تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۲۳۷۲۵۹

دهبانی‌پور؛ توسعه فرهنگ زمینه پیشرفت یک کشور

۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با کمترین بودجه بیشترین کارهای فرهنگی را برعهده دارد.
رضا دهبانی‌پور ظهر امروز در آیین اختتامیه جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون گچساران که با حضور فرماندار گچساران و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هنرمندان در سالن مهرگان گچساران برگزار شد، با اشاره به هنرمندان برجسته این استان اظهار کرد: هنرمندان این استان انسان‌هایی توانمندی هستند که توانسته‌اند در حال حاضر پا به عرصه‌های ملی و بین‌المللی بگذارند و من نیز به نوبه خود از این هنرمندان تقدیر و تشکر دارم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: هر چند ما به عنوان متولیان فرهنگ هستیم  اما امروز شاهد سربلندی فرزندان این استان در تمام عرصه‌های فرهنگی هستیم و این هنرمندان موجب افتخار برای این استان و شهرستان شده‌اند.
وی به وظایف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و عنوان کرد: اداره‌کل ارشاد اسلامی به عنوان یک دستگاه فرهنگی که کم‌ترین بودجه به این دستگاه اختصاص داده می‌شود اما تمام کارهای فرهنگی و نشاط جامعه بر عهده همین دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
دهبانی‌پور به هنرمندان این استان اشاره و افزود: تمام کارهای فرهنگی بر دوش هنرمندان است و این هنرمندان هستند که کمک می‌کنند تا سطح آگاهی و فرهنگی مردم بارور شود.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه فرهنگ با همین بودجه کم در حال حاضر توانسته است شاهد پیشرفت هنرمندان این استان در عرصه‌های مختلف باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به رونمایی از هفت ترانه روز گذشته در یاسوج گفت: روز گذشته در یاسوج از تولید نمایش هفت ترانه در استان رونمایی شد و این یکی از افتخارات این استان است.
دهبانی‌پور با اشاره به مدیریت خوب اداره فرهنگ و ارشاد در شهرستان گچساران ابراز کرد: مدیریت ارشاد اسلامی شهرستان گچساران همواره با فرزندان این منطقه کار را به خوبی به جلو برده است.
وی افزود: این جشنواره برای دومین بار در شهرستان گچساران برگزار می‌شود و این نشان دهنده اراده و هماهنگی و همچنین انسجام بین مسوولان و روسای این ادارات در این شهرستان است.
این مسوول اظهار کرد: عرصه فرهنگ یک عرصه مهمی است و اگر تقویت شود می‌تواند به عرصه‌های اجتماعی و سیاسی کمک کند و موجب پیشرفت در توسعه کارها شود و ریشه پیشرفت در یک کشور توسعه فرهنگ است و اگر فرهنگ توسعه پیدا کند موجب پیشرفت یک جامعه نیز می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به توسعه فرهنگ گفت: توسعه فرهنگ موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و به وجود آوردن نشاط در جامعه می‌شود و جامعه با نشاط در گرو توسعه فرهنگ و افزایش امید به زندگی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1