تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۲۳۵۰۵۳

مانور آمادگی نوروز در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۲۵ اسفندماه مانور آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در یاسوج و کلیه شهرستان‌های استان آغاز می‌شود.
به گزارش  روابط عمومی میراث فرهنگی استان ، محمود باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آمادگی کامل داریم تا از مسافران نوروزی استقبال کنیم، اظهار داشت:  از ۲۵ اسفندماه مانور آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در یاسوج و کلیه شهرستان‌های استان آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: هدف از این مانور خدمات دهی مطلوب‌تر به مسافران نوروزی است که این استان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند.
وی تصریح کرد: برای رفاه حال گردشگران هیچگونه افزایش قیمتی در نرخ هتل‌ها، رستوران‌ها، اردوگاه‌های تفریحی و کمپ‌های اقامتی در نوروز امسال نخواهیم داشت.
باقری  از بازرسی گروهی با همکاری صنعت و معدن، اماکن، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت در ایام نوروز خبر داد و گفت:  در ۶ ماهه دوم امسال ۳۰ مورد بازدید گروهی داشتیم که در این بازرسی‌ها بعضی از واحدها تشویق و بعضی به عنوان واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نماز جماعت در اردوگاه‌های تفریحی ویژه نوروز خبرداد و افزود: از مسئولان سفره خانه‌های سنتی بین راهی، هتل‌ها و رستوران‌ها خواسته‌ایم تا بهترین خدمات خود را به مسافران ارائه دهند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و مناطق بکر و طبیعی در استان، خاطرنشان کرد: امسال در نظر داریم نوروز را متفاوت از سال‌های قبل با شعار "نوروزگاه متفاوت" برگزار کنیم.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

ریاضی 79
Iran, Islamic Republic of
فقط وفکر .... هستی کارمندلت و گسنی مردنه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1