تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۲۳۴۸۵۶

واکنش «هدایت‌خواه» به سفر همسر معاون اول رئیس جمهور به یاسوج

۱۲۰
۰
کبنا ؛حمیده هدایت‌خواه در واکنش به سفر خانم فدایی همسر معاون اول رئیس جمهور، و تدارک دیدار رسمی با ایشان از سوی مدیران ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها گفت و گو کر که از منظر خوانندگان می‌گذرد؛

چرا برای کسی که جایگاه حقوقی ندارد تدارک دیدار رسمی می بینیم؟/ همسر معاون اول رئیس جمهور در ساختار رسمی سیاسی چه جایگاهی دارد؟/ معاونت امور بانوان استانداری بگوید بودجه هایش را کجا هزینه کرده است؟
حمیده هدایتخواه در واکنش به برگزاری نشست رسمی و تدارک برنامه کاری برای همسر معاون اول رئیس جمهور در سفر به استان گفت: پیش از دولت یازدهم در هیچ دولتی باب نبوده است که خانواده مسئولین رسمی کشور، بدون داشتن سمتی خاص در امورات مختلف سیاسی و مدیریتی حضور داشته باشند؛ اما خب به لطف دولت جدید هم اشتغالزایی برای بستگان و نزدیکان مسئولین و رئیس جمهور فراگیر شده است و هم از ظرفیت های خانواده و بستگان مسئولین بدون هیچ سمت و جایگاهی نیز استفاده می شود.
وی افزود: خانم فدایی در ساختار موجود سیاسی کشور چه جایگاهی دارند جز همسری معاون اول رئیس جمهور که توسط استانداری و معاونت امور بانوان برای ایشان برنامه و دیدار رسمی برگزار می شود؟! آیا این نگاه و عملکرد، نوع جدیدی از اشرافیت سیاسی نیست که توسط مسئولین دولت فعلی باب شده است؟! مسئولین استان باید در خصوص برگزاری نشست رسمی برای فردی که نه جایگاه حقوقی در سیستم داشته و نه تخصصی مرتبط با برنامه های سفرش، پاسخگو باشند.
این فعال حوزه زنان با اشاره به بیهوده خواندن حضور فدایی در بیمارستانی که به بهره برداری رسیده است اظهار داشت: دیدار ایشان از بیمارستانی که به بهره برداری رسیده و در حال فعالیت است چه لزومی داشت؟ این دیدار چه مشکلی از مشکلات زنان استان برطرف می کند؟ آیا مشکلی از مشکلات شبکه بهداشت و درمان ما را حل می کند؟ جز این است که این دیدارها و نشست ها، برنامه هایی نمایشی جهت انعکاس در رسانه ها هستند؟
هدایتخواه در ادامه با بیان اینکه سفر جهانگیری به استان و سفر دیگر وزار به مناطق دیگر در راستای سرپوش گذاشتن بر کم کاریهای دولت در حوزه های اقتصاد و روابط بین الملل و دیگر عرصه هاست گفت: به علت نزدیک شدن به ایام انتخابات و البته به علت به توجهی مفرط دولت به مناطق محروم و مردم جامعه، دولت در این ایام به سمت سفرهای شتاب زده به استان های مختلف، خصوصا استانهای محروم حرکت کرده، تا بلکه بتواند سبد آرای خود را تقویت کند.
وی افزود: چون خانم ها نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و نیمی از آرا به انها تعلق دارد طبیعتا باید اقداماتی در راستای جذب رای خانم ها داشته باشند که این کارهای نمایشی و حضور همسران مسئولین در این دیدارها را می توان در این زمینه بررسی کرد.
این فعال فرهنگی چهره سازی و استفاده از این چهره ها در ایام انتخابات مجلس را دلیل دیگر این حضور دانست و بیان داشت: می توان گفت مسئولین از موقعیت خاص خودشان استفاده می کنند برای چهره سازی در دوره های بعدی مجلس یا بازیهای سیاسی دیگری که دارند.
هدایتخواه با اشاره به سفرهای گذشته مولاوردی به استان اظهار داشت: پیش از این هم ما سفرهای دیگری از این دست داشتیم که جز بار هزینه ای برای استان دستاورد دیگری نداشت. بارزترین خروجی سه سفر خانم مولاوردی به استان ما جز هزینه های گزاف پارک بانوانی بوده است که در مراجعات مختلف مشخص شد بسته است و ساعات فعالیتش اصلا مشخص نیست. حتی در ساعات استفاده، این پارک بدون نگهبان رها شده است به امان خدا.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه این پارک از نظر ساختاری نیز دارای مشکلات جدی است تاکید کرد: باید گفت این پارکی است به نام بانوان و به کام امور بانوان استانداری که یک کار نمایشی بود در راستای سیاست های کلان معاونت امور زنان ریاست جمهوری. می خواهم بگویم معاونت امور زنان ریاست جمهوری یک موقعیت ستادی و راهبردی در سیستم اجرایی کشور دارد که باید راهبردهای کلان در حوزه زن و خانواده را طراحی کند، یک هدف بلند مدت داشته باشد و در راستای آن هدف بلند مدت کار کند، برای حفظ بنیان خانواده که اصلی ترین کار موجود است اقداماتی را انجام بدهد، ولی می بینیم که این معاونت درگیر کارهایی با دامنه کم و زودبازده است، کارهایی مثل توافق نامه های جزئی و کوچک با سمن ها و وزارت خانه های دیگر.
