تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۲۳۶۵۵۲

حمله به «خادمی»، حمله به «روحانی» است

۲۵
۰
کبنا ؛فرشید مومن نسب
ایجاد شائبه‌های ملال آور و نا امید کننده مبنی بر افزایش نارضایتی اصلاح‌طلبان از عملکرد مدیریت ارشد استان از سر احساس یا عصبانیت و هر شکل دیگر درست نیست و این در واقع حرکت در مسیر خلاف هدف است.
متاسفانه بعضی وقت کسانی که از آنها صبر، تحمل، انتظار و ارشاد بیشتری می رود با گرفتار شدن در دام مسایل خواسته یا ناخواسته در صدد تضعیف جایگاه دوست برمی آیند، که اصلاً به مصلحت نیست.
آن هم کسی در کسوت استاد، بارها بنده جوان و دانشجو را به حفظ عزت مردم استان و بویراحمد دعوت کرده و بارها توصیه نموده که برخوردها و موضع گیری های یه هویی و نسنجیده عامل پس رفت استان بوده و به صلاح توسعه استان نیست؟
گرچه مجموعه مدیریت استان این تحلیل را جدی و از سر عمد و سوء نیت، قلمداد نمی کنند. ولی نگارنده نقد بداند، این نوع اظهارنظرها و نوشته ها نسبت به فرزندان استان تنها عاملی برای برگشت به عقب و تلاش برای شکست خود است.
انتظار این جوان به همه دانشگاهیان، سیاستمداران، مقامات و جناب استاندار این است که فارغ از بحث وابستگی به جریان و جناح در مسیر تامین منافع و مصلحت استان باشند. آیا نویسنده که استاندار را نقد کرده، تاکنون به این موضوع فکر نموده تا کی یک مدیر بجای کار برای مردم، باید دایم درگیر حاشیه ها باشد.
این استاد دانشگاه با هر حقی که برای خود قائل بودند و یا است، ولی به هیچ وجه جایز و شایسته نبود در لباس دوست و در ساختار دوست با ساز مخالف همنوا شده و مدیریت موثر، توانمند و علمی استان (استاندار) را ناکارامدی توصیف کند. زیرا در این وضعیت حساس حمله به خادمی همان حمله به روحانی است.
آیا افتخارات و توانمندی های فرزندان برومند این خطه در خارج از استان ازجمله حاج سید باقر موسوی، مهندس غریب پور، دکتر وکیلی، دکتر شرافت، دکتر تقوی نژاد، مهندس افشانی، مهندس مردانی، مهندس پناه، دکترآرام، دکتر نرگس نژاد، دکتر تاجگردن، مهندس دلاویز، حاج رحیم پور، دکتر تقوی، دکتر اسدروز و سایر عزیزان درس و تجربه نیست؟
خدمات ممتاز و برجسته استاندار خادمی به نسبت تمام استانهای کشور در بخش های مختلف بخصوص زیربنایی در این شرایط سخت غیر قابل‌ کتمان است. باید پذیرفت که خادمی با تدبیر استان را از خودزنی و بازی های بی مورد جدا کرد.
گرچه انتظار از مدیریت استان در مسیر تغییرات بهینه مدیریتی متناسب با افکار عمومی وجود دارد و این اصل در استان بیش از ۹۰ درصد متناسب با افکار همسو عملیاتی شده و هیچ استانی در کشور در حد و اندازه خادمی عمل نکرده
و گرچه از فشارها و محدودیت های وارده بر مدیریت استان، همه به اتفاق مطلع هستیم. ولی اصلاح طلبان و کسانی همانند این استاد دانشگاه که خود را اصلاح طلب می داند، نباید پیروزی که بواسطه اعتماد و جلب افکار عمومی به دست آورده اند را نادیده بگیرند و در خصوص یکسری مسایل جزئی که با گفتگو قابل بررسی بود، به بیرون کشانده شود.
در پایان عرض می کنم در چنین شرایط حساسی لازم است با تاکید بر رهنمودهای رهبری انقلاب هوشیار عمل کرده و همچون گذشته با حضور فعال در صحنه، ضمن تقویت جریان مدیریت استان، زمینه را برای انتخابی آرام بخش و شایسته که به ارتقای کشور و حفظ وحدت ملی منجر شود، فراهم نمایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا هر فردی ، خانواده ای از سوی جناب استاندار مورد لطف و پاداش قرار گرفته . با وجود همه ضعف ها از جمله طایفه گری ایشان اونوقت بخواه استاندار را تخریب کنه دیگه اوج بی انصافی است .
