تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۲۳۵۶۵۶

زایمان موفق در آمبولانس‌ اورژانس ۱۱۵

۱
۰
کبنا ؛رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از بیست و سومین زایمان موفق در آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ استان خبر داد.
جلال پوران فرد افزود: ساعت ۱۴ و ۵۱ دقیقه (چهارشنبه) نیاز به کمک یک  مورد مادر باردار از طرف  اورژانس ۱۱۵ دنا به پرسنل پایگاه اورژانس لوداب اعلام شد.
وی تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس(رخشان و ربانی) پس از گرفتن آدرس دقیق محل در کمترین زمان ممکن خود را به روستای اسلام‌آباد نرگسی از توابع بخش لوداب رسانده و پس از کنترل علائم حیاتی مادر باردار ۳۰ ساله اقدام به انتقال وی می‌نمایند.
پوران فرد اظهار داشت: در حوالی دو راهی روستای دهنو تکنسین‌ها متوجه علائم شروع زایمان شده و به‌ناچار مجبور به متوقف کردن آمبولانس می‌شوند و با اقدامات به‌موقع درمانی، حمایتی دومین فرزند مادر باردار ساعت ۱۶ و ۹ دقیقه در آمبولانس ۱۱۵ لوداب متولد شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: مادر و نوزاد در سلامت کامل به زایشگاه لوداب تحویل داده شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهزادی ریس شورای دیل
Iran, Islamic Republic of
واقعا اقای جلال پورانفرد مدیر کل دلسوز و فداکار و یکی از مدیر کلان خوب استان ک ب میباشد واز استاندار محترم انتظار می رود که در جای بهتر که نشانه لیاقت اوست استفاده نماید
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
1