تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۲۳۵۱۶۶

خانم «هدایتخواه» جایگاه خود شما در فضای کارشناسی استان چیست؟

۷۱
۰
کبنا ؛کمال صالحیان‌فر
بعد از واکنش حمیده هدایت‌خواه به سفر همسر معاون اول رئیس به یاسوج[کلیک کنید] مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مخاطبان این سایت خبری به آن پاسخی داده است که از منظر خوانندگان محترم می‌گذرد؛

بارها کارشناسان و صاحب نظران از بی در و پیکری فضای رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرده‌اند که اندکی تعمق در این فضا صدق این ادعا را به خوبی نشان می دهد. متاسفانه این معضل بیش از هر جای دیگر در سایت های استان مشاهده می شود و سایت محترم کبنا نیوز  نیز در این مسئله بی تقصیر نیستند. این عزیزان بدون اعمال نگاه کارشناسی و یا تشکیل شورای سردبیری و مشورتی  هر مطلبی را خیلی سریع  بر روی سایت درج می کنند.
همین موضع به ظهور کارشناسان بدون تحصیل و رشته مرتبط که فقط حرف های دیگران را تکرار می‌کنند، کمک می‌کند. یکی از این کارشناسان نوظهور سرکار خانم «حمیده هدایتخواه» است که به هر بهانه دوست دارد نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی ارائه دهد.
وی  در جدیدترین مورد از اظهارنظرهای همه فن حریف خود  سراغ سفر «اسحاق جهانگیری» به استان رفته است و در این مورد اظهار نظر کرده است. اظهار نظر حق هر کسی است ولی کاش وقتی این اظهارات به فضای عمومی کشیده می شوند  کمی کارشناسی و انصاف چاشنی آنها باشد.
نمی‌خواهم بیش از این کلی گویی کنم و سراغ مصادیق می روم و در هوا بودن اظهارات این کارشناس نوظهور فاضی رسانه ای استان  را برای مخاطبان عزیز روشن کنم.
سر کار خانم کارشناس بیش از هر چیز از سفر همسر «اسحاق جهانگیری» به استان عصبانی است و معتقد است همسر معاون اول رئیس جمهور فاقد جایگاه اداری و سیاسی است.
باید در جواب وی گفت: سر کار خانم فدایی اولاً؛  یک خیر است و با توجه به مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد این استان هفتگی محل حضور خیران مختلف از سراسر کشور و حتی خارج از کشور است پس حضور یک خیر در استان و بازدید از برخی مکان‌ها در استان ابدا چیز جدید و غریبی نیست. در ثانی سرکار خانم «هداتیخواه» این سفر را نوعی اشرافی گری معنا می‌کند. و گویا این سفر موردی را با سفر ۱۸۰ نفری همراهان خانوادگی احمدی نژاد به نیویورک اشتباه گرفته اند.
وی در ادامه می پرسد چه ارتباطی دارد. ارتباطی که در سراسر جهان مرسوم  است و سیاستمداران همراه با همسرانشان به سفر می روند. هر چند چنین چیزی در کشور ما یک ضد ارزش تلقی می شود. ولی کاش حداقل کسانی که ادعای طرفداری از حقوق زنان می کنند به این موضوع ورود کنند. خانم کارشناس ظاهرا دنبال ارتباط هستند که بد نیست خود وی نیز جواب دهند ارتباط و جایگاه خودشان در سیاست چیست که راجع به رواشنانسی، فمینسیم، توسعه اقتصادی و انتخابات ریاست جمهوری اظهار نظر می کند.
قطعاً سر کار خانم فدایی با سوابق کاری و اجرایی که دارد می تواند نقش مشاور معاون اول را در امور خانواده و بانوان داشته باشد و چیز عجیبی نیست اما عجیب تر این نکته است اگر آقازادگی سر کار خانم نبود آیا به ایشان و به نظرات تکراری شان کوچکترین وقعی نهاده میشد که قطعا جواب منفی است.
سرکار خانم متاثر از دوستان  هم جبهه ای از پیش شکست خوردشان آسمان و ریسمان میکند تا دولت را ضعیف جلوه دهد. همین گروه که از یک طرف عدم برخی سفرهای دولت را دست اویز حمله قرار می دهند اینبار گیر داده اند که این سفرها برای چیست. طبق گفته این خانم باید دولت کلاً همه چیز را تعطیل کند تا شائبه تبلیغاتی ایجاد نشود.
