تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۲۳۵۶۳۷

مدیران در محدوده زمانی مشخص پتروشیمی «مارگون» را به سرانجام برسانند

۲
۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا گفت: مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در یک محدوده زمانی مشخص پتروشیمی مارگون بویراحمد را به سرانجام برسانند.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز غلام‌محمد زارعی در جلسه بررسی پتروشیمی مارگون بویراحمد، ضمن قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل دغدغه‌ای که نسبت به مسائل استان دارند، اظهار کرد: پتروشیمی مارگون یک رخداد بزرگی است.
زارعی با بیان اینکه ایجاد اشتغال از اولویت‌های اصلی دولت است، اظهار داشت: اشتغال و رفع بیکاری نیز از مسائل مهم استان کهگیلویه و بویراحمد است.
نماینده بویراحمد و دنا با اشاره به مجوز تأسیس پتروشیمی مارگون بویراحمد، افزود: آیندگان در خصوص تصمیمات ما قضاوت خواهند کرد و انتظار می‌رود این کار با عزم جدی که در بین همه مدیران و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، وجود دارد، انجام بگیرد.
زارعی گفت: سرمایه‌گذار این پتروشیمی از فرزندان بومی استان کهگیلویه و بویراحمد است که بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در آن سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
وی عنوان کرد: افزایش روز افزون بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد به با وجود تولید ۲۵ درصد نفت و گاز، ۱۰ درصد آب‌های سطحی، ۲۰ درصد جنگل‌های زاگرس و زمین‌های حاصلخیز برای کشاورزی زیبنده نیست و باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خواستار همکاری مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با سرمایه‌گذار مجتمع پتروشیمی بویراحمد شد و افزود: بخش خصوصی و سرمایه‌گذار داخلی و خارجی مهم‌ترین راهکار برای ایجاد اشتغال است.
زارعی با تاکید بر اینکه باید برای انجام کارهای بزرگ در استان تمرین کنیم ادامه داد: انجام فعالیت‌های بزرگ نیازمند گام بلند و عزم جدی بوده که همت بلند سرمایه‌گذار استانی برای احداث پتروشیمی مارگون بویراحمد ستودنی است.
وی ابراز کرد: پیشرفت و توسعه کهگیلویه و بویراحمد نیازمند عزم عمومی بوده و با نگاه بخشی به هیچ جایی نمی‌رسیم و انتظار می‌رود اختلاف سلیقه‌ها را در راه توسعه کنار بگذاریم.
زارعی بیان کرد: در زمینه تامین زمین برای ایجاد سرمایه‌گذاری در این استان محدودیت‌های وجود دارد ولی انتظار می‌رود مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری برای رفع مشکلات احتمالی نهایت همکاری را داشته باشد.
این نماینده مجلس در ادامه بیان کرد: برای راه‌انداختن این طرح که ظرفیت بزرگی در راستای ایجاد اشتغال است همه همکاری کنند و در یک محدوده زمانی و برنامه زمان‌بندی مشخص این پتروشیمی را به سرانجام برسد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت !
سقاوه
Iran, Islamic Republic of
غلط کردید همه تان .این زمینها صاحب دارن کسی نمی تونه بیاد به زور زمین مردم رو بگیره بفروشه برای اتمام سایر طرحهاش.کور خوندین.پتروشیمی کجا بود؟تو یارانه مردم موندین می خواین پتروشیمی بزنید.به قول قدیمی ها "برد گپو نشونه نزینه"
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1