تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۲۳۵۴۶۶

در جلسه دانشجویی نماینده اصلاح‌طلب در دانشگاه یاسوج چه گذشت؟ (+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛
داریوش قنبری نماینده اصلاح طلب مجلس در دوره های هشتم و نهم در دانشگاه یاسوج سخنرانی کرد.
به گزارش کبنا نیوز، این نماینده اصلاح طلب که به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه به یاسوج سفر کرده است در بین دانشجویان حاضر و در خصوص فرایند انتخاب لیست امید در کشور و عملکرد این لیست سخنرانی کرد.
قنبری در سخنان خود گفت: لیست امید از اشتراکات حداقلی تشکیل شد و اساس و پایه آن جلوگیری از ورود چهره های افراطی و تندرو به مجلس بود.
قنبری لیست امید را یک ائتلاف خواند و بیان داشت: در ائتلاف به دنبال حداقل های اشتراک هستند و در این بین با توجه به رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان در کشور که از ۳۰۰۰ نفر فقط ۳۰ نفر تایید شد و در دور دوم نیز ۴۰ تا ۵۰ نفر دیگر نیز تایید شد دست اصلاح طلبان برای معرفی نیروهای اصلی خود بسته بود.
وی لیست امید را متشکل از سه فکر اصلاح طلبی .معتدل و اصول گرای میانه عنوان کرد و بیان داشت: وقتی تمام نیروهای اصلاح طلب  را از دم تیغ زدن به سراغ نیروهای درجه سه و چهار رفتیم و راه دیگری نبود.اما دیدید که با تیم ذخیره شکستشان دادیم و مردم لیست امید را برنده کردند.
وی اولین موفقیت لیست امید را در عدم توفیق افراطی ها به مجلس عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه از شهریورماه رسما کار مجلس شروع شد در این مدت می توان عملکرد لیست امید را قابل قبول دانست.
نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس در پاسخ به سوالی در خصوص تصویب حقوق مدیران در مجلس گفت:  قانون فیش‌های بالای حقوقی در دولت احمدی نژاد تصویب شد و دولت روحانی برخورد کرد و تمامی آن پول ها برگشت خوردند اما در دولت احمدی نژاد، امیرخسروی‌ها، خاوری‌ها بابک زنجانی‌های زیادی سربرآوردند و پول مردم را به جیب خود زدند و هنوز هم امضاهای طلایی که برای بابک زنجانی می‌شد را به مردم معرفی نمی‌کنند.
وی در پاسخ به سوالی دیگر درباره استقلال جنبش دانشجویی و عدم ارتباط آن با اصلاح طلبان گفت: جریان اصلاح طلبی پیوند ناگسستتنی با جنبش دانشجویی دارد. دانشجویان و جوانان هستند که برای اصلاحات خسارت دادند. اما نفعشان را کسان دیگری می برند.
قنبری در خصوص رد صلاحیت خود توسط شورای نگهبان در انتخابات مجلس تصریح کرد: میگویند قنبری به دلیل عدم التزام به اسلام رد صلاحیت شد! من از شما اسلامی تر هستم. من بخاطر اصلاح طلب بودنم رد صلاحیت شدم.من بخاطر حمایت از ظریف و برجام رد صلاحیت شدم. قنبری بخاطر حمایت از مذاکره کردن رد صلاحیت شد.


--------------------------------
گزارش و عکس: محمود آرام
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند رستم ممسنی
Iran, Islamic Republic of
بچه بازی شده همه چی
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
اگر ککای برجامی نه مالیه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
همه شما را به رخت و چوب شبانی فریفته اند
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1