این فعال حوزه زنان گفت: نکته دیگر در خصوص معاونت امور زنان ریاست جمهوری توجه بیش از حد این معاونت به مسئله اشتغال زنان است که ضربات جدی به زندگی خانوادگی وارد کرده است. درحقیقت بها دادن بیش از حد به مسئله اشتغال باعث شده از طرفی دختران مجرد بااستقلال مالی داشته باشیم که انگیزه ای برای ازدواج ندارن و از سوی دیگر زنان شوهر داری که با کارکردن جنبه فرد گرایی در وجودشان تقویت شده و تمایلی به بحث فرزندآوری وحفظ بنیان خانواده ندارن.
هدایتخواه افزود: در همین راستا معاونت های امور بانوان در استانداری ها هم درگیر کارهای جزئی و اجرایی شده و از وظایف اصلی خود بازمانده اند. مسئولین کشوری به جای اینکه معاونت های امور بانوان را به سمت داشتن نگاه بومی به مسائل زنان سوق بدهند، نگاه نمایشی و فرمایشی مثل احداث پارک بانوان را در انها تقویت می کنند در حالی که  اگر نگاه آنها حل مسائل به صورت جدی و نیازمحور می بود می توانستند با توجه به نیازهای منطقه ما مرکز مشاوره رایگان قبل از ازدواج راه اندازی کنند، یا مدارس شبانه روزی برای دختران که نبودشان باعث شده دختران بسیاری به علت نداشتن مدرسه در روستاها ترک تحصیل کنندآیا نیازهایی اینچنین ضروری تر بود یا پارک بانوانی که امکانات خاصی ندارد، از نظر موقعیتی به شدت موقعیت نامناسبی دارد، مدیریت خاصی ندارد و چندین و چند مشکل ساختاری دارد.
هدایتخواه در ادامه با ابراز خرسندی از اعلام حضور زنان در انتخابات شورای شهر گفت: نفس حضور زنان در عرصه های سیاسی در رده های بالا اتفاق میمون و مبارکی است و من فکر می کنم این اتفاق کمی هم دیر افتاد حتی. اما باید دید این خانم ها به دنبال حل مسائل زنان هستند، آیا روح مطالبه گری در آنها وجود دارد؟ اگر اینجنین باشد که ما یک قدم رو به جلو برداشتیم. اما چیزی که داریم می بینیم این است که اینگونه نیست، یعنی زنانی که وارد این عرصه شدند تابه حال دغدغه مسائل زنان نداشته و به این موضوعات نپرداخته اند.
وی افزود: بی توجهی به مسائل زنان به حدی است که اگر کسی خارج از فضای سیاسی، مسائل زنان را مطرح کند، به او انگ سیاسی می زنند. ولو اینکه نخواهد وارد این عرصه بشود. چنانکه خود من هیچ گاه قصد ورود به انتخابات را نداشته و ندارم ولی هرگاه انتقادی به سیستم موجود مطرح می کنم فورا با برچسب زدن و لیبل سیاسی مسئله و انتقاد مطرح شده را به حاشیه می برند.
این فعال فرهنگی و حوزه زنان در پایان با اشاره به فعالیت های دولت یازدهم اظهار داشت: دولت به جای کارهای نمایشی چه در سطح استان و چه در سطح کلان گزارش عملکرد مبسوط و جزئی ارائه بدهد. اینکه معاونت امور بانوان استانداری ما بودجه هایش را کج هزینه کرده است آیا اهداف راهبردی داشته و در آن راستا هزینه کرده؟ آیا مسائل و مشکلات زنان و منطقه را شناسایی کرده است؟ در راستای حل آن مسائل دست به اقدامات جدی زده است؟می خواهم بگویم معاونت امور زنان استانداری گزارش بدهد که در راستای مسائل جدی مثل خودکشی، بالا رفتن سن ازدواج، بحران جنسی، خشونت خانگی و مسائلی از این دست چه کارهایی انجام داده است؟ چرا وقتی بحث خودکشی بالای زنان مطرح می شود فرماندار محترم توپ را به زمین مبلغان فرهنگی می اندازد و می گوید آنها باید کار بکنند؟ معاونت امور بانوان استانداری در راستای مسائل جدی چه کارهای راهبردی انجام داده است؟ بهتر است به جای کارهای نمایشی قدری هم به فکر مسائل جدی و راهکار برای آنها باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کیا
Romania
ایشون چه فعالیتی داره وچکاره س که شما مطالبشومیزنین.
معلومه که کبناطرفداری میکنه ازش
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
من که به هیچ وجه در چنین جلساتی شرکت نمیکنم
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
/// کم تجربه مسئولیت امور بانوانش را بعهده دارد/
پرستو
Iran, Islamic Republic of
عخیییییی . نزدیک انتخاباته کار نا تموم پدر ختر تموم کنه اممممم .
