تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : ۲۳۶۰۰۹

تیم فوتبال نفت گچساران حمایت همه‌جانبه هواداران را نیاز دارد /مصدومیت شدید پای ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی /۲ بازیکن استقلال اهواز مستحق اخراج بودند

۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد /
تیم فوتبال نفت گچساران حمایت همه‌جانبه هواداران برای شکست تیم هف سمنان را نیاز دارد
سرمربی نفت گچساران گفت: تیم فوتبال نفت گچساران حمایت همه‌جانبه هواداران برای شکست تیم هف سمنان را نیاز دارد.
داریوش یزدی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: خدا را شکر در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب است.
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی که از آغاز فصل داشتیم موفق شدیم به هدف اولیه تیم و باشگاه که صعود به این مرحله بود، برسیم.
سرمربی نفت گچساران افزود: حضور نفت در جام حذفی و لیگ ۲ فوتبال ایران حضور درخشانی بود که امیدواریم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.
این مربی شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تصریح کرد: امیدواریم سلیقه‌گرایی در فوتبال کشورمان از بین برود و فوتبال ما بر اساس قواعد و قانون خود مدیریت شود.
یزدی عنوان کرد: شما مشاهده کردید در حالی که مسابقات شروع شده بود یک تیم به گروه اضافه می‌شود و در حال حاضر نیز مشاهده می‌کنیم در حالی که سال گذشته در چنین مرحله‌ای امکان اضافه کردن بازیکن وجود داشت امسال اجازه جذب بازیکن را به تیم‌های صعود کننده ندادند.
بازیکن سابق استقلال تهران با بیان اینکه اینکه فدراسیون اجازه یارگیری را به ما نداد، عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان خوبی در نفت گچساران وجود دارد و از لحاظ نفر و جایگزین نفرات هیچ مشکلی در تیم نداریم.
یزدی ابراز کرد: تنها نگرانی ما مصدومیت محمدرضا مظاهری است که در بازی قبل ما مصدوم شده است و امیدواریم هرچه سریعتر به میادین فوتبال برگردد تا بتواند به تیم شهرش کمک کند.
سرمربی نفت گچساران در خصوص اولین بازی نفت گچساران در مرحله دوم اذعان کرد: دیدار در مقابل هف سمنان یک دیدار حیاتی برای ما محسوب می‌شود.
یزدی ابراز کرد: تیم هف سمنان را به خوبی می‌شناسیم و بازی‌های این تیم را نیز دیده‌ایم و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با پیروزی در مقابل این تیم در گچساران اولین سه امتیاز را به نام خودمان ثبت کنیم.
وی افزود: رقیبان ما حریفان سرسختی هستند چرا که توانسته‌اند به این مرحله صعود کنند اما فراموش نکنیم تیم نفت و گاز گچساران تیمی است که سطح فوتبالش از لیگ ۲ بالاتر است.
یزدی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم به هدف اصلی باشگاه نفت و گاز گچساران و هواداران گچسارانی که صعود به لیگ یک است دست پیدا کنیم چرا که همه هواداران ما منتظر صعود تیم شهرشان هستند.
سرمربی نفت گچساران ادامه داد: فردا منتظر حضور پرشور هوادارانمان در استادیوم هستیم و بچه‌های تیم نفت و گاز گچساران نیز برای صعود از این مرحله هم قسم شده‌اند و امیدواریم این اتفاق در گچساران با حضور هواداران خونگرم و فهیم گچساران اتفاق بیفتد.

