تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۲۳۶۱۳۸

اختتامیه مسابقات قرآن و عترت پسران در بهمئی (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛اختتامیه مسابقات قرآن و عترت بخش پسران استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بهمئی برگزار شد.
سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن-عترت ونماز دانش آموزان پسر کهگیلویه وبویراحمد با تجلیل از برگزیدگان در بهمئی پایان یافت.
«صادق جریده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی» در این آئین با اشاره به برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در شهر  لیکک مرکز شهرستان بهمئی گفت: در این دوره از مسابقات  دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با هم رقابت کردند.
«جریده» گفت: در این مسابقات هزار و۹۲دانش آموز پسر از ۱۳منطقه و شهرستان استان در رشته های حفظ، تفسیر،قرائت قرآن کریم،نهج البلاغه،صحیفه سجادیه، احکام، اذان، مداحی، انشاء نماز، نماز و مفاهیم قرآنی به مدت ۳ روز به رقابت پرداختند.
«مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی»  با بیان اینکه در هر رشته ۲۴۰ نفر رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و ۸۴ دانش آموزان برگزیده پس از شرکت در کلاس‌های تقویتی در ۱۴رشته انتخاب و به مرحله کشوری اعزام می شوند گفت: دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات در محافل انس با قرآن، برنامه های اردویی وزیارتی شرکت و با جاذبه های دیدنی شهرستان بهمئی آشنا شدند.
«جریده» با اشاره به اینکه از ۲۲ اسفند این مسابقات برای ۱۱۰۴دانش آموز دختر در۱۲رشته به میزبانی شهرستان بهمئی آغاز می شود گفت: این مسابقات با هدف ایجاد فضای قرآنی و ترویج فرهنگ قرآن-عترت و نماز هر سال در یک شهرستان برگزار می شود.
«علی اکبر فرهنگی نسب فرماندار بهمئی» هم گفت: با توجه به فناوریهای جدید دشمن در بعد فرهنگی در اندیشه پیروزی در جنگ نرم بویژه با هدف نوجوانان وجوانان است وبهترین روش مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ترویج آموزه های قرآنی وعمل به آنها است.
گفتنی است مسابقات قرانی ویژه دختران شهرستان بهمئی  از روز یکشنبه ۲۲ اسفند در شهر لیکک آغاز خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

معلم
Iran, Islamic Republic of
حضور دو دانشجو در مسابقات قران دانش آموزی نشان از عدم کفایت برگزارکنندگان است حضور ۱۱ داور از یاسوج بیانگر جیست؟ وجود ۱۰ داور از جرام نشانه جیست اقای تقی پور ؟ دانش آموزی که سال قبل در مرحله کشوری رتبه کسب می کند چرا امسال شرکت نمی کند ؟و .... تو را به قرآن جعمش کنید وقت بچه مردم را نگیرید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1