کریم
Iran, Islamic Republic of
جوان است و جویای نام آمداست...خانم هدایت خواه پدر جنابعالی تفکراتی بی رحمانه نسبت به مخالفین دارند شما هم ادامه دهنده هموم راهید راهی که بزرگتون آقای احمدی نژاد پیش گرفتن...
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
بابات هشت سال میخورد میخوابید عرضه نداشت معاون اول ریس جمهور رو بیاره تا امور بانوان اوردش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
میشه خواهش کنم دختر هدایت خواه رو به ما قالب نکنید ؟ میشه خواهش کنم از دختر هدایت خواه مطلب نذارید ؟ ای خدا از دست جماعت تشنه قدرت ب کجا فرار کنیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه ۸ سال تو مجلس فقط دنبال تخریب این و اون بوده حالا رحمانپور داره اون فرصت سوزیهای شماها را جبران میکنه اینها همه فرصته خانم
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
کامنت شماره سه خوبه که میگین بی تجربه است وای به روزی که باتجربه بشه ببین چه کارا که نمیکنه ....پس یه توصیه میکنم غصه نخور دق میکنی
جواب کارشناس
Iran, Islamic Republic of
اگر بقول شما تایپیست و کم تجربه بود حالا به قول دختر هدایت خواه برای اولین بار در تاریخ استان زن معاون اول را نمیآورد استان .کم بسوز خ آ... این کلمه تجربه را کم بکار ببرید که دستت رو شده برا همه ۱۲ سال دیگه ایشون اندازه شما میشه.خودت اول چی بودی که حالا ....
دوست
Iran, Islamic Republic of
عباسی که اومد هزینه اش را کجا آوردن دختر هدایت خواه که گیردادی به هزینه ها
رضا
Iran, Islamic Republic of
قطاری که در حال حرکت باشه بهش سنگ پرتاب میکنن اینکه مثل بابات همش حرف بزنی نون و آب نمیشه عمل مهمه
حق
Iran, Islamic Republic of
عجب دولت روحانی و استانداری ب/ !!!؟؟شماها رعایت نمیکنید امور بانوان استانداری /
سعید
Iran, Islamic Republic of
/و چکار امور بانوان استانداری داری
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
احسنت.بالاخره یکی جرات کرد تو روی این جماعت وایسه.
الحق که شیر زنی.لایک داری بانوووو
حق
Iran, Islamic Republic of
سی شورا قبول ویبی
سمیرا
Iran, Islamic Republic of
باباش که فک کنم ۲بار کل کابینه بارئیس جمهورو آورد اینجا جوجو بی سوات
احسان
Iran, Islamic Republic of
خانم هدایتخواه هر چی های و هوی بکنید دست امثال شما برای مردم رو شده. های های شما با هوی هوی مردم در انتخابات به زباله دان تاریخ پیوست پس با حرفهای بی ربط سعی در خراب جلوه دادن دولت و استانداری نکنید .زمان پدر شما جلساتی که در منزل پدرتون با تعداد کثیری مردم برگزار میشد از کجا تامین اعتبار میشد زمان پدرتون بورسیه های با پارتی از کجا ساپورت مالی میشدن در زمان پدرتون شوهای تبلیغاتی ایشون برای وکیل الدوله بودن نه وکیل المردم بودن از کجا تامین میشد.نیروهایی که بدون چارت سازمانی در ادارات بکار گمارده میشدن از کجا تامین حقوق میشدن.خواهشا شما با حرفهای بی اساستون سعی بر برانگیخته شدن احساسات مردم نکنید .چون چهره عوام فریبی اصولگراهای پایداری برا همه شناخته شده هست.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد هدایت خواه خیلی هم طبق قانون حرف زدن شما دوستان دست از قوم گرایی بردارید با هدایتخواه موافقم ۱۰۰درصد دقیق گفتن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه" سهو " تو را چه سنع ، که دخالت میکنی تواین امور ، نکنه شب نامه های پدرته بنام خودت نشر میدن .. دوور بره شیته کو ول بکن سیاسته
اسدي
Iran, Islamic Republic of
یه نصیحت برادرانه:ر/// که به صورت ارثی بهت رسیده حتما صحیح نیست.ذهنت رو یه بعد نکن ممکنه خیلی جاها اشتباه بگی ولی چون باباتم این حرفا رو میزنه نمیخوای قبول کنی این یه اشتباس خودت باش نه دنبال رو التماس تفکر یا حق
چوپان
Iran, Islamic Republic of
تو کی هستی؟ کبنا چرا با دیگران مصاحبه نمیکنی ؟
Iran, Islamic Republic of
میخوام بدونم جانب دکتر .شما خودتو الان چه سمت رسمی دارین که اظهار نظر میکنی اخه کسی از جنابعلی نظر خواست....ما دوران شما هیچ ندیدیمم.
