تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۲۳۶۰۰۰

در چاروسا دزدی به راحتی صورت می گیرد/ فرد انقلابی رئیس بنیاد شهید کهگیلویه شود / وزیر دولت انقلابی ثروت ۱۰۰۰ میلیاردی ندارد

۱
۰
کبنا ؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی به ادامه اصول و عقاید اصل امامت از منظر اهل تسنن و تشیع اشاره و بیان کرد: تنها خداوند متعال و پیامبرش و کسی که در رکوع صدقه می‌دهد یعنی امام علی(ع)  بر مومنین ولایت دارند صاحب اختیار و سرپرست امور مردم هستند.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

وی در ادامه به بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران راهیان نور و دیدار با رئیس جمهور آذربایجان اشاره و آنها را تبیین کرد.

صلواتی در ادامه با بیان اینکه امروز کشور و مردم ما از ناکارآمدی رنج می برد و حل مشکلات کشور اسلامی در مذاکره با دشمن نیست تصریح کرد: خوش بینی به مذاکرات اساسا کار غلطی بود لذا این کلید دیگر نمی تواند قفل‌ها را باز کند حل مشکلات کشور با انتخاب دولتی انقلابی و روحیه انقلابی و جهادی ممکن است روحیه تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری نمی‌تواند فقرزدایی کند.

امام جمعه قلعه رئیسی خاطرنشان کرد: در تفکر دولت انقلابی خانواده شهدا ذخیره انقلاب هستند نه آنهایی که از بیت المال سوء استفاده می‌کنند دولت انقلابی تسلیم محض ولی فقیه است و در تقابل با رهبری نیست و دولت انقلابی برای نهادهای انقلابی حاشیه‌سازی نمی‌کند و به نهادهای انقلابی هجمه نمی‌کند.

وی بیان کرد: دولت انقلابی وزیرانش و مسوولانش ساده زیست هستند و هم ردیف مردم فقیر و پا برهنه زندگی می کنند و دولت انقلابی وزیرش میلیاردی نیست؛ دولت انقلابی دولتی ولایتمدار است و نمی‌گذارد حرف و مواضع ولی امر بر زمین بماند و در این نوع دولت عزل و نصب‌ها بر اساس معیار و مواضع رهبری امت است.

صلواتی با بیان اینکه دولت انقلابی تمام سیاست‌هایش و برنامه‌هایش حول محور بیانات ولی امر است گفت: مردم در انتخابات به فکر این باشند که بازوی قوی برای نایب امام زمان(عج) انتخاب کنند و مردم ببیند در انتخابات دشمنان انقلاب انقلاب به ویژه آمریکا برای چه کسی و چه جریانی کف و سوت می‌زنند از آنها حمایت می‌کنند برای آنها تبلیغات می‌کنند ببنید چه کسانی را تشویق می‌کنند و شما مردم بر اساس دستور امام راحل عمل کنید و بر خلاف آمریکا رای دهید.

امام جمعه قلعه رئیسی توصیه و سفارشی به روحانیت داشت و ادامه داد: هدایت سیاسی مردم به عهده روحانیت است لذا حوزه‌های علمیه و روحانیت مجاهدانه وارد این عرصه شوند چرا که امروز فتنه‌گران، اهالی فتنه و مزدوران فتنه تحلیل‌های غلطی به جامعه می‌دهند و نیاز است روحانیت، خانواده معظم شهدا، بسیجیان و جانبازان وارد میدان شوند و در استان ما این وظیفه به عهده روحانیت است.

وی گفت: مردم و عوامل اجرایی و نظارت انتخابات شورای اسلامی به موضوع فتنه در بررسی صلاحیت‌ها و مردم در انتخاب این موضوع مهم را ملاک قرار دهند.

صلواتی به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید اشاره و عنوان کرد: همگان وظیفه دارند هم مادران به خصوص مادران و همسران شهدا را حرمت و احترام کنند؛ شهدای ما هم ردیف شهدای صدر اسلام هستند و تاسیس این نهاد به دغدغه‌های خانواده شهدا و ساماندهی گلزار شهدا توجه کند و توصیه می‌کنم اگر قرار است در بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه تغییر و تحولی صورت بگیرد از فردی مومن و انقلابی استفاده شود.

وی به برخی سرقت‌ها در منطقه کوشک اشاره و اظهار کرد: متاسفانه به جای اینکه این منطقه برای دزدان و سارقان ناامن باشد کاملا امن و هر هفته دزدان و سارقان نسبت به مال مردم دست درازی می‌کنند، اولا مردم نسبت به نگهداری اموال خود حراست کنند و در ادامه امیدواریم با راه‌اندازی ایست بازرسی در پاسگاه کوشک منطقه برای دزدان ناامن شود و از فرماندهی انتظامی استان و رئیس دادگستری چاروسا می‌خواهم که به فکر این مهم باشند.

وی پیشنهادی به رئیس جمهوری داشت و تاکید کرد: یک پیشنهاد به ریاست جمهوری دارم که اینکه هزینه ارسال پیامک و تبریک عید امسال را به جوانان نیازمند جهت ازدواج و به حل مشکلاتی همچون ورزشگاه شهر قلعه رئیسی که تنها شهر در کشور است ورزشگاه ندارد بپردازید چرا که این تبریک را شما از طریق صدا و سیما به مردم می‌گویید و حق ارسال هر پیامک را به این امر اختصاص دهید.

------------------------------------------

خبر: حسن آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر حرفای منطقی و درست حاج اقا.راستی رئیس جمهور برا هرنفر پیامک میفرسته اگه هزینه هر پیامک فقط ۹تومان باشه باتوجه به اینکه خیلی از مردم دو یا سه یاحتی چهار خط دارند در یک حساب ساده میشود ۵۴۰۰۰۰۰۰۰ که این هزینه را صرف جوانان کنند بهتر است
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1