تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۲۳۷۲۳۵

بیانیه شدید الحن علیه عوامل اجرایی انتخابات شورای شهر گچساران

۲۴
۰
کبنا ؛
شورای جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان گچساران در بیانیه ای از مجریان برگزاری انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در یاسوج انتقاد کرد.
به گزارش کبنا، این بیانیه به شرح زیر است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا یَجرِمَنَّکُم شَنَآنُ قَومٍ عَلىٰ أَلّا تَعدِلُوا ۚ اعدِلوا هُوَ أَقرَبُ لِلتَّقوىٰ
«دشمنی شما با قوم یا گروهی باعث نشود که به عدالت رفتار نکنید.عدالت را پیشه خود سازید که آن به تقوی نزدیکتر است»
رهبر معظم انقلاب اسلامی با طرح موضوع «حق الناس» به انتخابات در فرهنگ اسلامی شاکله ای جدید بخشید که جامع جمیع مفاهیم حقوق بشر در فرایند انتخابات در عصر جدید است. و رعایت آن موجب امنیت روانی و حضور حداکثری مردم را به دنبال خواهد داشت .عدم رعایت عدالت و حق الناس ، رشد و شکوفایی ، و وجدان جمعی  را به خطر انداخته  و بذر کینه و نفرت را در قلوب مردم می کارد و مانع شادی و خوشبختی و امنیت جامعه میگردد.
با آغاز مراحل انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ،مسئولین مرتبط در شهرستان گچساران بصورت پیدا و پنهان  دست به اقداماتی زده اند که توجه مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی و شورای محترم تامین را به این موارد جلب می‌کنیم.
۱- براساس مفاد ماده های ۵۳ و ۶۶ قانون انتخابات .هیاتهای نظارت باید در همه مراحل انتخابات راه قانونی و درست خود را طی کنند و چنانچه تخلفی از قانون و به جریان نادرستی در امور پی بردند .اقدام قانونی برای رفع و اصلاح و و برخورد قانونی انجام دهند .حال با وجود اینکه کلیه اعضای هیات نظارت از یک جریان فکری و سیاسی انتخاب شده اند ، این انتخاب انحصاری و جانبدارانه با توجه به تجارب انتخابات شورای شهر دوره قبل , نمیتواند عادلانه و امیدوار کننده باشد.
۲-  کلیه مسئولین اجرایی اعم از فرماندار .بخشدار .عوامل اجرایی .و روسای ادارات. از یک جریان خاص سیاسی و از حامیان تندرو و یک جانبه نگر نماینده مجلس میباشند که در عملکرد چند ساله خود، ملاک و معیار رفتارشان منفعت طلبی و گروه گرایی بوده، بگونه ای که بجای اینکه نمایندگان قوه مجریه باشند. نمایندگان گوش بفرمان قوه مقننه هستند.
۳-  اکثریت قریب به اتفاق مدعوین به اصطلاح معتمد برای انتخاب هیات اجرایی (ماده ۳۲و ۳۳ ) و رئیس آموزش و پرورش – رییس ثبت احوال و مدیر جهاد سازندگی همه ار افراد تندرو جریان سیاسی حاکم وسربازان چشم و گوش بسته نماینده مجلس میباشند. اینگونه انتخاب ها نه تنها بدور از انصاف و عدل است بلکه بدور از انسانیت و جوانمردی است.
۴- انتخاب بازرسان که طبق ماده ۲۵ قانون انتخابات و …میبایست از رای مردم حفاظت کنند همگی از یک جریان سیاسی انتخاب شده اند که با توجه به زد و بندهای سیاسی و تجربه انتخابات دوره گذشته شورای شهر .امیدی به صیانت از آرای مردم پیش بینی نمی‌شود.
۵- در میان انتصاب یک جانبه هیاتهای اجرایی ، هیات بازرسان، هیات نظارت، و دیگر مجریان انتخابات ، قشر تاثیر گذار زنان و جوانان نادیده گرفته شده است .نادیده گرفتن قشر زنان و جوانان بخاطر داشتن روحیه مضاعف عدالت خواهی و و انصاف خود بیانگر مقاصد خاص آقایان می‌باشد.
۶- با عطف توجه به موارد فوق الذکر ، هر چند قصد افشاگری نداریم در خصوص انتخابات دوره قبل شورای شهر به صراحت اعلام میداریم .در انتخابات دوره گذشته با دخالت نماینده و فرماندار وقت (اقای شفیعی ) و هیات اجرای و نظارت . نه تنها هیچ توجهی به تخلفات محرز و برگهای اسکن شده رای و دستکاری فرمهای ۲۹ و … نشد بلکه بعد از شمارش کلیه صندوقهای اخذ رای ،صندوق دانشگاه پیام نور تا ساعت ۱۱/۳۰ روز بعد در دانشگاه متوقف شد و بعد از اسرار بازرسان  بعد از مهندسی کردن انتخابات شمارش گردید تا افراد مورد نظر انتخاب شوند .
۷- عملکرد مجریان انتخابات که همگی در سیطره قدرت نماینده مجلس هستند نشان میدهد که ماموریت دارند اعضای شوراهای شهر و روستا را همگی از افراد وابسته به یک جریان سیاسی در راستای برنامه ها و مقاصد نماینده مجلس از صندوق های خلق رای بیرون بیاورند .با این مشی ناعادلانه .به کلیه کسانیکه میخواهند کاندیدا شوند اعلام میداریم با وضغیت کنونی ثبت نام کاندیدای محترم بجز افراد خاص مورد وثوق نماینده مجلس بی ثمر بوده و امنیت لازم برای حفاطت از آرای مردم وجود ندارد و تصمیات پشت پرده آنها مصداق کامل تضییع حق الناس میباشد.
۸- با عنایت به موارد مطروحه ضمن اعتراض شدید به انتخاب یک جانبه مجریان و ناظران انتخابات که همگی از فرمانبران نماینده و حامیان جریان سیاسی حاکم میباشند و قصد دارند با مهندسی کردن انتخابات نتیجه ارای مردم را به نفع یک جریان خاص تعییر دهند. از استاندار و اعضای محترم شورای تامین می‌خواهیم با ورود به این برنامه ریزی ناعادلانه از تضییع حقوق مردم جلوگیری نمایند و از مرد شریف و انقلابی و کسانی که قصد ثبت نام شوراها را دارند میخواهیم با حضور در صحنه و اعتراض به وضع موجود، نگذارند زحمات شان بر باد برود.
والسلام
شورای جبهه مردمی انقلاب اسلامی
شهرستان گچساران
نام شما

