تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۲۳۶۲۰۰

برخورد قانونی با مخلان نظم در آخرین چهارشنبه سال

۱
۰
کبنا ؛مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به چهارشنبه سوری آخر سال، اظهار کرد: چهارشنبه پایان سال یکی از رسومات ایرانیان باستان است، که متاسفانه امروزه این آیین به یک آسیب اجتماعی تبدیل شده است.
سردار انصاری در ادامه افزود: عدم توجه والدین به این آسیب اجتماعی و فرصت طلبی برخی از سودجویان، افراد را به کام مرگ می برد.
وی با اشاره به اینکه با هنجارشکنان چهارشنبه پایان سال برخورد قانونی می شود، ابراز داشت: کسانی که در چهارشنبه پایان سال به آسایش مردم آسیب بزنند، نیروی انتظامی با قاطعیت برخورد خواهد کرد و هنجارشکن در صورت مزاحمت تا پایان تعطیلات نوروزی بازداشت خواهند شد.
وی با بیان اینکه حفظ آسایش شهروندان اولویت اصلی نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزی است، افزود: برای حفظ امنیت شهروندان و مهمانان نوروزی در سطح شهرهای استان واحدهای نیروی انتظامی آمادگی کامل را دارند.
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: پلیس با ورود به فروشگاه‌های پخش‌کننده مواد محترقه علاوه بر جمع آوری این مواد، با عاملان پخش نیز برخورد خواهد کرد.
وی تاکید کرد: به هیچ فردی اجازه آتش‌بازی در سطح شهر را نمی‌دهیم که امنیت مردم را خدشه‌دار کند.
این مسیول ارشد انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمار کاهش ۶ درصدی سرقت نسبت به سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان سرقت مسلحانه نسبت به مشابه سال قبل ۶۹ درصد کاهش یافته است.
انصاری گفت:  در استان میزان نزاع‌های دسته جمعی ۲۹ درصد، نزاع‌های فردی ۴۴ درصد، قتل ۲۷ درصد، تصادفات منجر به فوت ۷ درصد ، شرارت ۱۹ درصد و تجمعات ۷ درصد کاهش یافته است.
وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر، اظهار کرد: ۳۵۰ خودرو حمل مواد مخدر در استان توقیف شده است، که میزان افزایش کشف مواد مخدر ۷ درصد، دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر ۹ درصد و انهدام باند ۱۱ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
انصاری در ادامه با بیان اینکه بیکاری عامل اصلی بزهکاری جامعه است، افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در یک سال گذشته بالغ‌بر ۲۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد کشف کردند، این یافته‌ها ۳۶ درصد نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سختگیری بیش از حد نشه ولی با کسانی که نظم عمومی و اسایش مردم رو هم بخوان به هم بزنن بر خورد بشه. کاش دولت یه مکانهای خاصی رو برای این روز در نظر میگرفت.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1