرایان قدر و محبوب به حمایت از «جمنا» نپرداختند، من جمله آقای لاریجانی، باهنر، ناطق نوری و ...
شمایی که در قطار راست سنتی سوار بودید، چه شد هم پیمان «جمنا» گشتید؟
۳_مگر همین «جمنا» نبود که در سال ۹۰ با نفوذ زیاد شما را در شوارای نگهبان رد صلاحیت کردند، چه شد که امروز یار و یاور و رفیق و شفیق شده اید؟
۴_همواره شما را در منطقه و استان کهگیلویه و بویراحمد یک چهره فراجناحی تلقی میکردند که به دور از هرگونه فکر و خط سیاسی منطقه ای رفتار میکردید و طرفداران شما را هم قشری از اصولگریان،اعتدالگریان و اصلاحطلبان تشکیل میشود،آیا هیچ عقل سلیمی می‌پذیرد موحدی که مبلغ اعتدال از سالها پیش در منطقه بود خود را محدود به گروهی اقلیت و اندک احاطه کند؟
۵_شاید بفرمایی که انتخابات آزاد و مردم مختار به انتخاب کاندید،ولی برای سیاست مداری چون شما بسیار سخیف است که چنین عبارتی را بر زبان بیاورید و نادیده بگیرید تمامی دوستان و هوادارن خود را جز عده ی اندکی ؟
مطالب بسیار زیادی وجود دارد که ادب اقتضا می‌کند قلم باز دارم حال تا انکه دیر نشده و تمام پلهای پشت خود را ویران نساختید، به دل جویی و همفکری با هواداران خود بپردازید.
توفیق روز افزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
برادر جان از مطلبی که نوشتی مشخصه که اطلاعات سیاسی شما خیلی زیر صغر تشریف دارد بی زحمت برو اگر سواد داری یه کم بیشتر مطالعه کنید تا متوجه بشی جمنا متشکل از چه نیروهای است
مطلع
Iran, Islamic Republic of
عزیزم فکر کنم اگر تشریف ببری تو کوچه گلوله بازی کنی بهتر از اینه که در مورد سیاست اظهار نظر بفرمایی
زاپاتا
Iran, Islamic Republic of
گرامی گویا حساب و کتاب سیاست دستتون نیست. جمنا مملوء از راست سنتی و اصول گرایی سنتی هست و موحد اتفاقا تصمیم درستی گرفته. باهنر، آل اسحاق، میرسلیم و.. اینا جمنایی هستند خلاصه همه از هر قبیله راست و معتدل هستند. سئوال اصلی اینجاست که به چه دلیل اینها خود را جبهه مردمی انقلاب اسلامی می دانند؟ پشت درهای بسته برای مردم تصمیم گرفتن شد مردمی و منافع بازی سیاسی شد مردمی؟ دارای حقوق های نجومی شد مردمی؟ آقای موحد متعلق به همین جبهه هست اتفاقا و انتخاب برازنده ای داشتنه اند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
شما یه کم معلوماتت رو بیشتر کن برادر،جمنا تشکیل شده از تمامی جریان اصولگرایی و کسانی که دقدقه انقلاب و ملت انقلابی ایران عزیز را دارند.
اقلیتی که مد نظر شماست آنهایی اند که نمیدانند به برکت همین جریان اصیل نامی در کرده اند که البته بحمدالله الان چهره شان رو شد.
سیاه نمایی نکنید،حال آنکه به ناتوانی دولت کنونی شک ندارید و صرفا محض حفظ آبرو صحنه را ترک نمیکنید و عرصه را به نیروهای دلسوز انقلاب نمیسپارید تا لکه ننگی که بر چهره ایران مقتدر گذاشته اید را پاک کنند.
اقای موحد هم برای تعیین خط مشی انقلابیشان نیازی به اجازه امثال جنابتان ندارند!همچنان که گفته اید چهره سیاسی جنوب کشور و بالاخص استان
فیروزه ای
Iran, Islamic Republic of
مرحباا
آرمین
Iran, Islamic Republic of
در خصوص بندهای ۱_۲_۴ موافقم
علی
Iran, Islamic Republic of
موحد سیاستمداری باهوش هست ،خوب میدونه داره چکار میکنه.
مطهری‌لنده
Iran, Islamic Republic of
حرف دل ما را زد
غلامی
Iran, Islamic Republic of
جمنا را نویسنده چه تعریفی از آن دارد ،که عضویت در آن را گناه کبیره شمرده است. ضمن اینکه جمنا در بر گیرنده نیروهای وفادار به گفتمان اصیلی است که انقلاب بر اساس آن شکل گرفت و از همه طیف های سیاسی موجود در کشور در آن عضویت دارند، گویا نویسنده محترم از اساسنامه جمنا بیخبر و زحمت مطالعه آن را به خود نداده است. خوب است شتابان موضعگیری نفرموده و حرمت اشخاص و به ویژه قلم را نگهداریدچرا که نون و القلم و مایسطرون.
ایل چرام
Iran, Islamic Republic of
موحد در چرام فقط به درد شابون صادقی ،مرادعلیدادی،سلیمان اکبری،بهادر عالی نسب ،وچند نفر دیگر خورده خدایی نیاد بهتره .....مردم چرام دیگه گول امثال اینها را نمیخورنن
96
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا موحد بهترین کار را کرد سران راست سنتی در تهران برای خودشان معامله می کنند و کاری به طرفدارانشان ندارند خصوصا لاریجانی و ناطق
یکی باجناقش وزیر میشه یکی برادرش ......
Iran, Islamic Republic of
زنده باد محمد موحد ابر قدرت جنوب
Iran, Islamic Republic of
کلمه « سخیف» خیلی زشت بود. بی ادب
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جای تعجب است / تعجب / تعجب / تعجب
المور
Iran, Islamic Republic of
بیسواد تعریف جمنا یعنی جمعیت مردمی نیروهای انقلاب پس موحد انقلابی اصیل است البته شما عددی نیستی که راجع به ی اسطوره قضاوت کنی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
به هرکدام از سران جمنانگاه می کنیم می بینیم کسانی هستند که در شکل گیری انقلاب نقش مهمی داشتند نویسنده محترم جه قدر تنگ نطری، مودبانه صحبت نکردی ،در طول دوران ریاست جمهوری کدام دوره را سراغ داری که بدتر از این دوره باشد وقت مان در این چهار سال صرف بر جام شد هیچ منفعتی که نداشت هیچ،خیلی چیز ها را از ما گرفتند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
فرمودی که در من شبهاتی ایجاد شده چون که شما آدم به همه چیز با شک تردید نگاه می کنی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر قلمت
علی
Iran, Islamic Republic of
فصل موحد تمام شد او و سایر اصولگرایان دیگر جایگاهی بین ملت ندارند . چون میدونند جایگاهی ندارند اسم عوض میکنند . اصولگرایان مهره های سوخته هستند بیش از همه در استان خودمان موحد . مهره سوخته در زمان نمایندگی اش فقط به درد دزدها و قاچاقچیان و پیمانکاران میخورد . موحد آدم خوبی نبود
میرسلیم
Iran, Islamic Republic of
موحد معلوم نیست چیکار میکنه.اینحرکت رو فیاض مدیریت میکنه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1