تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب : ۲۳۵۲۹۶

امیری: ترافیک در جاده قبرستان عمومی یاسوج کلافه کننده است / وقتی برای گرفتن فتوکپی باید ساعت‌ها وقت تلف کرد / فرهنگ ترافیک باید نهادینه شود

۳
۰
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: ترافیک در جاده و ورودی قبرستان عمومی شهر یاسوج به یک معضل جدی تبدیل شده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امشب جلسه شورای اسلامی شهرستان بویراحمد به ریاست «هدایت امیری»  و با حضور اعضای این شورا با دستور کار بررسی ترافیک جاده و ورودی قبرستان عمومی یاسوج برگزار شد.
امیری رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه ترافیک در جاده و ورودی قبرستان عمومی شهر یاسوج در برخی مواقع و بویژه روزهای پنجشنبه بسیار دردسرساز و کلافه‌ کننده است، اظهار داشت: گره ترافیکی در ورودی و جاده قبرستان شرف‌آباد یاسوج باید برطرف شود چرا که مردم به شدت از این وضعیت گلایه دارند.
وی با بیان اینکه ترافیک دغدغه اصلی شهر یاسوج است، بیان کرد: قطعاٌ با فراهم کردن زیرساخت‌ها، تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها مربوطه می‌توان این معضل را برطرف کرد، در غیر اینصورت آینده شهر با مشکلاتی روبرو می‌شود.
رئیس شورای شهرستان بویراحمد تصریح کرد: انتظار می‌رود که مسئولان ارشد استان نسبت به این جلسات که در راستای رفع مشکلات عمومی است، توجه ویژه‌ای داشته باشند و تا زمان حاصل نتیجه مسائل را پیگیری کنند.
امیری بیان کرد: قرار است برای برطرف کردن ترافیک در جاده و ورودی قبرستان شرف‌آباد شهر یاسوج تدابیری اندیشیده شود.
وی افزود: مجزا کردن ورودی و خروجی قبرستان، ادامه بلوار به سمت شهرک‌ جوشکاری و حضور نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی در این مسیر از جمله راهکارهای است برای رفع معضلات این منطقه.
در ادامه این جلسه وحیدی عضو دیگر شورای اسلامی شهرستان بویراحمد با قدردانی از رئیس این شورا که دغدغه رفع مشکلات عمومی مردم را دارد، اظهار کرد: ترافیک در بخشی از نقاط شهر یاسوج همانند محدوده هفت تیر تا میدان شهدا(فلکه ساعت)، سه راه بیمارستان و جاده بیمارستان امام سجاد(ع) در ایام تعطیل به شدت نگران کننده است.
وحیدی گفت: گاهی برای گرفتن یک فتوکپی و یا کار بانکی و ... باید ساعت‌ها وقت برای پارک خودرو تلف کرد.
این عضو شورای شهرستان بیان کرد: یک طرف خیابان‌ها را خودروهای مغازه‌داران، تاکسی‌ها و طرف دیگر را تابلو حمل با جرثقیل اشغال کرده‌اند و مردم نیز برای انجام کارهای اولیه خود سردرگم هستند.
سرگرد سهراب آرمند از مسئولان راهنمایی و رانندگی در این جلسه با بیان اینکه مشکل ترافیک شهر یاسوج فقط با فرهنگ‌سازی برطرف می‌شود، اظهار داشت: گاهاً تا برخی از خودروها را جریمه نکنی از جایشان تکان نمی‌خورند.
وی گفت: عدم خط‌کشی‌ها و گذرگاه‌های عابر پیاده در خیابان‌های شهر یاسوج و نبود پارکینگ‌های مناسب از علل افزایش ترافیک در سطح شهر است.
آرمند افزود: تمام بعدازظهر تمامی نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در کف خیابان‌ها حضور دارند و برخی از مأموران ما بیماری گرفته‌اند و تا فرهنگ ترافیک در سطح جامعه نهادینه نشود، این مشکل برطرف نخواهد شد.
این مسئول گفت: مسئله ترافیک تنها به پلیس راهنمایی و رانندگی ربط ندارد بلکه سایر دستگاه‌ها نیز در این خصوص دخیل هستند.
وی از استقرار اکیپ مأمور راهنمایی رانندگی در جاده و ورودی قبرستان عمومی شهر یاسوج در مواقع خاص و ضروری خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام
جالب تر اینکه میخوان جمعه بازار را به محل جدید جاده قبرستان انتقال دهند با حجم بالای ترافیک جمعه بازار و قبرستان واویلا میشه
لطفا قبل از انجام هر کاری به آینده این کار بیشتر دقت شود
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
حرف وحرف وحرف از میدان جهاد تا قبرستان شرف اباد دوساله حاشیه مسیر برداشته شده ولی تاکنون بازسازی نشده لطفا حرف نزنید یک درصد ان کار کنید
همشری
Iran, Islamic Republic of
ااقای امیری که ریس نیست اکبری ریس شورا
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1