تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۲۳۶۳۱۱

بی‌مهری مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با وجود ۱۲ بار نامه کتبی / کمک نکنید، اما ظلم هم نکنید / تولید «نان کامل» در یاسوج

۴
۱
کبنا ؛«به ما ظلم نکنید و در خانه‌های خود نقشه برای زمین زدن‌مان نکشید، حمایت از سرمایه‌گذار و کارآفرین پیشکشتان‌ باشد، رهایمان کنید تا کارهایمان را انجام دهیم»، اینها بخشی از صحبت‌های سرمایه‌گذار و کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمدی است که حدود ۶۰ نفر از جوانان این دیار را مشغول به کار کرده است.


به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نام «گروه صنایع غذایی مجتمع بهارستان یاسوج» برای مردم این شهر نام آشنای است، در این مجتمع انواع نان‌های محلی، سنتی و صنعتی تولید می‌شود اما شاید کمتر کسی باشد که بداند این مجتمع غذایی چگونه تا به این جایگاه امروزی خود رسیده است، به همین منظور پای حرف‌ها و درد دل‌های مدیرعامل این گروه صنایع غذایی نشستیم و حاصل این گفت‌وگو از منظر خوانندگان گرامی می‌گذرد.
مرتضی قاسم‌پور مدیرعامل مجتمع «صنایع غذایی بهارستان یاسوج» در ابتدا خطاب به رسانه‌ها می‌گوید؛ قلم‌هایتان را با شجاعت بچرخانید، ولو اینکه روز آخر نوشتن‌تان باشد.
قاسم‌پور در ادامه اظهار کرد: ۱۳ سال سن داشتم که با دست بردن در شناسنامه و پوشیدن کفشی با پاشنه بلند راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدم و در زمان جنگ برای رسیدن به اهداف‌مان راهکارهایی را پیشنهاد می‌دادم که ژنرال‌های امروز از انجام آن عاجز هستند.
وی گفت: امروز جنگ اقتصادی را در مقابل داریم که همانند جنگ هشت ساله دفاع مقدس عادلانه نیست.
مدیرعامل مجتمع «صنایع غذایی بهارستان یاسوج» در ادامه اظهارات خود با اشاره به بی‌مهرهایی که از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد دیده است، اظهار داشت: ۱۲ بار کتباً و شفاها آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد را برای بازدید از این مجتمع دعوت کردم و بارها در حضور مسئولان کشوری از او خواستم که از این مجتمع سرکشی کند، اما هیچ وقعی ندادند و این در حالی است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای یک طرح که میلیاردها هزینه شده به دورترین نقطه استان می‌رود که تنها ۴ نفر اشتغالزایی دارد و اما مجتمع بهارستان یاسوج که ۵۰۰ متر با او فاصله دارد، ۶۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

قاسم‌پور به اولین دروغی که یاد گرفت اشاره کرد و گفت: اولین دروغ را زمانی یاد گرفتم که از من خواستند آمار غیرواقعی در بحث تعداد اشتغالزایی این پروژه دهم.
این کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد به رواج تبعیض در بین مسئولان اشاره کرد و گفت: بی‌مهری‌ها و تبعیض در بین افرادی که نفوذ دارند و آدم‌های که بدبخت هستند و هیچ کسی را ندارد، از سوی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد بیداد می‌‎کند.
قاسم‌پور افزود: هیچ حمایتی از سوی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در راستای توسعه و پیشرفت این مجتمع نشدم و بارها به لحاظ اقتصادی و مالی تا مرز ورشکستگی رفتم و به جای حمایت جلساتی را برای تعطیلی این مجتمع می‌گرفتند.
وی به تشریح روند احداث این مجتمع اشاره کرد و گفت: سال ۸۸ با ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری این متجمع صنایع غذایی را احداث کردم و در نهایت برای خرید یک دستگاه ۱۵۰ میلیون تومان از بانکی وام دریافت کردم که سرگذشت بدی این وام پیدا کرد و حاضر به بازگو کردن آن نیز نیستم.
مدیرعامل مجتمع «صنایع غذایی بهارستان یاسوج»در ادامه می‌گوید؛ اولین تولید کننده نان بلوط و صنعتی در کشور بودیم و اکنون با کیفیت‌ترین نان‌ها را تولید می‌کنیم.
قاسم‌پور اضافه کرد: انواع نان را در این مجتمع تولید می‌کنیم و نان بلوط را که از نان‌های سنتی نیاکان ما بود را به سفره‌های مردم برگرداندیم و به روش‌های مختلف آن را تولید و به مشتریان ارائه دادیم.
وی از تولید نان‌های رژیمی در این مجتمع خبر داد و گفت: به ۷ استان کشور نان‌های این گروه صنایع غذایی صادر می‌شود و اولین بار برای بانوان در همچنین جاهایی اشتغال ایجاد می‌شود.
این کارآفرین با انتقاد از برخورد مسئولان با سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: در هفت سال گذشته هر صبح که از خواب بلند می‌شدم، منتظر یک خبر بد و استرس‌زا بودم و در یک روز نماینده چند اداره وارد محل کارم شدم که به آنها گفتم الان من به دنبال تولید بروم یا با شماها بحث و صحبت کنم.
 
وی از زوایای دیگر کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد پرده برداشت و اظهار کرد: برای اشتغال و کارآفرینی باید هزینه‌های فراتر از هزینه‌های تعریف شده که هیچ سرفصل و بندی هم ندارند، پرداخت کرد.
قاسم‌پور گفت: مسئولان هیچ گاه به ماها کمک نکنند، اما ظلم هم نکنند.
این کارآفرین برتر در پایان گفت: یک دستگاه اتوماتیک برای تولید نان کامل در این مجتمع راه‌اندازی خواهیم کرد و در صورت حمایت مسئولان با راه‌اندازی فاز دوم این مجتمع ۳۰۰ نفر اشتغالزایی می‌‌شود.
   
نام شما

آدرس ايميل شما

هوش
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما جنایب قاسم پور عزیز خسته نباشید
بی‌مهری مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با وجود ۱۲ بار نامه کتبی / کمک نکنید، اما ظلم هم نکنید / تولید «نان کامل» در یاسوج
France
[…] منبع : کبنانیوز […]
Iran, Islamic Republic of
قول می دم مدیرکل کار آدرس این کسب وکارو بلد نیست
شورا
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر سردار سازندگی
شما به این جنگ و جنگها عادت دارید
مسؤولین ما متاسفانه در خواب غفلت هستند
بزرگواری ها و بزرگ منشئ های شما را بار ها و بارها مشاهده نمودیم
میدانیم که در احقاق حق از هیچ عملی هراسی ندارید
امید داریم که همچنین گذشته موفق و پیروز باشید
شما به تلاش خود ادامه دهید
خداوند بالآخرین مرجع پاسخگویی شماست
ونتیجه تلاش خود رو به عنوان حلال بالآترین مشکل استان از خدا بخواهید
قشر محروم و ضعیفی را که شما بکار گرفته أید بدون از هیچ واسه ای خود برا شما پیام بزرگی در بر خواهد داشت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1