نظریه دیگر سرکار خانم کارشناس چهره سازی دولتی ها برای انتخابات مجلس است. ما از نیت افراد اطلاعی نداریم اما حداقل این موضع را می توان پالسی از سوی خود سر کار خانم به حساب اورد که دنبال مطرح شدن برای انتخابات بعدی است.
از کسی که اعتقادی به حقوق زنان ندارد انتظار نمی رود گره ای از مشکلات بانوان بگشاید. وی از بنیان خانواده می‌گوید نمی دانم اگر این گروه اشتغال را در تضاد با بنیان خانواده می داند چرا خودشان سراغ همان اشپزخانه نمی روند؟ و چرا وارد فضای عمومی می شوند؟ چرا خلاف نظر بزرگانشان وارد فضای عمومی می شوند؟  اصلا این بزرگوار بهتر نیست از تجربیات خود بگویند و اینکه برای تحکیم بنیان خانواده چه باید کرد. وی در ادامه اشتغال خانم ها را هم بحران معنا می کند اما خیلی زود از حضور زنان در انتخابات شورای شهر استقبال می کند. پس  اگر اشتغال بانوان خوب نیست پس حضور بانوان در شوار هم پذیرفتنی نیست.
وی به احداث پارک بانوان در یاسوج نیز گیر داده است. جالب است همین گروه در جاهای دیگر از تفکیک زن و مرد دفاع میکنند و اختلاط زن و مرد را حرام می دانند ولی وقتی هم قرار است اتفاقی از جنس همین افتتاح پارک بانوان بیفتد زود اقدام به موضع گیری میکنند. در ضمن باید توضیح داد که اولا این  پارک بانوان متعلق به شهرداری یاسوج است، ثانیا این پارک  هنوز کامل افتتاح نشده است و ثالثاً الان زمستان است و این پارک و سایر پارک ها فعلا تعطیل است و موارد بسیار دیگر.
البته یک نکته نباید مغفول بماند و آن اینکه ممکن است برخی ها خانه های ویلایی بزرگ داشته باشند و در فضای خانه خود فرصت استراحت و قدم زدن را داشته باشند ولی برخی خانم ها از حداقل فضای ازاد برخوردار هستند و این پارک می تواند به آنها کمک کند.
همین منتقدین نا منصف  هر روزی یک حرف می زنند. یک روز به مدیرکل امور بانوان گیر می‌دهند که چرا کسی را به استان نمی آورد و حالا که این حوزه ستادی این اندازه فعال شده است و می تواند سه بار معاون رئیس جمهور را به استان بیاورد باز گیر می‌دهند که چرا کسی را به استان می آورید. که واقعیت آن است این اظهرات صرفا در پی تخریب هستند و هیچ بویی از نقد در آنها نیست به طور مثال  مشکلات حوزه  بهداشت و درمان چه ربطی به امور بانوان دارد که خانم کارشناس متوقع هستند خانم «مولاوردی» و «رحمان پور» آنرا حل کند این حوزه خود یکی از بزرگترین وزارتخانه های مربوطه را دارد و موارد بیشتری از این دست.
البته قرار نیست هر کس با هر بغض و غرضی گیر می دهد جواب داده شود چون که این گروه هرگز دنبال واقعیت نیستند بلکه در پی تخریب هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
واقعادمت گرم با این مطلب که حرف دل خیلیا رو بازگو کردین اینا ملت رو با این حربه هاشون به زوال ونابودی کشاندند
تو
Iran, Islamic Republic of
آفرین رحمانپور اسطوره شده واقعا
پرستو
Iran, Islamic Republic of
واقعا دست مریزاد .البته شاید ایشون اونقد خودشون رو بزرگ میدونن که بخوان برای انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنن شاید اینطور هست ؟؟؟؟ به هر حال این بانو جایگاه خاصی ندارند که بخواهند دولت را زیر سوال ببرند
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
حرف خانم هدایت خواه منطقی تره
ویدا
Iran, Islamic Republic of
ببخشید این نویسنده ی محترم توضیح ندادن که چطور خانم رحمانپور لیسانسه کارشناس امور بانوان میتونن باشن ولی خانم دکتر هدایتخواه که دکتری مطالعات زنان دارن ازنظرایشون کارشناس نیستن!!!!
