تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۲۳۷۱۲۴

دیشموک و قلعه‌رئسی با ۵۵ میلیارد تومان گازرسانی می‌شوند / گازرسانی به ۲۲۰ روستای استان در دولت یازدهم

۱
۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحم گفت: در دولت تدبیر و امید ۲۲۰ روستا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد گازرسانی شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رحمان خادم عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، به مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه گازرسانی در استان اشاره و اظهار کرد: گازرسانی به شهر گراب لوداب و شبکه‌گذاری به طول ۶۰۲ کیلومتر در روستاها، و واگذاری ۱۶ هزار و ۴۸۷ انشعاب گاز به روستائیان بخشی از عملکرد این شرکت در دولت یازدهم است.
وی افزود: ۱۷ هزار و ۹۵۶ خانوار روستایی یعنی ۶۰ هزار و ۷۴۰ نفر از گاز طبیعی در این دولت بهره‌مند شدند.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در با اشاره پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک، اظهار داشت: در این پروژه ۳۷۹ هزار متر خط تغذیه و شبکه توزیع اجرا می‌شود که با اجرای این پروژه دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک و ۱۰۸ روستای تابعه آن که شامل هفت هزار و ۶۲۷ خانوار و ۳۲ هزار و ۲۰۰ نفر است، از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
خادم با بیان اینکه پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک با ۵۵ میلیارد تومان اعتبار انجام می‌گیرد،گفت: فاز اول پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک با اعتبار سه میلیارد تومان و فاز دوم با دو میلیارد تومان و فاز سوم با ۵۰ میلیارد تومان انجام می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به عملکرد شرکت گاز استان در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: ۱۱۷ کیلومتر در شهر و روستاهای استان شبکه‌گذاری اجرا شد.
وی افزود: همچنین چهار هزار و ۴۳۴ انشعاب شهری و روستایی در سطح استان به طوریکه از این تعداد هزار و ۲۶۷ شهری و سه هزار و ۱۶۷ روستا است.
خادم گفت: هشت هزار و ۸۴۷ خانوار شهری و روستایی گاز دار می‌شوند که از این تعداد چهار و ۳۵۰ خانوار شهری و چهار و ۴۹۷ خانوار روستایی گاز دار شدند.
 
این مسئول با اشاره به تکمیل عملیات گازرسانی به شهرستان گچساران، اظهار کرد: یک شهر و ۶۲ روستای واجد شرایط گاز رسانی که ۲۳ هزار و ۵۵۰ خانوار شهری و شش هزار و ۶۰۵ خانوار روستایی صاحب نعمت گاز شدند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کورش الهی
Iran, Islamic Republic of
خدمت مدیر عامل محترم شرکت گاز استان
با سلام
خواهشمند است نسبت به انشعاب گاز جهت سه خانوار روستای آبده گاه علیا ( خانواد های الهی- نظری وشهبازی) اقدام قانونی وتمهیدات لازم را بنمایید تا این سه خانوار هم مثل سایر مردم روستا از نعمت گاز بهرمند شوند . انشااله صحت سلامتی برای شما برقرار باشد وپیشا پیش عیدتان مبارک باد . با تشکر خانواده های الهی- نظری -شهبازی
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1