تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۲۳۷۱۱۹

بسیاری از اتباع بیگانه متکدی در بویراحمد ناقل بیماری خطرناک هستند

۱
۰
کبنا ؛

معاون فرماندار بویراحمد گفت: در جمع‌آوری اتباع بیگانه با انجام آزمایش‌های صورت گرفته توسط مرکز بهداشت مشخص شد که بسیاری از آنها ناقل بیماری‌های مختلفی از جمله هپاتیت، ایدز و...هستند.
 عبدالحمید پناهی پیش از ظهر امروز در جلسه اتباع و مهاجرین بیگانه شهرستان بویراحمد با اشاره به برنامه‌ها و دستورالعمل‌های وزارت کشور اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های ممنوعه در استفاده از اتباع بیگانه است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد با بیان اینکه درصد بیکاری شهرستان بسیار بالا بوده و متاسفانه در بسیاری از مشاغل از اتباع بیگانه استفاده می‌شود، گفت: در جمع‌آوری اتباع بیگانه متکدی با انجام آزمایش‌های صورت گرفته توسط مرکز بهداشت مشخص شد که بسیاری از آنها ناقل بیماری‌های مختلفی از جمله هپاتیت، ایدز و...هستند.

پناهی با بیان اینکه در یک سال‌گذشته برخورد با اتباع بیگانه و جمع‌آوری آنها خوب بود، گفت: متاسفانه در حال حاضر کمتر ساختمانی در حال ساخت است که کارگران آن از اتباع بیگانه نباشد.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه در جمع‌آوری اتباع بیگانه باید امنیت لازم لحاظ شود، گفت: نباید به گونه‌ای برخورد شود که موجب ناامنی در شهرستان و استان شود بلکه در چارچوب قانون جمع‌آوری و اقدامات لازم لحاظ شود‌.

این مسؤول اذعان کرد: با توجه به اینکه اتباع بیگانه در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کنند این امر موجب معترض شدن صنوف مختلف شهرستان شده است.

پناهی تاکید کرد: با توجه به معترض بودن صنوف مختلف شهرستان به وجود و فعالیت اتباع بیگانه در صنف آنها متاسفانه همکاری لازم را برای شناسایی اتباع بیگانه ندارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد در پایان تصریح کرد: بخشداری‌ها و دهیاران باید اتباع بیگانه متکدی در سطح بخش‌ها و روستاها  را شناسایی کرده و همکاری لازم را در معرفی و جمع‌آوری آنها با نهادهای مربوطه داشته باشند.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نون دکترا را میبری معطلشون میکنی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1