تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۲۳۷۲۵۸

اختتامیه دومین جشنواره جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون در گچساران (+تصاویر)

۰
کبنا ؛با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی آیین اختتامیه دومین جشنواره جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون گچساران برگزار شد.

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در آیین اختتامیه  دومین جشنواره جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون گچساران که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روسای ادارات شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن مهرگان گچساران برگزار شد، اظهار کرد: توجه به مقوله فرهنگ و انجام کارهای فرهنگی در دولت تدبیر و امید از اهمیت ویژ‌ه‌ای برخوردار است.
رحیمی فرهنگ را زیربنایی توسعه جوامع در زمینه‌های مختلف دانست، و گفت: انجام کارهای فرهنگی از دغدغه‌های اصلی مسوولان و متولیان فرهنگی باید باشد تا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در این استان و شهرستان بهره لازم و کافی را برد.
فرماندار گچساران با اشاره به توانمندی هنرمندان گچساران در زمینه برگزاری نمایش‌نامه و تئاتر، تصریح کرد: با برگزاری کلاس‌های آموزشی، جشنواره‌های مختلف می‌توان گام‌های بهتری در عرصه هنر، جهت تقویت و کشف این استعدادها برداشت.
وی با اشاره به استعدادهای هنرمندان این شهرستان، عنوان کرد: کسب عنوان‌های مختلف کشوری، استانی نشان از توانمندی هنرمندان و نویسندگان شهرستان در این زمینه است.
رحیمی ادامه داد: امسال برای شرکت در این جشنواره تعداد ۹۸۳ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد.
فرماندار گچساران افزود: از این تعداد ۷۱۵ اثر در بخش آزاد و ۲۶۸ اثر در بخش بومی شرکت کردند که از این تعداد ۳۲ اثر در بخش بومی و ۵۳ اثر در بخش آزاد به مرحله نخست دومین جشنواره جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون راه یافتند.
وی به داوران این جشنواره اشاره کرد، و گفت: داوران این جشنواره سه داور نامی بودند که با تمام تلاش و صبوری این اثرها را مطالعه کردند.
رحیمی خاطرنشان کرد: این سه داور به نام‌های ابوتراب خسروی، محمدجواد جزینی و حسن بهرامی داوری این کار را نیز برعهده داشتند که در این زمینه تعداد ۶ نفر را در این مسابقه برگزیدند.
فرماندار گچساران با اشاره به برگزیدگان دومین جشنواره جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون گچساران، گفت: آقایان مجتبی شول افشار آزاد، میثم فرهمندیان و ناصر صبحی در بخش آزاد و امین روات‌زاده، میرغلام شریعتی زاده و فرشاد موسی ‌زاده در بخش بومی برگزیده شده‌اند.
بنا بر این گزارش، در این آیین از برگزیدگان این جشنواره با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1