تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۲۳۷۵۸۳

جمع آوری بیش از ۱۱ هزار انشعاب غیرمجاز برق در کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
کبنا ؛مدیرحقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از سرعت بخشی برای برخورد با دارندگان انشعابات غیرمجاز در سال آینده خبرداد و تاکید کرد که دارندگان انشعابات غیرمجاز بر اساس قانون به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

به گزارش کبنا از یاسوج، سیدحمید تقوی در حاشیه بازدید از طرح جمع آوری لامپ های پرمصرف روستای تنگاری دهستان دشتروم بویراحمد گفت: در سال جاری بیش از ۱۱ هزار انشعاب غیرمجاز در این استان جمع آوری شد.
وی با تشریح معایب انشعابات غیرمجاز در حوزه های اجتماعی و اقتصادی، اظهار داشت: جمع آوری انشعابات غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد توسط هشت اکیپ در تمامی نواحی هشتگانه استان صورت می گیرد.
مدیر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: دارندگان انشعابات غیرمجاز بعد از جمع آوری انشعابات آنان و درصورت تکرار، براساس قانون، به مراجع قضایی در نواحی هشتگانه معرفی می شوند.
تقوی، افزایش تلفات انرژی، خاموشی های ناخواسته برق، ضربه زدن بر اقتصاد ملی و برخی ناهنجاری های اجتماعی را از مهمترین معایب استفاده از انشعابات غیرمجاز برق برشمرد.
وی از تعویض و جایگزینی حدود شش هزار کنتور برق معیوب در سالجاری در کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و خاطرنشان کرد: حدود ۲۲ هزار کنتور برق نیز در همین مدت، تست و بازرسی شده است.
مدیر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست درصورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز با تلفن ۱۲۱ تماس بگیرند.
به گزارش ایلنا از یاسوج، طرح جمع آوری لامپ های پرمصرف بازار در روستای "تنگاری دهستان دشتروم بویراحمد " در کمتر از ۲ ساعت اجرا که در این طرح بیش از ۲۰۰ شعله لامپ پرمصرف جمع آوری شد.
گفتنی است مسئولیت اجرای این طرح برعهده دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

همکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر توانمند،که خدا میداند با قاطعیت و مسئولیت پذیری که دارید،باعث پیشرفت شرکت توزیع برق خواهید بود،امید است روزی برسد که شاهد پیشرفت هرچه بیشتر باشیم
امیر۶۵
Iran, Islamic Republic of
پایدار باشی سید
درود به سید
Iran, Islamic Republic of
واقعا ایشون کارش درسته و انتظار می رود مسوولیت بالاتری در مجموعه شرکت به ایشان بدلیل اخلاق مداری، بزرگ منشی و روحیه فعال و پرانرژی شان واگذار شود. من یه بار ارباب رجوع شرکت برق بودم و آقای تقوی بسیار به ما کمک کردند که الان هم از ایشون تشکر می کنم و من اگه جای مهندس راهزادی مدیرعامل بودم یه مسوولیت بالاتری بهشون میدادم. خوشحال شدم که تصویر و خبر ایشون را در سایت ها و خبرگزاری ها دیدم.
Iran, Islamic Republic of
سی حمید؛مردی برای تمام فصول
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1