مصدومیت شدید پای ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی/مسؤولان در قبال مصدومیت فهیمه ارزانی بی‌تفاوت نباشند
ملی‌پوش فوتسال که اهل یکی از روستاهای یاسوج است به دلیل پاره شدن رباط صلیبی پای خود از حضور در اردوی تیم ملی فوتسال باز ماند.
در سال‌های اخیر مهم‌ترین موفقیت استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه ورزش به درخشش بازیکنان دختر در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال برمی‌گردد.
بازیکنان دختر توانستند در تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال حضوری درخشان داشته باشند و آن گونه که مهناز آشتیانی مربی آن‌ها می‌گوید بیش از ۱۵ بازیکن هم استانی تجربه حضور در اردوهای تیم ملی فوتبال و فوتسال را در رده‌های مختلف داشته‌اند.
دختران کهگیلویه و بویراحمدی به قدری در این عرصه خوش درخشیدند که سال گذشته بهترین بازیکن فوتبال ایران و بانوی اول فوتبال کشور یعنی شبنم بهشت از این استان انتخاب و معرفی شد.
بازیکنان هم استانی علاوه بر این توانستند در چندین میدان بزرگ دیگر حائز رتبه‌های برتر شوند به گونه‌ای که تیم فوتسال دانش‌آموزان دختر استان قهرمان فوتسال کشور شد.
اکثر بازیکنان این استان که توانسته‌اند به اردوهای تیم ملی راه یابند دخترانی هستند که از روستاها رشد کرده‌اند و به این مرحله رسیده‌اند که اکنون حتی بهترین بازیکن غرب آسیا از این استان معرفی می‌شود.
برای نخستین بار و به همت افراد دلسوزی چون مهناز آشتیانی همایشی برای تجلیل از این بازیکنان برگزار شد که در نوع خود بی‌نظیر بود.
در حاشیه این همایش که در محل خانه هندبال در مجموعه ورزشی دولت‌آباد یاسوج برگزار شد بیش از هر چیز مصدومیت فهیمه ارزانی بازیکن ملی‌پوش هم استانی نمود پیدا می‌کرد.
این بازیکن تیم ملی  با بیان اینکه از ناحیه رباط صلیبی دچار مشکل شده است افزود: این مصدومیت در حالی اتفاق افتاد که قرار بود به اردوی تیم ملی دعوت شوم.
ارزانی که با پای لنگان در این همایش حضور پیدا کرده بود، افزود: به دنبال مداوای پای خود هستم تا هر چه زودتر به میادین برگردم.
اکنون از مسؤولان استانی انتظار می‌رود که این بازیکن خوب و ارزنده تیم ملی را تنها نگذارند و برای مراحل درمان وی مساعدت لازم را داشته باشند.


گل دوم پرسپولیس پرپر شد/۲ بازیکن استقلال اهواز مستحق اخراج بودند/خطا روی وحید امیری پنالتی بود
کارشناس داروی فوتبال گفت: داور روی صحنه گل دوم پرسپولیس در ۲ مورد اشتباه کرد اشتباه کرد.
نوذر رودنیل با اشاره به داوری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و استقلال اهواز گفت: قبل از هر چیز باید گفت که بیشتر اخطارهایی که داده شد و خطاهایی که گرفته شد به جز یکی دو مورد درست بود هر چند بسیاری از خطاها گرفته نشد.
کارشناس داوری فوتبال کشور افزود: نکته مهم در این بازی مربوط به گل دوم پرسپولیس بود که داور می‌توانست با یک آوانتاژ به موقع این گل را قبول اعلام کند.
رودنیل با بیان اینکه حرف و حدیث در مورد این صحنه تنها مربوط به مردود اعلام کردن گل پرسپولیس نیست افزود: داور اگر گل را مردود اعلام کرد باید بازیکنی که موقعیت مسلم گل را از بازیکن پرسپولیس گرفته بود اخراج می‌کرد.
این کارشناس داوری فوتبال کشورمان افزود: بازیکن ۲۳ استقلال اهواز در دقیقه ۱۱ خطایی کرد که مستحق کارت زرد بود و همین بازیکن دقایقی بعد خطایی کرد که اخطار گرفت لذا اگر در خطای اول کارت می‌گرفت این بازیکن هم می‌توانست در این بازی اخراج شود.
رودنیل گفت: در دقیقه ۶۰ بازیکن پرسپولیس در موقعیت حمله سرنگون شد که ۱۰۰ درصد خطای پنالتی روی وحید امیری شکل گرفت و داور اعلام نکرد.
وی با ایراد اشکال به داور بازی که برخی خطاها به نفع دو تیم را اعلام نکرد به صحنه اخراج پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: هر چند باید سرمربی رفتار مسؤولانه‌ای داشته باشد اما اگر داور به جای این که خطای بازیکن استقلال را اعلام کند خطای سروش رفیعی را در دقیقه ۹۰+۴ اعلام می‌کرد این اتفاق رخ نمی‌داد.
 

