تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۲۳۶۴۴۰

برگزاری نخستین یادواره شهدای سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نخستین یادواره شهدای سوادآموزی این استان ۲۵ اسفند در شهرستان گچساران برگزار می شود.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۲۲ اسفند) در چهارمین نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی این استان، گفت: نشست های این شورا به صورت فصلی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه متناظر با نشست های مرکز استان، نشست ستاد پشتیبانی سوادآموزی در شهرستان ها و مناطق برگزار می شود، اظهار داشت: این نشست ها در ۱۲ شهرستان و منطقه استان به ریاست فرمانداران تشکیل می شود.
زارع پور، از برگزاری ۴۳ نشست این شورا از ابتدای سال ۹۵ تاکنون خبر داد و عنوان کرد: در طول این مدت ۲۲۴ مصوبه صورت گرفته و به طور میانگین در هر نشست پنج مصوبه داشتیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، بررسی میزان پشتیبانی از این ستاد و گزارش عملکرد شورای پشتیبانی سواد آموزی استان و مناطق را از دستور کارهای این نشست عنوان کرد.
وی از برگزاری نخستین یادواره شهدای سوادآموزی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران خبر داد و گفت: این یادواره ۲۵ اسفندماه جاری با همکاری سپاه فتح استان برگزار می شود.
زارع پور، با بیان اینکه سوادآموزی استان ۱۰ شهید دارد، ادامه داد: به منظور صرفه جویی در هزینه ها این یادواره با همکاری ستاد کنگره سرداران و شهدای استان و سپاه فتح برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری این یادواره را با محوریت شهید جلیل پور دانست و ابراز داشت: معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در این یادواره حضور خواهند داشت.

زارع پور در پایان، بر کیفی سازی و تقویت مراکز یادگیری محلی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1