تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۲۳۶۶۸۰

قیمت انواع گوشت و برنج در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

۵
۰
کبنا ؛نشست ستاد بررسی وضعیت بازار قبل از عید به ریاست محنایی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ارشد در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز جعفر گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: کالاهای ضروری و میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین سال ۹۶ در سطح شهرستان‌های استان به موقع توزیع خواهد شد.
گوهرگانی با بیان اینکه بر فروشگاه‌ها و عرضه‌کنندگان موادغذایی در سطح شهرستان‌های نظارت می‌شود، اظهار کرد: قیمت کالاها و مواد غذایی از جمله گوشت قرمز، گوشت سفید، برنج و شکر در مرکز استان نسبت به سایر شهرستان‌های استان ارزان تر است.
وی افزود: گوشت ران کیلویی ۲۳ هزار و۴۰۰ و گوشت سردست ۲۲ هزار و ۴۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد، همچنن برنج هندی کیلویی ۳هزار و ۸۰۰، برنج سفید ۲ هزار و ۷۰۰ و شکر با قیمت ۲ هزار و ۸۸۵ تومان عرضه می‌شود.
وی در ادامه افزود: هر کیلو گوشت بره و کهره ۳۱ هزار تومان، بز و میش ۲۵ هزار تومان، گوشت گوساله ۲۸ هزار تومان و گوشت گاو نیز ۲۳ هزار تومان در ایام نوروز ۹۶ در کهگیلویه و بویراحمد مصوب شده است.
وی افزود: در شب عید پرتقال ۴ هزار و ۱۰۰ تومان، سیب، سه هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ هفت هزار و ۶۰۰ تومان توزیع می‌شود.
این مسئول از توزیع گوشت و میوه در شهرستان ها خبر داد و گفت: ۴۰ تن گوشت قرمز، ۲۵۰ تن برنج سفید و ۲۶۰ تن برنج هندی در استان برای ایام نوروز موجود است.
گوهرگانی با اشاره به اینکه گران فروشان که هیچ توجهی به گرانی گوشت و کالا ندارد، تصریح کرد: هنگامی که مسئولی گوشت را ۳۵ هزار تومان می‌خرد و برای او گران است، فردی که توان خرید ندارد به او ظلم کردیم.
وی گفت: قیمت نهایی پرتقال هنوز اعلام نشده اما قیمت این محصول از ۴ هزار و ۱۰۰ تومان فراتر نخواهد رفت که هم‌اکنون قیمت پرتقال در بازار ۶ هزار و ۵۰۰ است و سیب هم با کیلویی ۳۵۰۰ عرضه خواهد شد که قیمت‌های نهایی ۲۵ اسفند اعلام می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: در این ایام مرغ با کیلویی ۷ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه خواهد شد و مسافران و همشهریان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلفی می‌توانندبه سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: سامانه ۱۲۴ سامانه نظارت بر گرانفروشی پل ارتباطی بین مسئولین و مردم برای رسیدگی به مشکلات آنان به صورت شبانه روزی و فوری در دسترس است.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
....
شهرام
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی ...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
به فروشنده مرغ میگم قیمتت چرا اینقد بالاتر از قیمتهای است که رئیس جهاد کشاورزی استان گفته،است؟دوتا ///به رئیس جهاد کشاورزی استان میده بعدش میگه اگه نمیخوای بسلامت.
قیمت انواع گوشت و برنج در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
France
[…] منبع : کبنانیوز […]
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
گوهرگانی اگه بیاد قیمت گوشت رو هر هفته اعلام کنه کاراییش بیشتره تا مدیرکل کشاورزی باشه.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1