انگار هرکی حرف حق بزنه باید چرت وپرت تحویل بگیره
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
جالبه!
برای انتقاد از وضع موجود باید جایگاه خاصی درفضای کارشناشی داشت!!!
لابد منظورتون پست ومقامه!!!
معلومه که به ایشون دراین سیستم طایفه ای وباندبازی جایی نمیدن!
چون سرش به تنش می ارزه.
این سیستم جای امثال....گرفته ودرکش ازمسائل زنان قدآوردن خیر به استان کارمیکنه نه بیشتر!!!
بیتا
Iran, Islamic Republic of
برادر من ایشون نگفتن خانما کارنکنن.گفتن معاونت امور بانوان جای اینکه به وظایف اصلی که براش تعریف شده بپردازه ومسائل زنان رو بومی شناسایی کنه فقط داره روی مسئله اشتغال مانور میده.به قول مالرها خوب کله پرغ کردیه فقط.
نوروز
Iran, Islamic Republic of
حالا سه بار معاون آورد چه منش بی؟؟؟
فقط بودجه ی بی زبون استانه رختن من دله.
فرح
Iran, Islamic Republic of
کارشناس بدون تحصیل!!!!!
لابد...کارشناس تحصیل کرده ی شماس!!!!
نمردیم فهمیدیم معنای کارشناسی وتحصیلو
خخخخخخخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
براماهم بگین این خانم فدایی خییر چی خیرات کردن!
حداقل خوشحال شیم بابت دریافت صدقه!!!
امور بانوان اگه راس میگه گزارش شفاف بده که با یودجه های دریافتیش چیکار کرده.
نمیخواد صدقه جمع کنه
آقا
Iran, Islamic Republic of
معلومه خیلی فشار روانی برشما بارشده که اینطور بی منطق وبی اساس آسمان وریسمان را بهم بافته اید.
صحبت های ایشان کاملا کارشناسی ودقیق بود.جای تخریب دتوهین کمی به فکر حل مشکلات باشید.
الهه
Iran, Islamic Republic of
والا ماکه هرچی مطلب ایشون رو خوندیم ندیدم جایی گفته باشن مشکلات بهداشت ودرمان ربطی به رحمانپور داره!!!
ولی دیدیم که رحمانپور فدایی رو باخودش برد بیمارستان!
حالا چرا این کار بی ربطو کرده الله اعلم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم شما باچه رویی حرف از کارشناس نبودن این خانم میزنید وقت.. که مهر لیسانسش هنوز خشک نشده!!!
به نظرم اونی که سیاسی وجناحی وغیر کارشناسی حرف میزنه شمایید نه خانم دکتر.
پیام نور
Iran, Islamic Republic of
شماچراهرچه میشه ربطش میدیدبه احمدی نژاد؟؟ازکی تاحالاسرکارخانم خیرشده ؟؟سفرکاملاانتخاباتی .. است .حق پیروزاست نه خانم معاون اول رئیس جمهور.شماگفتیدخیرمردم ساده هم باورکردندمدیرمحترم ب..زبسه دیگه .. همه میدونن چه میگذره شمانمیخوادواقعیت ووارونه جلوه بدین این همه هم ازاسم مردمی نژادنترسید
مجاهد
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ایشون چه جور آقا زاده ای هستن که باوجود داشتن تحصیلات عالیه و۸سال نمایندگی پدرشون هنوز بیکار هستن وکار دولتی ندارن؟؟؟
این وصله ها به ایشون وخانوادشون نمیچسبه.آقازاده اون خانم دلار فروشه که با رانت باباش شده نماینده مجلس.نه ایشون که هیچ استفاده ای از موقعیت پدرشون نکردن.