Iran, Islamic Republic of
تو که هنوز نمیدونی استانداری معاونت امور بانوان داره چرا حرف میزنی
من
Iran, Islamic Republic of
هر مسئولی ایا من استان بیوفتی ودینش نهلی سیل مردم بدبخت نکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در جواب خبر نگار بایتی بگم اگه ادمی رودر روحر ف بزن توکه هر کی هستی انسان نیستی
ن
Iran, Islamic Republic of
توخودت کجا بودی ..کی خودت را می شناخت ..بهتره اینقدر به زمین و اسمون گیر ندهید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت زیاده میزنی خانم هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
سلام بر خانم دکتر
همواره از مطلب زیباتون بهره میبریم
اما چند نکته را خواستم معروض دارم
ابتدا اینکه لازمه تناسب زمانی ومکانی روتو نگاهتون به مباحث لحاظ کنید
افق دید شما نسبت به مخاطبتتون تفاوت فاحشی دارد
جامعه کنونی هنوز در گیر جنگ بین سنت ومدرنیته قرار داره لذا حق بدین که عمده نگاه شما برای خیلی ها چندان قابل هضم نباشه
واز همه مهمتر فقر فرهنگی باعث گشته که قاطبه افرادی که شما مدافع انانید از حقوق اولیه خود محروم وحتی اگاهیی هم نسبت به ان نداشته باشند.
لذا میطلبه که در این حرکت جهاد گونه همواره به تلاش مضاعف خود ادامه بدین
چون ما دچار یک عقب ماندگی تاریخی هستیم
پس نگران این هجمه ها نباشید جهاددر عرصه روشنگری وزدودن جهالتها هزینه های نیز دارد
احسنت مطالبتون عالی بود.
گرامی نسب
Iran, Islamic Republic of
تربیت عفت درگفتار یادت نرود ازسایت کبنا که این توحین را چاپ کرده اعتراض دارم زیرا خلاف قانون است
ایثارگری از باوی
Iran, Islamic Republic of
/ بیشتر از این نباد انتظار داشت
Iran, Islamic Republic of
آفرین کاملا موافقیم همه سرشون رو مثل کبک کردن تو برف
گودرز
Iran, Islamic Republic of
ای بابا سواد سیاسیتون کجاست
استانداری معاونتی به عنوان امور بانوان نداره
به خدا غادم ...
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای مردمی که قدر شان را نمی دانی چرا از انتقاد بدتان می آید چرا واقعیتهارا نمی پذیرید چرا اینهمه بدبختید زن معاون اول رئیس جمهور چکاره است
شهروندمطاع
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به خودش بگه تویی که به لطف جایگاه پدرت در سیاست داری برا خودت جا باز میکنی حالا بعنوان نظریه پرداز داری عرض اندام میکنی .این حقو برا معون ریس جمهور قایل نیستی خانمی؟خدایی شبیه طنزه
باشت
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم هدایت خواه...
اینکه ایشون چرا همسرش رو با خودش آورده استان ما یه مقوله است،واینکه وقتی تشریف آوردند استان ما ووظیفه میهمان نوازی ما لرها که زبانزد عام وخاص هست مقوله ای دیگر...
هر مسئله ای رو که نمیشه سیاسی جلوه داد..چه بسا همسر معاون رئیس جمهور تعریف وتمجید از آب وهوای استان ما زیاد شنیده و فرصت رو غنیمت شمرده وبا شوهرشون تشریف آۀوردن استان..این یه مسئله نزاکت سیاسیه..شاید سن وسال و تجربه شما قد نده خواهرم،ولی خوب بود دراینخصوص با پدر محترمتون یه مشورتی میکردین...در دولت قبل خیلی چیزا اتفاق افتاد که در این دولت اتفاق نیفتاد..مثل هزاران اختلاس ومدرک جعلی ودزدی وغیره......از شما توقع بیشتری میره که فکرتون باز تر از این مسائل جزئی وپیش پا افتاده باشه...
دختر لر
Iran, Islamic Republic of
در جواب گرامی نسب
اول برو املاتو درست کن و توهین رو ننویس توحین! بعدم از کی تا حالا به انتقاد می گن توهین؟
نقدش کاملا به جا بود
زن معاون اول رئیس جمهور چیکاره س که براش نشست رسمی برگزار می کنن؟
امید مردم
Iran, Islamic Republic of
درود!
بالاخره یکی علیه .. جدید سیاسی تو این دولت حرف زد.
کامنت گزاران محترم به جا. پراکنی کمی به محتوای حرف ایشوت دقت کنید.
تا کی باید استان ما اینطور تحقیر بشه توسط دولتی ها؟
چرا استانداری برا کسی که سمتی ندارع نشست رسمی برگزار می کنه؟
یه نفر که از حیثیت استان دفاع می کنه رو اینطور باهاش رفتار نمی کنن.
هدایتخواه داره میگه ما رو کوچیک نکنین
بعد شماها اینطور حرف می زنین.
متاسفم
چون مسئولین می دونن ما مردمی داریم که دوست ندارن بفهمن
برا همین هرکاری دلشون می خواد می کنن.
هدایتخواه
به راهت ادامه بده
Iran, Islamic Republic of
شمااولا جواب بدین کسانی که با.. حقوق بگیراداره... شدن روچه حسابی بود بعدبیاجواب سوالتوبگیر.چون این استخدام های سفارشی ...ن خیلی وقت پیش صورت گرفته چرامااستخدام نشیم ؟پرونده سازی وتخریب رقیب واین ایرادهای.. حربه همیشگی شماست که البته اطرافیان خودتون کم ازاین کارهانکردند پس این ...ا دیگه برامارنگی نداره یه ذره به فکرآخرتتون باشین
محدثه
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا جامعه ای که از اومدن زن معاون رئیس جمهور که جایگاه حقوقی نداره خوشحال میشه!
