تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۲۳۵۹۱۵

مدیر شعب بانک مسکن: همه دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز برنده اند/ برنده جایزه ویژه: فراموش نمی کنم انسان همواره در حال امتحان الهی است

۰
کبنا ؛برنده خوش شانس جوایز قرض الحسنه بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد جایزه خود را از این بانک دریافت کرد.



به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی بانک مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد، جایزه ویژه قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه بانک مسکن صبح امروز در یاسوج به برنده خوش شانس این جایزه تحویل داده شد.
سی ششمین دوره قرعه کشی جوایز قرض الحسنه بانک مسکن برندگان خود را شناخت که دو نفر از برندگان جایزه ویژه این بانک کهگیلویه و بویراحمدی هستند.
بر اساس این گزارش، حیدر مددی یکی از این برندگان بود که امروز طی مراسمی خودروی پژوی ۲۰۶ خود راتحویل گرفت.
مددی اهل شهرستان چرام است که آن طور که خودش گفته است به طور اتفاقی در بانک مسکن حساب قرض الحسنه افتتاح کرد و مانده قابل توجهی هم در حساب نداشت اما به واسطه حسن برخورد پرسنل این بانک مراوده خود را با بانک حفظ نمود.
وی که فرهنگی بازنشسته می باشد از اینکه برنده جایزه بانک مسکن شده است ابراز خوشحالی نمود و گفت: اما فراموش نمی کنم که انسان در همه احوال در حال امتحان الهی است چه زمانی که خداوند نعمتش دهد و چه زمانی که محرومش کند.
مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد هم که در مراسم اهداء جایزه حضور داشت، همه دارندگان حساب قرض الحسنه بانک مسکن را برنده دانست و گفت: تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، ازدواج، ودیعه مسکن و رفع احتیاجات ضروری از محل همین حسابهای پس انداز قرض الحسنه مشتریان است که انشاالله دارندگان این حساب اجر معنوی خود را دریافت خواهند نمود.
مهدی آل وردی افزود: از اینکه دو نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد برنده جایزه ویژه این قرعه کشی شدند خوشحالم و امیدوارم در دوره بعد قرعه کشی که ابتدای سال ۹۶ خواهد بود برندگان بیشتری از استان داشته باشیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1