پورفخرایی
Iran, Islamic Republic of
آقا حقیقت مو طرفدار هدایتخواهم ولی چون از آقازاده نوازی و آقازاده بزرگ بینی و رشد آقازاده محوری و ... خیلی بدم میاد با نظراتت موافقم...ایشان صرفا با "رانت نسبت" ، دارن مطرح میشن..در کل استدلال هاتو قبول دارم...هر چند برای استاد هدایتخواه احترام زیادی قائلم ولی خوبه ایشان از این استراتژی فائزه پروری سیاسی-اجتماعی بهراسند و متوجه مضرات آن و اثر ریزشی آن در آراء مردم باشند
سمانه
Iran, Islamic Republic of
نویسنده این مطلب چرا عکسشو نزده که ماباچهره ی کارشناس وباسوادش آشنا شیم؟؟؟
البته منم بودم روم نمیشد با این همه مغلطه ای که کردم واینهمه اشتباه تایپی ونگارشی عکسمو بدم ملت ببینن.
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
نظرات تکراری!!! کی تابحال .. اینو داشته که این حرفارو بزنه؟؟؟
میشه چند نمونه از حرفایی که ایشون زدن وتکراری بوده رو مطرح کنید؟؟؟
عمق . انگار خیلی زیاد بوده که به .. گفتن افتادین!!!
کارمند استانداری
Iran, Islamic Republic of
آخه .. هم تخریب کردن داره!!! بنده خدا اومده آلبوم عکس سلفی بامسئولین براخودش درست کنه.کاری هم به کار کسی نداره... که زدن نداره.
... حتی!!!!
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخ
جناب صالحیان
خانم هدایتخواه دانشجوی دکتری مطالعات زنان هستند
میفرمایید درخصوص مسایل زنان هم صحبت نکنند؟؟؟؟؟؟؟
به نظر شما کسی که دکترای یه رشته میخونه، کارشناس اون رشته محسوب نمیشه؟؟؟؟؟؟
محمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا دستت درد نکنه از جوابیه ای که دادی...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ای ککا همه دیگه شدن سیاستمدار
محمد
Iran, Islamic Republic of
خیلی در سطح بایین نوشتی فکر کنم بهتره یک کمی دایره لغاتت را قوی تر کنی
حسین
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشید ازاینکه وقت گذاشتید وجواب این کارشناس مغرض رادادید سپاسگزارم
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
برادر اگر می گویید که این خانم چه کاره هستند پس از نظر من شما هم کاره ای نیستید که این گونه واز سر دشمنی ونه ازروی منطق اظهار نظر می کنید.اتفاقا شما عادت کردین هر جا کم میارین دنبال این میگردید که مثلا ایشان چه نسبتی با فلانی دارد ؟این اشتباهه همه ما حق اظهار نظر داریم .اینکه در فلان دولت چند نفر سفر غیر قانونی رفتند دلیلی برای پذیرش اعمال خلاف من وشما نیست.که دائما شما وا.. دنده عقب می گیرید.امثال شما اینقدر غرق در حسادت ودشمنی هستید که واقعیات جامعه را نمی بینید .در یکسال اخیر هر شب وهر روز همایش ونمایش وگردهمایی ونشست های بی فایده چه مشکلی از مردم حل کرده است.اگر ایشون خیر بودند نباید شکل رسمی به ان میدادید که البته توان و. .. شما در این حد بیشتر نیست چون قدم زدن این خانم در بیمارستان امام سجاد را برای خود امتیاز میداند بقول طرف ( فلانی دلش خشه خان وخرش او ایکشه )
https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
خانم هدایت خواه هم مثل پدرش میخواست یه حرفی بزنه.. عیب نیست
کیا
Iran, Islamic Republic of
احساس ایکنم حمیده هدایت خواه ...عدیشه
احمد.
Iran, Islamic Republic of
بابا این داغ باباش هنوز تو دلشه بزارین هر چی میگه بگه. حرفای باباشو این خانمه میاد میزنه خودش دیگه ر نمیشه بزنه.
بویراحمد اصلاح طلب
خانم رحمانپور میخواد با این کارها....
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اقای صالحیان شما کاسه داغتر از اش شده اید.سخنان خانم هدایتخواه تاثیر ÷ذیریش همین را بس که حرص شما را دراورده که بی جهت و بی محابا اینطور خشم و عصبانیت را در مطالب خودتان نشان داده اید.
