تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : ۲۳۴۸۶۸

استقبال از غرفه «خرس بلی» کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

۴
۰
کبنا ؛دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در تهران، گفت: مردم استقبال بی‌نظیری از غرفه خرس بلی استان در این نمایشگاه داشتند.
امید سجادیان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با شعار «اقتصاد سبز، اقتصاد مقاومتی» از ششم تا نهم اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.
دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس در کهگیلویه و بویراحمدبا بیان اینکه شرکت کننده‌هایی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، انگلستان، هلند، ایتالیا، دانمارک، چین فرانسه، نروژ، روسیه، اتریش، سوئد، فنلاند، نیوزلند و ژاپن در این نمایشگاه حضور داشتند، افزود: استان ما نیز با غرفه‌ای به نام «خرس بلی» (اشک بلوط) در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کرد.
این مسوول با قدردانی از هاشمی مدیرکل محیط زیست استان که همیشه تشکل را در این زمینه همراهی می‌کنند، افزود: این غرفه به همت محیط زیست استان برپا شده و در این راستا مدیرکل محیط زیست از این غرفه بازدید داشتند و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.
وی ادامه داد: مدیرکل محیط زیست استان همواره دیدی متفاوت نسبت به برنامه های تشکل های مردم نهاد دارند ودراین راه ازهیچ همراهی فرو گذارنمی کنند.سجادیان، نمایش شیوه تکثیر ومعرفی گیاه بلوط در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست را از اقدامات انجام شده در این غرفه بیان کرد و یادآور شد: روش‌های کاشت و حفاظت از این گونه گیاهی بعد از کاشته شدن را در این مدت آموزش دادیم.
وی، تصریح کرد: تشکل مردم‌نهاد نهضت سبز زاگرس امسال سعی کرد به جای هزینه کردن برای دکور، با اشیای بازیافتی مشکلات حفظ و نگهداری بلوط را به تصویر بکشد تا صدایش را به گوش دوستداران و فعالان محیط زیست برساند.
این مسوول با بیان اینکه غرفه «خرس بلی» تنها غرفه‌ای بود که به صورت تخصصی در مورد بلوط، مشکلات، تهدیدات و معضلات حرف برای گفتن داشت، افزود: بذر بلوط، گلدان، بروشور و تمبر خرس قهوه‌ای به بازدیدکنندگان این غرفه عرضه می‌شد.
سجادیان از استقبال بی‌نظیر مردم و به خصوص دانش‌آموزان از غرفه «خرس بلی» استان  ما در این نمایشگاه خبر داد و بیان داشت: از نظر بازدیدکنندگان غرفه «خرس بلی» بهترین غرفه آموزشی در نمایشگاه بود.
دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور و بازدید خانم ابتکار، آقای نجاریون (موسس انجمن رفتگران طبیعت ایران، محمد درویش (مدیر مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست) و فعالان محیط زیست از غرفه «خرس بلی» استان ما در تهران، خاطرنشان کرد: این افراد نیز اعتقاد داشتند غرفه «خرس بلی» غرفه‌ای متفاوت و بامحتوا بوده که به صورت اختصاصی در مورد گیاه بلوط کار کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
یکی به هاشمی بگه بنده خدا جایگزینت هم مشخص شده
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
هاشمی جان بای بای
علی
Iran, Islamic Republic of
خبر آمد خبری در راه است.مدیرکل جدید محیط زیست قبل عید معرفی خواهد شد
محیطبان
Iran, Islamic Republic of
مدیر کلی که نتونست یکسال بمونه --- فرار نخبگان محیط زیست از استان
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1