احسان
Iran, Islamic Republic of
البته مومن نسب چون در دولت قبلی هر چه التماس به هدایتخواه کرد و بهش پست نداد
ولی خادمی سه مدیر کلی بهش داد باید هم از خادمی دفاع کند
تحلیل متن
آفرین بر این جوان خیلی مودبانه حرف زده
ناشناس
Romania
روحانی ک عملکردش جای دفاع نداره .
ناشناس
Romania
اونایی ک خادمی بهشون خدمت کرده ازش دفاع میکنن
ناشناس
Romania
یک مصاحبه و این همه خشم ؟ پ مصاحبه درستی بوده
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خادمی
دیوجام
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مهندس جوان فرشید مومن نسب
Iran, Islamic Republic of
احسن پاسخ با نجابتی را مشاهده کردیم در عین حالی که بنده هم معتقدم دکتر قائمی باید آرم تر حرفش را می زد امیدوارم دوباره اشتباه نکند
حافظ
Iran, Islamic Republic of
تملق و چاپلوسی یکی از آفاتی است که روابط اجتماعی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. متاسفانه این صفت بسیار بد باب میل بسیاری از افراد قرار می گیرد که تشنه شنیدن مدح وستایش هستند. چون گفتارآن ها با رفتارشان کلی تناقض داردوهمیشه دنبال مادیات ومطامع دنیوی خود هستند که با چرب زبانی وتملق سعی دارندکه به اهداف مورد نظر خود برسند .خادمی عامل تفرقه و چند دستگی اصلاح طلبان بوده.
نگارنده محترم فرمودند ۹۰ درصد متاسب با افکار عمومی قدم برداشته این تذهبون؟
انچه که عیان است چه حاجت به بیان است؟
اشاره کردند کار عمرانی کجاست این کار عمرانی ؟ آیا کلنگ زنی مجدد پروژه های دوره دولت اصلاحات برای ایشان و دوستانشان افتخار و کار عمرانی محسوب میشود؟ شما لطفا بفرمائید این کارهای عمرانی کجا هستند؟
نرخ اشتغال چند هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟و......................
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا برعکس حمایت از خادمی خیانت است به دولت و توسعه استان
Iran, Islamic Republic of
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
میگم احتمالا طرفداری شما از استاندار به خاطر این نیست که شما فرزند یکی از مدیران کل تازه منصوب شده استاندار هستید؟؟نمیدونم شایدم من خاوبم یا دارم هذیون میگم. الله اعلم. خدایا ما غافلان را ببخش و البته تو نیز ببخش کبنای عزیز.
...
Iran, Islamic Republic of
در جواب احسان باید بگم که افرادی همچون شما با شایعه پراکنی نمیتونید مردم رو گمراه کنید چون هم مردم و مخصوصا آقای هدایت خواه بهتر از هر کسی میدونه آقای مومن نسب فقط و فقط یک جناح داشتن و همه به رو راستی وی افتخار میکردند در ضمن ایشون در دوره آقای احمدی نژاد هیچ مسئولیتی نداشتند پس منصفانه صحبت کنیم
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
ای خدااااااااااااا ده بکش.......چرا میگید هیچ استانداری به اندازه خادمی خدمت نکرده....بابا تو را خدا ما را سکته ندین....
بیکار
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان دهدشت به این دولت دیگه رای نمیدن...قومگرایان بی انصاف
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دکتر خادمی انسان شریفی است اما متاسفم که در مدیریت استان مصلوب الاختیار است ونماینده گچساران عملا استان را مدیریت میکند
نظرمن
Iran, Islamic Republic of
استانداد مورد تأیید استان می باشد لایک
زمستان
پاسخ و نوشته ات کاملا بی منطق و غیر کارشناسی است . و بهتر بگویم احساسی است.
نادر
Iran, Islamic Republic of
... دولت
همکار
Iran, Islamic Republic of
اگه شما از خادمی دفاع نکنید پس کی باید دفاع کند
سلام
Iran, Islamic Republic of
این استاندار که جای دفاع نداره
همشهری
Singapore
آخه تو چرا نگفتی پدرجان سزاواره یک جوان به خاطر انتقاد از استانداری .کنین. بابا فرق شما و تیم احمدی نژاد چیه پس...دست به قلم بشی و ازپدرت حمایت کنی. به جاش بگو پدرجان فرض کن اون آقای.. پسرت بود
گلچین گیلانی
Netherlands
این شعار حمله به خادمی حمله به روحانی است ما را یاد شعارهای دوران احمدی نژاد انداخت، یادتون قبلا هم میگفتین حمله به محمود حمله به.........
انیزه
Iran, Islamic Republic of
درود به مومن نسب گل واقعا گل گفتی دایی جان ..درود به دهدشت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1