تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۲۳۵۳۳۰

پاسخ بانک کشاورزی به ادعاهای عجیب و نادرست یک شرکت عشایری

۱
۰
کبنا ؛بعد از انتشار خبری با عنوان «توقیف سه کامیون آرد عشایری در منطقه زیلایی بویراحمد»[کلیک کنید] بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متنی به این خبر پاسخ داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، متن ارسالی بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به سایت خبری کبنا نیوز به شرح زیر است؛

بانک کشاورزی در سال ۱۳۸۴ اقدام به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد به شرکت «عشایری شورم» جهت حمایت از عشایر و روستائیان نمود. لکن متأسفانه مدیران شرکت علی‌رغم پی‌گیری‌های مکرر بانک هیچ‌گونه اقدامی جهت بازپرداخت بدهی ننمودند. تا اینکه پس از یازده سال بانک پس از قضایی نمودن پرونده با همکاری دادگستری استان که در زمینه وصول مطالبات از حامیان اصلی بانک می‌باشد و همکاری همه جانبه ای با بانک دارد و پس از طی مراحل دادرسی که مدیران شرکت که ادعای رسیدگی به امور عشایر را دارند در هیچ کدام از جلسات و مراحل دادرسی شرکت ننمودند و پس از قطعیت رأی و صدور اجرائیه بانک طبق دستور مقام قضایی اقدام به توقیف ۳۰ تن آرد خریداری شده توسط شرکت از شرکت آرد شیار گستر یاسوج نمود و آرد توقیفی از کارخانه بوده و از کارخانه خارج نگردید و آردهای توقیفی متعلق به منطقه خاصی نبوده است. لکن مدیرعامل شرکت جهت تشویش اذهان عمومی و فرافکنی و کوچک جلوه دادن اهمال و سهل انگاری و قصور خود در بازپرداخت بدهی شرکت به بانک کشاورزی اقدام به انتشار اینگونه مطالبات کذب و موهوم نموده و حق پیگیری قانونی برای بانک محفوظ خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این حرف ها چیه؟؟؟؟ بهرحال آرد توقیف شده .. حال مربوط به هرناحیه ای می خواهد باشد.. بانک کشاورزی وافعا اقدام نادرستی کرده و زورشون فقط به فقرا می رسد
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1