موفقیت‌های بی‌نظیر فوتسال دختران کهگیلویه و بویراحمد در کشور/پرورش دهنده بهترین بازیکن فوتبال ایران هستیم/موفقیت بیشتر استان با راه‌اندازی خانه فوتسال بانوان
مربی برجسته فوتسال دختران کهگیلویه و بویراحمد گفت: موفقیت بیشتر استان ما با راه‌اندازی خانه فوتسال بانوان محقق خواهد شد.
امروز و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، مسؤولانی از این اداره‌کل، والدین و بازیکنان دختر فوتسال، در محل خانه هندبال مراسم تجلیل از فوتسالیست‌های دختر برگزار شد.
در این آیین مهناز آشتیانی مربی برجسته فوتسال استان که وی را به عنوان همه کاره فوتسال دختران کهگیلویه و بویراحمد می‌شناسند با بیان شمه‌ای از موفقیت‌های فوتسال استان کهگیلویه و بویراحمد در رده دختران اظهار کرد: یکی از موفقیت‌های ما به سال ۸۹ برمی‌گردد که در لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور مقام اول را کسب کردیم.
این مربی برجسته فوتسال و فوتبال دختران در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همان سال وارد لیگ برتر فوتسال کشور شدیم و با همت بازیکنان توانستیم برای اولین بار مقام چهارم فوتسال زنان کشور را به خود اختصاص دهیم.
وی با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات تیم فوتسال در لیگ برتر منحل شد تصریح کرد: کم‌کم علاقه‌مندان به فوتسال و فوتبال در استان بیشتر شد تا جایی که تعداد زیادی از آن‌ها به تیم ملی بانوان راه یافتند.
آشتیانی گفت: آن قدر در این رشته پیشرفت کردیم که بعد از مدتی توانستیم اعجوبه‌ای را  فوتبال کشور معرفی کنیم که توانست کاپیتان تیم ملی شود و سپس در بازی‌های غرب آسیا بهترین بازیکن شناخته شود.
این مربی برجسته فوتسال در استان کهگیلویه و بویراحمد به سایر موفقیت‌ها اشاره کرد و گفت: شبنم بهشت همچنین توانست در سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن فوتبال ایران معرفی شود.
وی افزود: در سال ۹۵ بیشترین معرفی شده به تیم ملی از استان کهگیلویه و بویراحمد بود که تعداد ۱۵ بازیکن به تیم ملی معرفی کردیم.
آشتیانی با اشاره به حضور ۴ بازیکن هم استانی در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: یکی از دیگر افتخارات ما کسب قهرمانی همراه با دختران دانش‌آموز در رشته فوتسال در کشور بود.
وی با بیان این که روز به روز به دلیل علاقه‌مندی بر تعداد بازیکنان فوتسال استان افزوده می‌شود گفت: در تابستان امسال تعداد بازیکنان ما به ۱۲۰ نفر رسیده است.
این مربی برجسته هم استانی به برخی از خواسته‌های فوتسال بانوان استان اشاره کرد و گفت: نبود اسپانسر و حامی مالی یکی از مشکلات بزرگ ما در استان به شمار می‌رود.
آشتیانی افزود: عدم تخصیص اعتبار لازم برای موفقیت در این رشته و همچنین نبود سالن کافی یکی از مشکلات ما به شمار می‌رود مضاف بر این که نیاز به یک سالن در شهر یاسوج به عنوان خانه فوتسال داریم.
وی از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست تا امتیاز یک تیم لیگ یک را برای دختران فوتسال این استان بگیرد و همچنین بازیکنان هم استانی تشویق شوند چرا که تاکنون برای یک بار هم این بازیکنان توسط مسؤولان مورد تشویق قرار نگرفته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1