تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۳۵۶۴۱

توضیحات سرمایه‌گذار بومی در خصوص جزئیات پتروشیمی مارگون بویراحمد

۱۴
۰
کبنا ؛سرمایه گذار مجتمع پتروشیمی مارگون بویراحمد از آمادگی لازم برای تجهیز کارگاه با هدف شروع عملیات اجرایی این پتروشیمی خبر داد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، لهراسب باقری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با دستور کار هماهنگی احداث پتروشیمی مارگون بویراحمد اظهار داشت: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر از جمله منابع طبیعی، آب منطقه‌ای، شرکت برق و ... برای اجرایی شدن این طرح بزرگ اقتصادی همکاری لازم را داشته باشند.
وی عنوان کرد: طی چند سال گذشته پیگیر احداث پتروشیمی در مارگون بویراحمد بوده‌ام که در سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مجوز احداث این پتروشیمی صادر شد.
باقری در واکنش به سخنان معاون منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد نسبت به وجود معارض اجتماعی در سقاوه مارگون افزود: در هیچ نقطه‌ای از ایران اراضی بدون معارض نیست ولی رفع این مشکل نیازمند عزم جدی مسئولان است.
رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد افزود: پتروشیمی مدرن سقاوه مارگون با اعتباری افزون بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در فاز اول برای یک هزار و ۳۰۰ نفر شغل ایجاد می‌کند.
سرمایه‌گذار پتروشیمی سقاوه مارگون از کلنگ‌زنی این طرح در آینده‌ای نزدیک با حضور مسئولان ملی و استانی خبر داد و گفت: فاز اول پتروشیمی مارگون در زمینی به مساحت ۹۰ هکتار و با اعتباری افزون بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان احداث که خوراک این پتروشیمی به میزان سالانه ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی از محل خطوط لوله سراسری گاز در منطقه که از پارس جنوبی، گاز شمال ایران و گاز صادراتی کشور را منتقل می کنند تامین می‌شود.
وی افزود: این خط لوله‌ها تا به امروز فقط از سطح شهرستان بویراحمد عبور می‌کرد و هیچ بهره‌برداری از آن نمی‌شد اما حالا قرار است که خوراک مجتمع عظیم پتروشیمی بویراحمد از آنها تامین شود.
باقری تصریح کرد: پتروشیمی بویراحمد پس از بهره‌برداری قادر است که سالانه ۶۰ هزارتن بنزین پیرولیز، ۳۰ هزار تن گاز مایع، ۲۵۰ هزار تن پروپیلن، ۲۵۰ هزار تن پلیمرهای پروپیلن به اشکال ابتدایی و یک میلیون تن متانول تولید کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سقاوه
Iran, Islamic Republic of
////سند.تا کی می خواهید حق مردم مظلوم این دیار رو بمکید.آخه زمینی که دارای نسق زراعی هست کی به تو اجازه میده بیای خرید و فروشش کنی؟
Iran, Islamic Republic of
کدوم سرمایه گذار.. دیگش بهش میدن
امید
Iran, Islamic Republic of
مه راحت بشن،،،متاسفم برااین استان ومردم کم توقعش،،،متاسفم برامسئولینی که فقط به فکرعده ای خاص هستن نه به فکرعموم مردم
Iran, Islamic Republic of
خواهیم دید
ندا
Iran, Islamic Republic of
خانواده باقری بابک کوچولو بخیر احمد و کهگیلویه و بویراحمد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را *** تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جوانان خوشفکر و خلاق باید سدی باشند جلوی حرکت یکنواخت سیل مخرب محرومیت استان.
کشور ما در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد و باید از تمام ابزار در این راه استفاده کرد بالاخص نیروی انسانی توانمند و منابع و سرمایه های داخلی.
اینچنین حرکتهایی جای تقدیر داشته و امید هست مسئولان استانی حامیان پرو پا قرص بانیان این امورخداپسندانه باشند.
من الله التوفیق آقای باقری
دنا
Iran, Islamic Republic of
ول کن این شعارها را !! با نماینده دست به بکی کردی که زمینهای مردمو تصاحب کنی که کردی !! گول مردم بیچاره بزنید به بهانه اشتغال هزار و ... نفری خوب سر مردمو شیره بمالین و مراتع و زمیناشونو هپلی هپو کنید بی خیال !! خلایق هرچی لایق !!
فرخی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به مهندس عزیز..انشاالله که همیشه موفق وپیروزباشید
مطلع از پشت پرده ها
Romania
خدا عاقبت این بنده خدا رو بخیر کنه، امیدوارم از این همه رانت و رانت خواری قصر در بری
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام
نباید در استان سطح طبقات اجتماعی را آنچنان بالا ببریم که عده ای فقط از رانت قدرت بهره ببرند و محرومین و مستضعفان زیر پای دیگران له شوند. این حرکت های متناسب با سیستم اقتصاد انقلاب و اسلام نیست .
پیام انقلاب این نبود و نیست که عده ای را فربه کنیم و عده ای را له .
گویا در استان فقط چند نفری حق دارند از نعمت انقلاب سود ببرند و بقیه باید کارگران و روزمزد خوران عده ای دیگر باشند.
این طرح ها را باید تحت عنوان سهام عمومی به مردم محروم و اگذار کرد. با سهام کارمندان دولت می توان این پتروشیمی را ایجاد کرد .اما عده ای منافع فردی را ترجیح می دهند بر منافع عمومی .
مردم چگونه در فقز نمانند. محرومیت چگونه از دامن مردم استان ما زودوده شود؟ آیا کسی هست منافع و حمایت از مردم را ترجیح دهد.
اکر مجمع نمایندگان استان راست می گویند این طرح های بسیار سودآور را عموم مردم و کارمندان واگذار کنند تا در آینده بتوانند توان خود و فرزندان خویش را در زندگی از گذر روزگار بالا بکشند . اما گویا فقط رانت قدرت باید تثیب سیستم سرمایداری که برگرفته از سیستم شکست خودره غرب سرمایه داری بوده را جلو ببرند.
بسیجیان و ایثارگران ؛ خانواده شهدا ؛ کارمندان دولت ؛ و...همه مردم استان توان بیشتری برای این مهم دارند تا یم خانواده خاص .
خانواده باقری
Iran, Islamic Republic of
مدیر ارزشمند و کارآفرین برتر صنعت استان
به امید خدا که موفق و پیروز باشید.
انصاری
Iran, Islamic Republic of
آقای باقری کارآفرین شجاعی هستند که می توانند همزمان چندین طرح بزرگ را اجرا کنند البته برای اینکه خدای ناکرده بدنام نشوند بهتر است حقوق معوق و سنوات کارکنان مستعفی و اخراجی کارخانه قند یاسوج را پرداخت کنند زیرا خانواده های کارکنان مذکور در تامین حداقل هزینه های زندگی مشکل دارند. مدیران مستاصل دولتی هم ناچارند از آقای باقری که فعلا تنها کارآفرین قدر استان هستند حمایت کنند اما نباید اجازه دهند به کارکنان درمانده کارخانه قند ظلم شود. و همه به خاطر داشته باشند که یدالله فوق ایدیهم.
یارو
Iran, Islamic Republic of
آخ وجونم هر چی کارخانه فولاد و کارخانه قنده اباد کردی اینو هم اباد میکنی
معلوم نیست سرانجام این طرح ها به کجا منجر بشه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1