تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۲۳۷۰۷۲

توزیع بیش از ۱۰۰هزار اقلام تبلیغاتی طی ایام نوروز بین گردشگران

۰
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۰۰هزار اقلام تبلیغاتی طی ایام نوروز میان مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر می کنند، توزیع می شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج ، محمود باقری  در نشست کارگروه گردشگری و ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اظهار کرد: برای رفاه حال مسافران نوروزی، پیک راهنمای گردشگران به صورت رایگان در ایام نوروز ۹۶ در استان راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه خدمات سفر نوروز ۹۶ با شعار "نوروز متفاوت، خدمات متفاوت" در سطح کشور ارائه می‌شود، گفت: در این راستا تلاش داریم با ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران، بتوانیم زمینه توسعه صنعت گردشگری را در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شعار امسال استان نیز "کهگیلویه و بویراحمد؛ مقصد جدید گردشگری" است که در همه پوسترها، کتابچه‌ها و اقلام تبلیغاتی چاپ شده به کار رفته است.
باقری با بیان اینکه نوروز یک آیین ملی و میراث به جا مانده از گذشتگان است که باید برنامه‌ها و رسوم مربوط به آن را حفظ کرده و به نسل‌های آینده انتقال دهیم، تصریح کرد: بر این اساس در نوروز ۹۶ به تبع سایر نقاط کشور، بحث برپایی نوروزگاه‌ها را در شهرستان‌های مختلف استان داریم و از فرمانداران می‌خواهیم برای اجرای برنامه‌ها در نقاط تعیین شده همکاری کنند.
وی ادامه داد: مانور آمادگی همه دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در ساعت ۱۰صبح روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه در همه شهرستان‌ها برگزار می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیش از ۱۰۰هزار اقلام تبلیغاتی طی ایام نوروز بین مسافران و گردشگران توزیع می‌شود.
باقری تاکید کرد: شماره تلفن ۳۳۳۳۴۷۵۲ مربوط به دبیرخانه کارگروه گردشگری استان به صورت شبانه‌روزی آماده پیگیری مشکلات این حوزه در ایام نوروز است.
وی با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌ها در ایام نوروز ۹۶ با بارندگی مواجه هستیم، گفت: بر این اساس، فرمانداران سالن‌هایی را برای اسکان اضطراری در نظر گرفته و در اختیار شهرداری‌ها قرار دهند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در نوروز ۹۶ برای نخستین بار پیک راهنمای گردشگران به صورت رایگان راه‌اندازی می‌شود و از افرادی که از تجهیزات لازم برخوردار هستند، می‌خواهیم برای راه‌اندازی این پیک همکاری کنند.



 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان

فقدان پارلمان

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1