تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۲۳۵۷۰۶

خادمی: نمایندگان استان نماد وحدت هستند / خودزنی ها را حذف کنیم/ دشمن مشترک مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

۴
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد در آیین بهره‌برداری از طرح بزرگ سامانه آبیاری تخت فشار امام زاده جعفر و روستاهای ماهور باشت گفت: بدون شک اتحاد و همبستگی میان مردم و مسئولان توسعه و حرکت پیشرفتی استان را دوچندان خواهد کرد.
این طرح آبیاری عظیم با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده گچساران و باشت، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در دو هزار و ۲۴۰ هکتار از اراضی شهرستان گچساران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
سید موسی خادمی در این آئین با بیان اینکه حضور سه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در افتتاح این پروژه نماد اتحاد، همدلی و همبستگی بین مسئولان استان است، اظهار کرد: این همدلی و همراهی افتخار و سرمایه عظیمی است که باید قدر آن را دانست.
استاندار افزود: این روزها هر چند به لحاظ مالی و شرایط اقتصادی کشور در وضعیت خوبی نیست، اما استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها و طرح های هستیم که هدیه ارزشمند از سوی دولت تدبیر و امید به مردم استان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید نیازمندی ها، مطالبات و توقعات مردم را با خدمات ارزشمند و در خور شأن این مردم پاسخ داد.
خادمی تصریح کرد: بدون شک اتحاد و همبستگی میان مردم و مسئولان توسعه و حرکت پیشرفتی استان را دوچندان خواهد کرد.
وی بهره برداری از این طرح بزرگ آبیاری و کشاورزی را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، بهبود منابع خاک، افزایش درآمد کشاورزان و افزایش تولید و بهره وری مناسب از منابع دانست و خاطرنشان کرد: توجه به بخش های دولتی و خصوصی می تواند منجر به تحقق اقتصاد مقاومتی و موجب افزایش خدمت به مردم می شود.
وی بهره برداری از این طرح دو هزار و ۲۰۰ هکتاری آبیاری تحت فشار که به صورت قطره ای انجام می شود را هدیه دولت به مردم گچساران دانست و تاکید کرد: علاوه بر این دو هزار تاکنون ۲۸ هزار هکتار زمین کشاورزی از مجموع اراضی استان، به شکل های مختلف آبیاری شدند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه همبستگی جغرافیایی، زبانی، دینی و طایفه ای از عوامل وحدت در استان هستند، اظهار داشت: در واقع این مجموع عوامل در سایر استان ها و هیچ جای کشور مشهود نیست و با استفاده از این عوامل اتحادزا باید تفرقه ها و خودزنی ها را حذف کنیم و با تلاش و وحدت استان را به جایگاه مطلوب خود برسانیم.
سید موسی خادمی افزود: دشمن مشترک مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد فقر و توسعه‌نیافتگی تاریخی است که اگر همه دست‌به‌دست هم دهیم این دشمن خطرناک را کم‌کم از بین خواهیم برد و حذف خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نباید لااقل یه شخصیت دولتی در سطح کشور میومد؟
بهروزی
Iran, Islamic Republic of
امان از رفاقت گرگ و میش!
Iran, Islamic Republic of
الکی

نمااااد چه ؟؟؟ همان نمادخودزدنی اصطلاح بهتری است
رستگار
Iran, Islamic Republic of
فقط می تونم بگم که برات متاسفم مدیر یت استان را بر اساس مسایل باند بازی و قوم گرایی و از هم مهمتر بر اساس منافع خودت و فامیلت چینش کردی بعد....
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1