آدرس ايميل شما

حق
Iran, Islamic Republic of
حالا بدون چطور فشاری بر شما وارد آمد ه گهی پشت به زین وگهی زین به پشت سی و اندی خون مردم مکیدید گچساران عقب انداختید یک سوم نفت صادر می شد مگفتیم گچسارانی هستیم می گفتند کدام ا ستان حالا به همت مردم ونماینده خانه دوم وزرا وسربلند اختشاش میکنید مردم گچساران گول شعار توخالی نخواهند خورد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
هنوز کاری نشده دارید شلوغ می کنید جبهه مردمی با این شلوغ بازی کاری پیش نخواهید برد تنها راه برگردید به گذشته خودتان و چه حق وناس کردید و اعتر اف به حلا لیت
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
شما قصاص قبل جنایت که میکنید این بماند


وقتی که نمی دانید نماینده مجلس اگر گوش به فرمان قوه مجریه باشد یعنی سر به دیوار زدن

اینهم گفته خودتان

بگونه ای که بجای اینکه نمایندگان قوه مجریه باشند. نمایندگان گوش بفرمان قوه مقننه هستند.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
اوفی
Iran, Islamic Republic of
اخیه سی انتخابات کی یکی از عواملش
.....
رشیدی خ
Iran, Islamic Republic of
متن شما غیر منصفانه وغیر عادلانه و از روی خودخواهی و حسادت است حداقل این قضاوت را بعد از انتخابات مکردید.
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
خنده داره جبهه مردمی
مردم
Iran, Islamic Republic of
جبهه مردمی کی ها هستند همان های که دنبال افترا واختشاش بین گروها ودودستگی بین اقولم لر وترک ودر منسب خودشان همه در خفقان بودند حالا در انتخابات پیش رو دوباره می خواهند دودستگی بوچود بیاورند
Iran, Islamic Republic of
شما واسه این حرف هایی که زدید مدرک هم دارید؟
Iran, Islamic Republic of
چطور اون موقع که همه از یه طیف دیگه بودن شما چیزی نمیگفتی
Iran, Islamic Republic of
نوشته با توجه به مواری مطروحه، بنویس با توجه به اتهامات چسپانده شده
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
کاملاٌ درست و به حق گفته شده است .
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم استان ،اعضای محترم شورای تامین و فرماندار محترم شهرستان واقعا جای بسی تاسف است که عده‌ای با نام انقلاب منویات ضد انقلابی خود را با صراحت و بدون واهمه مطرح می کنند و مردم انقلابی را از حضور در صحنه های دشمن ناامید کن دلسرد و ناامید میکنند.لذا در این برهه دشوار که دشمن از هیچ کوششی برای از پا درآوردن انقلاب مضایقه نمیکند آب به آسیاب دشمن انداختن چیزی کمتر از دشمنی با انقلاب نیست.لذا منتظر برخورد قاطع با این چنین افراد بوده و به تبع آن مردم نیز میبایست از اقدامی که می‌فرمائید با خبر گردند .
حمید قربانی
Iran, Islamic Republic of
آقایانی که با این نام هستید بعد از چهار سال ا انتخابات اینجانب که در آن حوزه رای گیری تا آخرین لحظه حضور داشتم و صندوق رای را هم در فرمانداری تحویل دادم حاضرم در هر محکمه ای که شما گفتید حاضر شوم و دروغ بودن ادعای شما در آن حوزه را اثبات نمایم و این را هم بدانید مردم آگاه تر من و تو شما هستند از خدا بترسید
سجاد مقدسی
Iran, Islamic Republic of