کجاست آزادگی لرها؟
چه شد غیرتتون؟
چرا از حرف حق ناراحت میشید؟
استانداری ما رو تحقیر کرده و شما براش هورا می کشید؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آفریییین خانوم دکتر
آفرررییین
خوب جایی زدی!
در جواب کیا
Iran, Islamic Republic of
ایشون فعال حوزه زن و خانواده س!
نمی دونی یعنی؟
برو تحقیق کن بعد حرف بزن اخوی
دارشاهی
Iran, Islamic Republic of
به تووووووووو هیچ ربطی نداره ......
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
عالی بود خانم دکتر
زهرا
Iran, Islamic Republic of
عالی بود خانم دکتر
Iran, Islamic Republic of
بسیار عااالی
بیتا
Iran, Islamic Republic of
رحمانپور باید برگرده ...
دیگه بسه هرچی عکس سلفی گرفت.
ناشناس
مخالفای ایشون اینقد متعصبانه و از سر خشم و نفرت و غرض ورزی شخصی جواب ندید . کبنا هم اینقد فقط از یه نفر کامنت نزار که اینجوری بشه .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
احسنت خانم هدایت خواه.شوهر این خانم پریروز نامه ای بهش داده شد دیروز تو باغچه شرکت سینره پیدا شد.حالا به نظرتون به جزء اومده بودن هواخوری برای کار دیگه ای اومده بودن .اینا که درد مردم براشون مهم نیست.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
یه سوزن به خودت یه جوال دوز به مردم... شما خودت چنتا بچه آوردی که بالای ۳۰ سال سن داری چرا فقط برا مردم حرف می زنی یا حرف نزنیم یا هم خودمون عمل کنیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درجواب احسان:
اتفاقا چون تایپیسته زن معاون اول که هیچ کاره اس رو آورده‌،که باهاش سلفی بگیره برا بعدا که دوباره برگشت به جایگاه حقیقیش.
...
Iran, Islamic Republic of
کبنا میشه الان بفرمایین که این خانم الان در چه جایگاه حقوقی صحبت میکنند اگر اینگونه باشد که ایشونم حق اظهار نظر ندارند. الان کدوم دانشگاه تدریس میکنن که نوشتین مدرس دانشگاه؟؟!! عجیبه والا
محمدی
Iran, Islamic Republic of
ولی من فکر میکنم تا لحظه آخر بهت تکلیف میشه وارد عرصه شورا بشی خخخخخ. دیگه حناتون رنگ نداره جم کن بابا
هم استانی بیرون از استان
Iran, Islamic Republic of
خانم هدایت خواه دست مریضات از بیان روشن و واضح
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام من نمیدونم خود ایشان چکاره هستند که اظهار نظر میکنند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام

خانم محترمه چه الکی به این دولت می بندید.فراموش کردید اقای احمدی نژاد و کابینه محترمشون با ۱۸۰ نفر زن و بچه رفتن امریکا با هواپیما،هزینه و سرمایه بیت المال.
حالا اقای معاون اول خانمش رو اورده یاسوج اون هم یه نفر ۱۸۰ نفر که نبرده امریکا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام بر خانم دکتر هدایتخواه
جامعه محلی
Iran, Islamic Republic of
میگم شاید دکتری خانم مثل مال ...باشه که بعو از بیست سال دکتر گفتن حالا معلوم شد فوق لیسانس آزاد داره
دکتر
Iran, Islamic Republic of
اول که به تو چه... دوم حالا خودت مگه کی هستی که اظهار نظر میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
احسن بر تحلیل شم
ویدا
Iran, Islamic Republic of
مگه شماها که اینجا دارید اظهار نظر میکنید کاره ای هستین؟؟
کی گفته برای نظر دادن باید پست وسمت خاصی داشت؟؟؟
ایشون درحوزه ی تخصصیشون نظر دادن شماها چرا دارید میسوزید؟؟؟
جای تخریب کردن یه کم به محتوا فکرکنید.
تاکی باید استان های محروم رو اینطوری تحقیر کنن وشیره سرشون بمالن؟؟
ویدا
Iran, Islamic Republic of
مگه شماها که اینجا دارید اظهار نظر میکنید کاره ای هستین؟؟
کی گفته برای نظر دادن باید پست وسمت خاصی داشت؟؟؟
ایشون درحوزه ی تخصصیشون نظر دادن شماها چرا دارید میسوزید؟؟؟
جای تخریب کردن یه کم به محتوا فکرکنید.
تاکی باید استان های محروم رو اینطوری تحقیر کنن وشیره سرشون بمالن؟؟
Iran, Islamic Republic of
صد رحمت ب احمدی نژاد .. دست احمدی نژادو از پشت بستین
فر
Iran, Islamic Republic of
صد رحمت ب احمدی نژاد ... دست احمدی نژادو از پشت بستین
در جواب باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب باشت
مهمان نوازی یک چیزِ، تدارک دیدار رسمی برای کسی که جایگاه حقوقی نداره یک چیز دیگه!
