تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۲۳۵۲۰۸

حجازی: نه اتاق فکر دارم و نه گوش و فکرم در اختیار دیگران است / منظورم تاجگردون و فرماندار نیست

۹
۰
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: خطابم از بیان مشکلات این شهرستان در خطبه های نماز جمعه مسئولان شهرستانی از جمله فرماندار و یا تاجگردون نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیست.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی  اظهار داشت: در خطبه‌های نماز جمعه در زمینه بیان مشکلات مردم خطاب به شخص خاصی صحبت نمی‌کنم من به مسئولان توصیه می‌کنم که این موارد و حرف‌ها را به خودشان نگیرند.
وی عنوان کرد: اینکه برخی می‌گویند منظور امام جمعه در بیان مشکلات مردم گچساران، تاجگردون نماینده مردم در مجلس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و یا فرماندار بوده منطقی و معقول نیست.
حجازی ابراز کرد: وقتی یک مشکلی بیان می‌شود مسئولان صحت و سقم موضع را بررسی کنند و در صورت واقعیت سعی بر رفع آن مشکل داشته باشند و اگر صحت نداشت آن موقع اطلاع دهند تا برای آنان دلیل بیاورم.
حجازی ادامه داد: اینجور نیست که هر کسی بیاید یک چیزی را به من بگوید و من هم عینا آن مسئله را در خطبه‌ها و پشت تریبون بیان کنم بلکه بعد از تحقیق و بررسی دقیق مشکلات بیان می‌شود.
امام جمعه گچساران ابراز کرد: نه اتاق فکر دارم و نه هیچوقت گوش، اراده ، تصمیم و فکرم را در اختیار دیگران قرار می‌دهم البته مشورت و بررسی و سوال می‌کنم ولی با کمال دقت سخن می‌گویم.
حجازی تصریح کرد: مسائل مهمی که در تریبون نماز جمعه می‌زنم هیچ کسی نمی‌تواند بیاید و بگوید این موردش دروغ بوده تا یقین حاصل نکنم در خطبه بیانش نمی‌کنم و غرضی ندارم و حمله به شخص یامسئول خاصی نیست بلکه هدف از بیان مشکلات برطرف شدن است.
وی با بیان اینکه وقتی از فتنه حرف زده شود برخی نگران می‌شوند در حالی مقام معظم رهبری به کرات نسبت به این موضوع بارها سخنان راهگشایی داشته‌اند افزود: وقتی در خطبه نماز جمله از نفاق سخنی گفته می‌شود برخی ناراحت می‌شوند مگر منظور ما مسئولان بوده؟ وقتی می‌گوییم منافق منظور منافقین کوردل و کفار و آن‌هایی که در بیرون از کشور دشمنی می‌کنند و تعداد اندکی که در درون کشور گاهی به منافقین چراغ سبز نشان می‌دهند و در نهایت گفته‌های ما حمله به مسئولان نبوده و نباید به خودشان بگیرند./تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
چی شد حاجی آقا صحبت ها دارند تغییر می کنند
کارحمان
Iran, Islamic Republic of
حرف زدن اسونه ولی جناب حجازی عمل کردن سخته
حسن محمدی آرخلو
Iran, Islamic Republic of
باسلام و تحیات

انتظار افکار عمومی از نه تنها تریبون نماز جمعه که مقدس است بلکه همه تریبونها این است که حقانیت و حقیقت فدای حزب و باند و باند بازی قرار نگیرد ولا غیر

در ادامه از امام جمعه محترم کمال تقدیر و تشکر را دارم
انقلابی گری
Iran, Islamic Republic of
گیرم این صحبت ها خطاب به فرماندار و استاندار و نماینده مجلس باشد شما نماینده رهبری در این شهرستان هستید چه مشکلی دارد که بخواهید تذکری هم بدهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا دیدیم در مورد دانشگاه آزاد گچساران در خطبه های نماز جمعه چه مطالبی را به اطلاع مردم رساندید (اطلاعات نادرست از اطرافیان و معتمدین جنابعالی به شما رسیده بود) و بعداً هم به شما هم ثابت شد که در این مورد کاملاً اشتباه میکنید. لطفاً اطلاعات درست به مردم بدهید.
طاها
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه عزیز
شهروندمطاع
Iran, Islamic Republic of
///
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
اخ ان روزهای اوایل انقلاب همه جمع میشدند در مسجد صاحب الزمان ع چپ و راست نماز وحدت می خواندیم کی ها بودند وحالا نیستند از امام جماعت حاج اقا متقی تا بز رگان شهرستان که نیستندوچه حال وهوای داشت حالا چگونه انموقع جا اقامه نماز کم بود جمعیت زیا د انشالا حاج اقا حجاز ی به وحدت همه جمع شوند سیاست همه چیز خراب میکند
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
درجواب کامنت۴انقلابی گری عزیزم خداوکیلی بمدت یکماه حرفهای امام جمعه راگوش بده به نتیجه میرسی که معلوم نیست بایدچطوربرخوردکنی
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1