تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۲۳۶۵۳۲

هشدار جدی «مزارعی»به کاندیداهای شوراهای شهر و روستا / شلاق می‌زنیم / امنیت مخلان امنیت را برهم می‌زنیم

۱
۰
کبنا ؛نخستین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخابات استان در سالن دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخابات استان، گفت: یکی از تکالیف ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، رسیدگی به انتخابات بدون حاشیه است.
حجت‌الاسلام مزارعی در خطاب به همه‌ کسانی که می‌خواهند از نامزدی پشتیبانی کنند، خواستار شد: کاندیداها به دنبال تبلیغات زودهنگام، طرح مسائل شهروندی و طایفه‌ای، توهین و تخریب یکدیگر و بازارگرمی نباشند، بالاتر از آن‌ رقابت باید سالم باشد.
وی بابیان اینکه اگر هواداران نامزدهای انتخابات که سبب بی نظمی و آشفتگی در اذهان عمومی جامعه می شود، فرد نامزد مجازات می‌شود، تاکید کرد: اگر نامزدی در تبلیغات شورای اسلامی شهر و روستا هواداران خود را کنترل نکند، نخستین شخصی که باید پاسخگو باشد همان فرد نامزد است.
وی تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی در صورت آشکار تخلفی که مایه اخلال در امنیت شهر و روستا شود، سخت‌ مورد مجازات قرار می‌گیرند و اگرچه در صورت نیاز افراد خاطی در ملأعام شلاق می‌خورند.
وی تاکید کرد: نامزدی که در ستاد انتخابات خود امنیت و آسایش قوم و تباری را برهم بریزد، مطمئن باشند ما امنیت آن‌ها را به هم خواهیم زد. نامزدهای انتخابات شورا تذکرات ما را جدی بگیرند، و بدانند اولویت کار دستگاه قضا امنیت و آرامش مردم است.
رییس ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دستگاه‌های دولتی گفت: به کارگیری امکانات دولتی، شخصیت‌ها و پول حقوقی مدیران و مسئولان برای تبلیغات در انتخابات آینده تخلف محسوب می‌شود.
وی با اشاره به خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری، بیان کرد: به‌ کارگیری خودروهای اداری در وقت غیر اداری با آن‌ها برخورد خواهد شد.
رییس ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در یک سال گذشته کاهش نزاغ در سطح استان را داشتیم، با هرگونه اقدامی که سبب اخلال در امنیت و آرامش مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کند، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام خداراشکر پیشگیری از جرایم خوب بوده ولی متاسفانه بعضی دفاتر ازداواج که زیر نظر دادگستری وثبت اسناد هستند کارهای خلاف شرع وقانونی انجام شده ومیشود که جا دارد پیگیری و با متخلفین برخورد تا هم مردم به روحانیت بدبین نشوند وهم متخلف بفهمد که قانونی هم هست .
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
1