زن معاون اول رئیس جمهور چه جایگاهی داره که براش دیدار رسمی میزارن؟
چرا توجیه الکی می کنید آخه؟
یعنی استان ما اینقد بدبختِ که باید اینطوری مسخره بشه؟
البته وقتی دولت در این حد به مناطق ما بی توجه هست
باید هم اونقد از حضور مسئولین ذوق زده بشیم که برای خانواده شون هم دیدار بزاریم.
متاسفم برا خودمون
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
در عجبم برای جماعتی که هنوز از سر عقده وحسادت حرف میزنند. این خانم به موضوعی پرداختند که در قبال ان مسئولیت داشتند وواقعا حرفشون بحقه .چرا عده ای که توان نوشتن دوخط حرف حساب را ندارید فقط چسبیدید به عقده گشایی از پدرشون .اولا مشخصه که اکثر کامنت ها اصلا شناختی از ایشان ورشته ایشان وکار ایشان ندارند دوما ایشون مطلبی را نوشته چرا همه چیز را به ارتباط خانوادگی ربط میدید
Iran, Islamic Republic of
درووود ب خانم دکتر عزیز
احسان
Iran, Islamic Republic of
احسنت عالی بود
پیروز
Iran, Islamic Republic of
هم استانیهای عزیزم درودخدابرشما که فعال شبکه های اجتماعی هستید،توجه داشته باشیدکه فعالان این حوزه راازاظهار نظرها ، نقدهاوقضاوتهایشان پیرامون موضوعات اجتماعی ارزیابی و قضاوت می کنندلذادانسته های خودرامنطقی ومستند بیان فرمائیدتا دیگران به نخبگی وتوانمندی های مردم فهیم وبی ادعای ما احترام بگذارند، به لحاظ حقوقی این حرف هم استانی ماقابل نقد است،استدعا دارم پاسخی درشأن وترازفرزندان غیوروسلحشوراستان مان بدهید. این ها فرزندان نخبه همین استان هستند تلاش نمائیدتا ارتقأ پیداکنندوبه مناصب بالاتر بروندتادیگری بیایدجای او، نه اینکه اوراازجایگاهش پائین بیاوریم تاخودمان به جای اوبنشینیم،خیلی متأثر شدم که جواب این خواهرمحترم رااکثراًباتوهین پاسخ دادید. سعی کنیم منصف ومنطقی باشیم تا به رشدوبالندگی برسیم .ان شألله
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مدیران ما آنقدر دستمال تو جیباشون بود که می خواستند کفشاشو پاک کنن و افتخار می کردن که دارند به اون خانم سلام میکنن و براش خم ور است میشدن و ازش میخواستند سفارششون را بکنه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مدیران ما آنقدر دستمال تو جیباشون بود که می خواستند کفشاشو پاک کنن و افتخار می کردن که دارند به اون خانم سلام میکنن و براش خم ور است میشدن و ازش میخواستند سفارششون را بکنه تازه کلی هم سو عاتی بهش دادن
در جواب همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقا یا خانم همشهری
کلا مثل اینکه شماها از رئیس جمهور محترم یاد گرفتید هرجی میشه پای دولت قبلو وسط بکشید!
اول متنو بخون
بعد حرف بزن!
ایشون داره میگه چرا استانداری برا کسی که جایگاه حقوقی نداره نشست رسمی برگزار میکنه؟
این چه ربطی به احمدی نژاد و بیت المال داره؟
خدایی اول مصاحبه رو بخون بعد حرف بزن...
متاسفم برات
در جواب من کامنت ۲۵
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا زن معاون اول رئیس جمهور شده مسئول؟
همین نگاه ما باعث میشه
... هر کاری دلشون میخواد می کنن و ما هم هیچی نمیفهمیم
تازه براشون سوت و کفم میزنیم.
در جواب شهروند مطاع
Iran, Islamic Republic of
جناب شهروند مطاع
ایشون فعال حوزه زنانِ و تو حوزه خودش نظر میده.
ولی زن معاون اول رئیس جمهور چیکاره س؟
اونم مسئولیتی داره با کارشناسِ که براش نشست رسمی برگزار می کنن؟
چرا خودتو زدی به اون راه؟
حرفش حقِ و همه تون سوختین که اینطور می کنین
Iran, Islamic Republic of
سر کارخانم هدایت خواه، خدا وکیلی در زمان پدرت چند تا وزیر جدا گانه آمدند یاسوج ....ت را از کجا آوردی
ali
Romania
خودت در چه جایگاهی هستی که اظهار نظر میکنی به پای رحمانپور نمیرسی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
این خانم کی هست و چه سمتی داره که نظر میده؟
شيراز
Iran, Islamic Republic of
عالی بود خارج ازاستانم کاشکی هزینه های پذیرایی به زنان ودختران محروم می دادند
من
Iran, Islamic Republic of
خانم رحمانپور تازه از آموزش و پرورش اومده،چند ماهی است که لیسانسشو از دانشگاه فرهنگیان گرفته.امور بانوان استانداری فردی با تجربه و کاردان میخواد.