با احترامی که نسبت به تمامی شرکت کنندگان در انتخابات پیش رو این را نیز باید گفت که گچساران و باشت با آمدن دکتر تاجگردون لحظه به لحظه پیشرفت و به اقتدار که چندین سال از آن دور بودند نزدیکتر شدند حال که امید به زندگی در دل این مردم زنده شده خواهی داشته ام که با حرف های پوچ ذهن و افکار مردم را به بازی نگیریم .
مردم محروم
Iran, Islamic Republic of
حالا این جبهه مردمی انقلاب اسلامی چه کسانی هستند.
با این اسم ناشناخته حتماً مردم را بر دو دسته تقسیم کرده ایدک۱-کسانی که با انقلاب مشکل دارند و به انقلاب کاری ندارند.۲- غیر از جبهه مردمب انقلاب و دسته اوّل بقیه را آدم حساب نکردید و جرءمردم هم به حساب نمی آورید.
این جبهه بقول خودشان مردمی چطور به خودشان اجازه می دهند به جای مردم تصمیم بگیرند .آیا زمانی که فرمانداری و سایر ادارات در قبضه آنها بود از این حرفها هم می زدند .
شما هیچ وقت دلتان برای مردم نسوخته و نخواهد سوخت. بقول آقای احمدی نژاد آب را باید جایی ریخت که می سوزد.
یورد خالی
Iran, Islamic Republic of
دزد ها داد میزنند دزد را بگیرید اقلیت منفور مردم با کدام عملکرد طی این سی سال از عدالت میگویید کشور ومردم نجیت سالها از دست باند تمامیت خواه که به همه اعتقادات وارزوهای انها دستبرد زدید در انتخابی حماسی بزرگ مرد استانمان با ایده ازاد اندیشی واصلاح طلبی به مجلس فرستادنند تا مانده افکار فسیل شده رامحو کند شما انتحار کردید مردم فریب اخری زوزه هایتان را نخواهند خورد غلام رضا تاجگردون با عملکرد صادقانه با دلگرمی از حمایت این مردم فهیم برای عمران وسربلندی استان وکشور عزیزمان اهمیتی به عقده ایها نمی دهد خادم بی منت شیر میدان غلامرضا
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
چند دوره قدرت دست شما بود هر کاری دوست داشتید انجام دادید حالا نوبت این گروهه.مطمئن باشید هر کاری که دلشون بخواد انجام میدن از این بیانیه ها هم چیزی ساخته نیست.
محله بنگرو
Europe
مسخره
Iran, Islamic Republic of
اداره اطلاعات و مسئولان قضایی سریعا برخورد کنن با این سخنان اگ نمیخوان جناحی برخورد کنن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ایا این یک فتنه نیست که پیش داوری میکنند که هنوز هیچی مشخص نیست و تشویش افکار عمومی میکنند اگر نیست پس داوری که در انتخابات ۸۸ کردند هم درست نیست واگر هم هست پس باید سران این فتنه را مشخص و زندانی ومحصور کنند
شرمت
Iran, Islamic Republic of
کاملاً درسته
Iran, Islamic Republic of
.. که میگفتن همین بود دیگه
اره؟!

بعد اون املای کلمه "اصرار" رو اشتباه نوشتین

اقایون انتخابات رو از قبل باخته میبینند دست به بیانیه میزنند

یادتان نرود گچساران محبوب ترین نماینده کشور با بالاترین درصد اراء رو داشته
پس چندان دور از ذهن نیست
شورای انتخابی به ایشان نزدیک باشند
موعظه حسنه
Iran, Islamic Republic of
نمیخوام ازهئیتی که انتخاب شده حمایت کنم اماای کسانیکه سالهاهرچه میخواستیدوهرکه راکه ازخودبودانتخاب میکردیدببینیدکه صدای دیگران رانشنیدن وجناحی صرف عمل کردن یعنی چه درودبرفرماندارکه شماراازگذشته نکبت بارتان اگاه کرد به خداقسم یک ذره نه طرفدارفرماندارم ونه نماینده فقط وفقط مردم ومردم تابدانیدکه هیئت نظارت که ازیک جناح انتخاب میشودچقدربه مذاق مردم خوش نمی اید
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1