تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۲۳۷۳۷۵

موحدپور: استانداری کهگیلویه و بویراحمد حائز درجه کیفی ممتاز در اقتصاد مقاومتی شد / مومن‌نسب: ضرورت تبیین خدمات دولت تدبیر و امید

۸
۰
کبنا ؛مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه پنج کشوری توسط استانداری استان در میان استانداری‌های سراسر کشور خبر داد.
سید محمد موحدپور عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج، اظهار کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی از کارگروه اقتصاد مقاومتی استان‌های کشور کلیپ ۱۰ دقیقه‌ای در رابطه با عملکرد آنها درخواست کرد که استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ارائه این کلیپ توانست بر اساس شاخص‌‌های مدنظر رتبه پنج کشور را در میان استان‌های سراسر کشور کسب کرد.
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در این ارزیابی حایز درجه کیفی ممتاز در اقتصاد مقاومتی شد.
موحدپور گفت: شاخص‌های که در این ارزیابی مورد ملاک قرار گرفتند، شفاف‌سازی کار، پرهیز از آمارهای غیرواقعی و غیر مرتبط، برنامه‌ریزی در تحقق منشور اقتصاد مقاومتی، اطلاع‌رسانی نشست‌ها با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و فیلمبرداری با دوربین‌های حرفه‌ای از جمله این شاخص‌ها بودند که استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب ۳۵۴ امتیاز جزء استان‌های برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی شناخته شد.
به گزارش کبنا، محمود مومن‌نسب سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: در ارزیابی بعمل آمده توسط کمیته برنامه ریزی رسانه ای وزارت کشور در برنامه فرآخوان تولید و ارائه کلیپ کوتاه ازعملکرد اقتصاد مقاومتی، استانداری کهگیلویه و بویراحمد رتبه ۵ کشوری را از میان استانداری‌های سراسر کشور کسب کرد.
وی افزود: در این ارزیابی استانداری های لرستان، زنجان، یزد، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و فارس به ترتیب ۷ استانداری هستند که موفق به اخذ درجه کیفی ممتاز شدند.
مومن نسب، اظهارداشت: این ارزیابی طبق شاخص‌های مقرر از جمله اصول مندرج در فرآمین و محتوای ابلاغی مقام معظم رهبری، تاکیدات ریاست محترم جمهور، نقش راهبری و برنامه ریزی استانداری در تحقق منشور اقتصاد مقاومتی، انعکاس نشست ها با سرمایه گذاران داخلی و خارجی، توجه به سرمایه گذاری در مناطق محروم و سایر مولفه های مقرر در اسناد فرآخوان انجام گرفت.
این مسئول استانی، تصریح نمود: در این ارزیابی سایر استانداری های کشوربه ترتیب موفق به دریافت درجه کیفی بسیار خوب، درجه کیفی خوب و درجه کیفی متوسط شدند.
مومن نسب در پایان؛ با تقدیر ویژه از سازمان برنامه و بودجه، معاونت اقتصادی استانداری، روابط عمومی استانداری و تمام دستگاههای که در بحث اقتصاد مقاومتی نقش فعال داشتند.
وی، بر ضرورت تبیین خدمات دولت تدبیر و امید، توسط مدیران بخش های مختلف تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
راست میگی!!!چون مردم استان خیلی مقابل بی تدبیری مسئولان مقاومت کردن!!
حق بود اول میشدیم!!!
اقتصاد مقاومتی!!!!!!!
همولایتی1
Iran, Islamic Republic of
خوشبحالت جناب موحدی .اگر من هم جایی تو بودم ........
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته بیمارستان راه اندازی شد پلها ساخته شد راه اهن راه اندازی شد و....نه قومگرایی کار کردید و....
کارمندسازمان برنامه وبودجه
Iran, Islamic Republic of
آمار// ندیدسندروکنید
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
این درجه ممتاز خود دلیل محکمی از ویرانگی کشور واوضاع وخیم مملکت میباشد خدا یا تو بفریاد برس
خندان
Iran, Islamic Republic of
واقعا خنده داره که مدیرکل حوزه استاندار تهیه یک کلیپ با کیفیت از لحاظ جنبه هنری و خبری رو کسب رتبه ممتاز در اقتصاد مقاومتی قلمداد میکنه
Iran, Islamic Republic of
ب این مدیران کل عمران شما رتبه کسب کنید مخصوصن اداره کار
برومند
Iran, Islamic Republic of
اقای //لطفا اون ریش تو سال جدید اصلاح کن یه //دیگش کن تا چرخت بچرخه......
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1