ایمان
Iran, Islamic Republic of
کل خانواده احمدی نژاد و الهام و مشایی باهاشون رفتن نیویورک ( اجلاس سالانه سازمان ملل ) ) با کدوم پول رفتن?
اونموقع شما و امثال شما چرا سکوت کردید
جواب
Iran, Islamic Republic of
خدایی همه دارن از مدیریت و شجاعت و جسارت و توانمندی رحمانپور میسوزن به قول شما با وجود سن و سال کم واقعا بی سابقه بوده رحمانپور تبدیل شده بهم اسطوره بخدا این خانم ها هم متاسفانه که حسادت امانشون نمیده وقتی شاهد این توانمندیهای مدیر جوان هستن حسادتها بیشتر گل میکنه ما همه هستم کنارت بانو پس همچنان تلاش کن
جواب من
Iran, Islamic Republic of
بالاخره هر فردی از یه جایی شروع کرده مگه باید همه از اول مدیر کل باشن پله پله بالا میرن اگر عرضه اش را داشته باشند رحمانپور دختر همه شماست بخدا جوان به روز خوش بیان و شجاع آموزش پرورش بوده به قول شما تازه لیسانس گرفته بنده خدا سن و سالی نداره که ولی نشون داد مدیریت به سن و سال نیست و با این حرفای شما کوچک نمیشه
جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
این..چیه خانم جمع کن برو دنبال زندگیت .درود بر رحمانپور شیرزن شجاع دشمن زیاری بهت افتخار میکنم خواهرم که لرزه براندام نسل پایداری انداخته ای
Iran, Islamic Republic of
خود شما غیر تز تین که دختر نمایمده سارق هسنی دیگه چه ویژگی خاص یا چایگاه جقوقی داری که از همه انتقاد میکنی ویه ستون ثابت توهمین ستیت داری
عجب
Iran, Islamic Republic of
با دقت در امور زندگی شخصی این آقازاده به دنبال نام می توان فهمید چه در سر دارد.
زندگیش رو همه میدونن
اشکان
Iran, Islamic Republic of
افکار هدایت خواه...بابا دنبا... دختر هدایت خواه... نه هدایت خواه
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای قشر مردم بویراحمد که انگاری غیرت و مردانگی ومهمان نوازی بزرگی را فراموش کردند بابا چکار این . بدبخت دارید که همه بهش حمله ور شدید ایشون با شوهرش اومدن یه اب و هوایی عوض کنندیه فرصتی برای این مادرمان بودکه کمی با دیدن این مردم و اب و هوای این منطقه روحش شلاد بشه چون شوهرش از رجال سیاسی مملکته وقت ندارن برای خانواده اش بخصوص همسرش وقت بگذارن برن طبیعت هال و هوایی عوض کنند شما چرا همه چی را بد انتقاد میکنید
بلادشاپور
Iran, Islamic Republic of
کارگر خونه معاون اول ریس جمهور را هم بیاوریم یه جلسه بهاش بگیریم بد نیست
دهدار
Iran, Islamic Republic of
یکی بگه خروجی این نشست چی بود ایا چیزی هم به نفع استان تصویب کردن
بهلول
Iran, Islamic Republic of
وای به حال او شورایی که خانم ...و خانم...بخوان بچرخننش. و او سایتی که چپ و راست چرندیات اینگل ایزنه.
زنان
جمع کن تو را خدا فقط بلدین حرف بزنین پس چرا خدتون عمل ممی کنید
همکار
Iran, Islamic Republic of
درجواب جواب!!!
وای به حال شهری که ر..
چن تا ازکارایی که این .. در دوره مدیریتش انجام داده بگید ماهم بدونیم!
البته به جز بودجه هایی که معلوم نیس کجاخرج شده!!!
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
شما هم دقیقه نود .. ورود به انتخابات به سرتون خواهد زد!!
تجربه نشون داده
محمود
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای کسانی که انتقاداتی که به نفعشون هست رو اینطور تخطئه می کنند. البته همه می دونند که این عده محدود و معدودی که مشغول کامنت گزاری و ...هستند هیچ نسبتی با مردم واقعی و جامعه ندارند، بلکه یه عده خاص هستند که می دونن با حرفهای روشنگرانه منافعشون بر باد میره، برای همین اینطور از حرف حق عصبانی میشن. آفرین خانوم هدایتخواه آب ریختی تو لونه زنبور
دمت گرم
سافتلن
Iran, Islamic Republic of
آفرین خانم هدایتخواه آفرین! از عصبانیت این جماعت بدون حرفت کاملا حق بوده. خدایی ای ول داری
یوسف
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخ اینجا چه خبره؟ چتون شده؟ هدایتخواه باز حرف زد و شما وحشت زده شدین؟خخخخخخ خب کاراتونو درست کنین که با چندتا انتقاد اینطور خودتونو..... نکنین
شادی
Iran, Islamic Republic of
دکترای پولی که فیس نیاره پول باشه مدرک گرفتن راحته... دختر هدایتخواه دکترای پولی میخونه مردم
امیر..
