تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : ۲۳۷۶۰۳

صدای مردم در خصوص «جاده» خون سوق به جای نرسید

۱
۰
کبنا ؛متن ارسالی
بارها می‌خواستم صدای مظلومیت و محرومیت مردم بی‌دفاع استانم را در گزارشی ارسال کنم. علی الظاهر صدای مردم زمانی شنیده می‌شودکه از تریبون‌های مخالف و اپوزیسیون برخاسته باشد!!
وقتی در رسانه ملی و سایت‌های محلی و کشوری طی این سالها مشکلات این جاده و بی مسوولیتی برخی مسوولین بارها و بارها اعلام شد دیگر کار از کار گذشته و امیدی به گره باز کردن توسط دست همچین مسوولینی نداریم.
این صدای حق طلبی مردمی است که دیگر از رسانه ملی، نماینده مجلس، فرماندار و استاندار و اداره کل راه و شهرسازی استان و همینطور وزارت راه و شهرسازی مایوس شده‌اند.
قریب ١٣ سال است جاده ای ١٠ کیلومتری در دشتی تقریبا صاف و هموار بدون نیاز به حفر تونل، ساخت زیرگذر و روگذر، پل های بزرگ و حتی عبور جویبارهای فصلی به بهانه ی بهسازی در این منطقه محروم زخمی شده و از جاده ی باریکه قدیم که از قدیمی ترین جاده های آسفالته استان بوده چیزی شبیه یک شاهراه مرگ ساخته اند.
در دو سمت این جاده ی خون گودبرداری های غیراصولی چندسالیست بلای جان مردمان دیارم شهر های سوق و لنده شده است.
اعتراض ها و کمپین ها و دادهای عدالت خواهی مردم به هیچ کجا نرسیده است.
مگر ده کیلومتر جاده ی ساده چه دارد که سیزده سال قتلگاه مردم بیچاره دیارم شده است؟
کم خبر ننوشته و نخوانده ایم از مصیبت ها و حوادث تلخ این جاده که گاه شبیه بلا می شود و باز شروع می شود مصیبت بی پایان دیگری... کم چشم هایمان به راه نمانده که مسافرمان، پایش به سوق که نه!! پیکر خون آلود و بی جانش رسیده است.
نماینده محترم سردار عدل هاشمی پور که خود زمانی از پیمانکاران و مدیرعامل موسسه نیرو گستر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده اید حال کجا رفت آن آماده باش هایی که به پروژه های زخم خورده ی دیار مظلومم کهگیلویه داشته اید؟ کجا رفت آن فریادهای عدالت خواهی و سازندگی؟
سهم دهدشت، سوق، لنده، چنگلوا، راک، ایدنک و همه روستاها و بخش های تابعه آیا همین جاده ی زخم خورده و ده کیلومتریِ خون بود؟ حاشا و کلا که خون همه مردم بیگناهی که در این جاده می‌ریزد به عهده شما مسئولین بی‌مسئولیت است.
کمپین جاده خون را دریابید که تمام مستندات و تصاویر مظلومیت مردم را در کانال تلگرامی اش منتشر کرده و ما مردم لنده و سوق و دهدشت و همه مظلومان کهگیلویه حمایتش می کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نادر
Iran, Islamic Republic of
خدایا به حق خون شهدای سوق هرکس دارد در خصوص این جاده کوتاهی میکند لعنت ونابود شود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1