United Kingdom
حمیده خانم داره ...به رخ همه میکشه
هدف فقط اینه که بگه منم هستم
رسا
Iran, Islamic Republic of
اینقدربی دروپیکر وضعیف وهمراه باتناقض نوشتی که همه به صحت حرفهای خانم هدایت خواه اذعان کنند
حساب
Iran, Islamic Republic of
احسسسسسسسسنت به این جواب متین ....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
. دختر خوبی است...
اکبر
Iran, Islamic Republic of
همیشه ادم های بزرگ زیر چتر زنان پرورش پیدا می کند خانم هدایت خواه اگه تونستی همسرت رو مثل معاون ریس جمهور کنی اون وقت بیا نظر بده
Iran, Islamic Republic of
به اسم پدرت داری اینجا و اونجا حرف میزنی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ظهور کمال صالحیان فر را به عرصه فضای مجازی استان که مردم هم بدانند ایشان هم هست تبریک می گویم
موسوی پور
Iran, Islamic Republic of
خوب خانم هدایتخواه کجای حرفش اشتباهه؟ خانم معاون رییس جمهوری چه جایگاه رسمی دارند که از جیب ملت براشون جلسه دولتی میگذارن؟ البته بوقچی هایی مثل شما اگه نباشند که دولت دیگه باید تعطیل بشه. برید خرابیهای سیاست خارجی و اقتصادیتون رو جمع کنید.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اگر روزی همین خانم هدایت خواه برود مجلس اولین کسانی که به ایشان عرض ارادت میکند نو ظهورانی مثل همین کمال صالحیان فر است پس بهتر است سکوت کنی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
لطف بفرمایید جایگاه و پایگاه خود را برای شناخت بهتر مردم از شما بگویید
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
میخوای از این به بعد از تو اجازه بگیریم حرف بزنیم؟
نکنه تو صاحب فضای رسانه ای هستی و خبر نداریم؟
خیر
Iran, Islamic Republic of
اگر خانم فدایی خیرِ چرا تحت عنوان خیر سفر نمی کنه و با عنوان همسر معاون اول رئیس جمهور می رن استقبالش؟
منتقد
Iran, Islamic Republic of
بحث ایشونِ اینه که چرا از مطالبات زنان بهره برداریِ سیاسی میشه؟
حرفش هم درستِ
این همه خودشونو کشتن برا اون پارک بانوان
آخرش چی شد؟
یه چیز الکی
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام ایشان به عنوان یک هم استانی حق اظهار نظر دارند و قطعا باید چنین نیروهایی تقویتبشوند و این افراد سرمایه استانی ما هستند دلیل ندارند که ایشان حتما پست و مقامی داشته باشند تا اظهار نظر کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این یادداشت حرف دل من بود
احسان جهانبازی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر قلم رسا و شیوای شما???البته امثال خانم هدایتخواه و اطرافیانشون هدفشون خدمت به مردم نیست چون این گروه و حزب...ن برا مردم مسجل شده و با چنین بیانیه هایی سعی دارن قبول نشدن پدر و دیگر هم تبارانشون رو در پشت این بیانیه ها مخفی کنند ولی نمیدونن که مردم همه چهره واقعی.. رو شناختن و میدونن که اینها شیفته خدمت نیستن تشنه قدرت هستن و لا غیر.امیدوارم که خداوند به راه راست هدایتشان کند ....
فریبا
Iran, Islamic Republic of
صالحیان فرکیه دیگه؟؟؟
باز هدایتخواه رو میشه کارشناس دونست.
خودت کی هستی که اجازه داری نظر بدی؟؟
چن کلاس سواد داری؟
متنت که پراز غلط غلوطه.
Iran, Islamic Republic of
یک منتقد یک سیاسی زاده یک روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
شما چرا می سوزید
Iran, Islamic Republic of
شما چرا ناراحتید
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ما هم دلمان برای بدبختی مردم بویراحمد سوخت حتما شما منافعی دارید که بهتون بد خورده
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این خانم نه اینکه خونشان ویلایی شبیه پارک بهار ،زمستون نداره واسشون به همین خاطر گفته بانوان تو سرما برن پارک خخخخخخخ
شهروند
Iran, Islamic Republic of
این خانم فقط میخواد خودشو نشون بده چرا کبنا هر مطلبی رو میزنه.
...