Iran, Islamic Republic of
نظرات مختلفو که خوندم باز هم متوجه یه مشکل ریشه ای در نظرات شدم اونم موضع گیری های قومی و خویشی و قبیله ای در نظرات اکثریت دوستان عزیزه...مادامی که در این استان و دیار مسایل قومی و قبیله ای حکم فرماس وضعیت استان ما بهتر از این نمیشه...این خانم یه انتقادی داشتن بیان داشتن چرا سایرین با جملات نسنجیده میخوان جواب ایشون رو بدن؟؟؟من از لحاظ فکری شاید هم فکر اقای هدایت خواه نباشم اما مسایلی که تو این چند سال شاهد بودم به ندرت در زمان هدایت خواه شاهد بودم...شماها که اینقد رو این پدر و دختر حساسیت نشون میدین چرا حرفی از روابط خویشاندی مقامات ارشد استانداری به میان نمیارین؟؟؟چرا حرفی از استاندار و پسر خاله هاش به میان نمیارین؟؟؟؟چند تا از بچه های هدایت خواهو تو مناصب دولتی به کار گرفتن ؟؟؟اقا یون هر چی پسر خاله و دختر خاله داشتن تو سیستم جا دادن...حتی به یه ابدار چی هم رحم نکردن چون هم خط و جناح اقایون نیست...دوستان عزیز سعی کنین یکم بیشتر رو نظرات خودتون فکر کنین...حداقل بپذیرین خداوند شاهد و ناظره
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
///اسلامی تجربه کرده همین دولت حسن روحانی است.
بهلول
Iran, Islamic Republic of
تا الان زندگی نامه ۳ از خانمهایی که میخوان روی شورا رو سفید کنن رو بررسی کردم. هیچکدوم نتونستن یه زندگی بچرخونن. عجبا چطور میخوان شهر ما رو آباد کنن.
دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
/////دیدی اخر راه پدرتو.نکن خانم جان تو نرو ته این کوچه ی بن بست.اندکی تفکر
در جواب بهلول
Iran, Islamic Republic of
زندگی نامه آقایون رو چطور؟ اونارم بررسی کردین؟ حتما یه بررسی کنین چون در تمام ادوار گذشته آقایان سکان دار شورای شهر بودن و طبق فرض شما قطعا افتضاحی مدیریت شهر ما برمی گرده به ناتوانی حضرات شورا در مدیریت زندگی خانوادگی
خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر وفایی همسر آقای جهانگیری در امور خیریه فعالیت دارند
ایشون قراره از طریق خیرین پروزه های نیمه تمام بیمارستان را تکمیل کند .
دارشاهی
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
رها
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کنه مرحوم بازرگان را اینم کلاغ دم بریده ما
رها
Iran, Islamic Republic of
میشه بگی تو چه کاره ای که به نمایندگی از مردم سوال و جواب میکنی دخترهدا خواه ...
نادر
Iran, Islamic Republic of
واقعاسوزش داشت خانم هدایت خواه چون عدهای به
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ افتادند وعده ای به
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه تاسوختن کامل لطفا ادامه دهیدفعلالکنت زبان گرفته اند
زن معاون ریس جمهور
اصلیامیرن گچساران ای وامانده هاش هم می مانندپیش مودبان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من نه از طرفداران اقای هدایتخواه هستم و خیلی از نظراتشون قبول نداشتم و ندارم اما به نظرم این خانم هدایتخواه انتقاد کاملا دوستی انجام دادن زن معاون اول ریس جمهور چه سودی برای اینواستان داره هزینه راصرف جایی دیگه بکنند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تو هم این سوز و بسوز رو از همون ////بی//یاد گرفتی!!چون بهتر از این //حرف زدن نداری!!!
فعلا که بوی سوز معلومه از کدوم ور میاد ///
Iran, Islamic Republic of
کبنا حامی اصولگرایان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم هدایت خواه
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم هدایت خواه واقعا گل گفتی
پیش بهار
Iran, Islamic Republic of
کامنت شماره ۸(محمد)مگه شما داخل مجلس بودید یا رئیس مجلس بودید که میدونید آقای هدایتخواه چکار میکرد. اینکار خیلی زشته که دنبال یک شخصیت بزرگ سیاسی استان بدون هیچ مدرک و... حرف میزنید.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
انگار زن معاون اول رئیس جمهور کیه.رئیس جمهورم بیاد وقتی نتونه مشکل مارو حل کن فایده نداره.باید این فرهنگ در استان نهادینه بشه که مسئولی که نتونه مشکلی رو حل کنه اصلا به استقبالش نرویم.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تا کی اینو میخوای بذاری ؟!!
بنداز توی آ شیو ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
/// اگر این دور /ایکنه ی/
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
میگم /کجاست که ببینه علی رغم چرتدیاتش هدایتخواه برا شورا ثبت نام نکرد!
زمستون رفت
و روسیاهی موند به زغال
گلنار
Iran, Islamic Republic of
احسنت براین همه غیرت
لیککی زاده
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم هدایتخواه سلام
خواهشا مسیر اشتباه و شکست خورده پدر را دنبال نکنید اینگونه مباحث اگر موفقیتی ردش بود اکنون از پدر گرامی فردی بی تاثیر و خنثی در جامعه رهاوردی دیگر داشت . با عرض پوزش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1