Iran, Islamic Republic of
اگر راس میگه چرا خودش به حرفاش عمل نمیکنه
چرام
Iran, Islamic Republic of
این آقای به ظاهر نویسنده متن .. کجاست که افاضه فرموده کسی حق اعتراض ندارد پس بیایید زبان مردم را ببرید
احسان
Iran, Islamic Republic of
احسسسنت
Iran, Islamic Republic of
درود به شرف خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی
بیطرف
آفرین خیلی خوب جوابی به این خانم داده شد آدم باید از خودش شروع کنه اول خودش رعایت کنه بعد حرف بزنه و نقد کنه
خانم
متاسفانه استان ما باب شده که افراد موفق را زمین بزنن و هرگز با زمین زدن کسی شما بزرگ نخواهید شد خانم رحمانپور فعال پر انرژی و توانمند هست بجای حمایت کردنش هر روزی یکی از این خانم ها بلند میشه سر حسادت یه چیزی میگه برا خودش
خودم
Iran, Islamic Republic of
خانم هدایتخواه با این متنا و کارا فقط .. میبری ... حواستو جم کن اینجوری بزرگ نمیشی اون کسی بزرگ میشه که عملش با گفتارش هماهنگ باشه... گوش بگه دویر
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای نویسنده اولاکارشناسی نیاز به جایگاه نداره چون اگه داشت توهم که هیچ جایگاه و اسم و رسمی نداری که اظهار نظر کرده ای ثانیااین خانم همراه شوهرش به استان اومد هیچ گونه ره آوردی هم به غیر از به جا گذاشتن یک هزینه هر چند کوچک نداشته و آمدن زنان بزرگ هم ضعف مشاور بانوان استان را نخواهد پوشاند فکر کنم با تعریف وتمجید هم به آن چیزی که میخواهی نمیرسی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
لااقل هدایتخواه را با نام پدرش همه میشناسن ولی این نویسنده کیه کجای یه سوادش چقدر به این متنش میاد مدرک هم اگه داره از دانشگاه آزاد بلهزارگرفته
م. روشنگر
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این استدلالهای سنجیده
محسن
Iran, Islamic Republic of
خانم رحمانپور دیگه کیه
در جواب شادی
Romania
گیرم پدر تو هست فاضل
از فضل پدر تو را چه حاصل
کارشناس.....!!!!
اسمی که به راحتی میتونی رو هر کسی بزاری و هیچ کس هیچ اعتراضی نمیتونه داشته باشه.
همسر رئیس جمهور آمریکا بانوی اول آمریکا و دارای جایگاه اجتماعی و سیاسی بسیار پررنگی است
قطعا همسر معاون اول رئیس جمهور نیز میتونه جایگاه بسزایی داشته باشه.
اما خانم از تریبون خوبی برا مطرح شدن دارن استفاده میکنن.و با کارشناسی های متداول سعی در مطرح شدن و برنامه ریزی هدفمند دارند
خادم
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که هر دو گروه دیدگاه تعصبی داشته باشید این استان هیچ پیشرفتی نداره، بجای کوبیدن بر سر همدیگر بفکر مشکلات مردم وجامعه باشید.یا علی
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
کلا خدمت تو این کشور موروثیه . خودتونو ناراحت نکنید. همه عاشق خدمتن اخه ه ه ه ه
United States
خانم رحمان پور چه ربطی به حوزه زنان دارد وقبل از اینکه بیاد اینجا چه عملکرد وکاری برای زنان انجام داد؟ الان نفع رحمان پور تو این چیزهاست که بعضی را میان تو استان وبعدش اگر رحمان پور میاره مسولین را تو استان پس استاندار چه کاره هست؟
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اگه این آقای نویسنده به قول شماداره میسوزه شماچرادارین ازحرفاش میسوزین.این خانم .وهمفکراش عادت دارن به تخریب.به تهمت.به بگم بگم ..ولی اگه بزاریشون مثل طالبان وداعش میگن زن بایدتوقفس باشه وحق نداره حتی بابرادرخودشم توخیابون راه بره.البته کارشناس زیادشه که بهس بگیم
Iran, Islamic Republic of
شغل شان تخریب است باید بگویند تا مثل جیرجیرک بترکند وگرنه ارام نمی شوند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1