تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۲۳۴۸۰۱

نظر «هدایت‌خواه» در باره حقوق ۲۴ میلیونی برای مدیران

۱۹
۰
کبنا ؛نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت:مصوبه حقوق های ۲۴ میلیونی چه تایید بشود و چه نشود حرکت بسیار زشتی است که در کارنامه مجلس ثبت شد.

به گزارش کبنا نیوز، ستار هدایتخواه نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص مصوبه پرداخت حقوق‌های ۲۴ میلیونی تومانی مدیران دستگاه‌های دولتی گفت: این مصوبه موجب نگرانی مردم شده چرا که مردم انتظار داشتند نمایندگان آنها با حقوق‌های نجومی و سوء استفاده کنندگان از بیت المال مبارزه کنند اما متاسفانه آنها غارت بیت‌المال را قانونی کردند.
«هدایتخواه» با بیان اینکه این مصوبه بسیار مایه تآسف است و در تاریخ انقلاب هم بی‌سابقه است، خاطرنشان کرد: تصور می‌شود نمایندگان مجلس می‌خواهند برای خودشان مهملی پیدا کنند که از این حقوق‌های نجومی بهره‌مند شوند و از آقایان دولتی عقب نمانند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به اعتقاد بنده این مصوبه موجب بدبینی مردم به مسوولین نظام می شود چرا که پایین ترین حقوقی که وزارت کار تعیین کرده و قشر عظیمی از جامعه با آن زندگی می کنند کمتر از یک میلیون تومان است.
وی با اشاره به اینکه تصویب حقوقی ۳۰ برابر کمترین حقوق دریافتی بخش عظیمی از جامعه با هیچ مبنایی قابل توجیه نیست تاکید کرد که این مصوبه با عدالتی که ما در نظام اسلامی مدعی آن هستیم سازگار نیست و خلاف نظر رهبر انقلاب است که گفتند برنامه ریزی ها باید بر اساس عدالت باشد.
نماینده سابق بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که این مصوبه موجب می شود روحیه اشرافی گری و دنیا طلبی در مسوولین ما گسترش پیدا کند افزود: داشتن این روحیه باعث می شود که از اهداف و آرمانهای انقلاب فراموش و در مقابل دشمن کوتاه بیایند و از طرفی منافع ملی به راحتی فدا شود.
وی تاکید کرد: دنیا طلبی چندان با روحیه مبارزه و شهادت و استکبار ستیزی سازگار نیست و در مجموع این مصوبه بسیار مصوبه بدی بوده که قطعا مردم و جوانان باید اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کنند.
هدایتخواه با اشاره به اینکه به اعتقاد بنده نمایندگانی که به این طرح رای داده اند دیگر افراد قابل اعتمادی نیستند افزود: بدبینی به این مصوبه در شرایطی است که در جامعه نیازداریم مردم پشت نظام و انقلاب باشند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم در مجلس با بیان اینکه اگر نگوییم پشت این اقدام توطعه دشمنانه برای ایجاد یاس در جامعه بوده باید گفت:جهالت و غفلت جدی این مصوبه صورت گرفته است.

هدایتخواه خاطرنشان کرد که امیدواریم شورای محترم نگهبان این مصوبه را رد کند ولی در هر صورت چه تایید بشود و چه نشود حرکت بسیار زشتی است که در کارنامه مجلس خواهد بود.
------------------------------
گفت‌وگو: مهران کرمی
نام شما

آدرس ايميل شما

احمدي
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود بر انسان پاک سر شت وکار دان دکتر ستار هدایتخواه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نظر هدایت خواه هیچ ارزشی برای شخص من نداره . تا بمیرم یادم نمیره زیاده خواهی هدایت خواه باعث شکست دکتر روشنفکر شد .
احسان
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه خودش یکی از امضا کنندگان حقوق مادام العمر نمایندگان در زمان مجلس خودشون بود .حالا با اراجیفش سعی در تخریب این مجلس داره.آقای هدایت خواه چهره پر از مکر شما برا مردم روشن شده و هدفت به جز تخریب دولت و مجلس فعلی چیزی نیست هر چند شما به زباله دان تاریخ پیوسته اید و کسی شما رو نمیشناسه.
100
Iran, Islamic Republic of
جون خت جمع کن
نفتی
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که کاره ای نیستی.وگرنه دهن ملت رو سرویس میکردی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف شد که برچسب جبهه پایداری خوردی رفتی تهران کمال همنشینی جبهه پایداری اثر کرد
حسینی
Iran, Islamic Republic of
درود بر هدایتخواه
کارمندسازمان برنامه وبودجه
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه نماینده خودخواه ادوارهفتم وهشتم ازقدیم گفته اندسیرخبرازگرسنه ندارد؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اصلا نظرت مهم نیست آقای به اصطلاح دکتر
سامر
Iran, Islamic Republic of
اینکه ما الان کف و سقف را با هم بسنجیم و بگوییم عدالت رعایت نشده کار درستی نیست کارایی و بهره وری نیروها را هم به عدالت بسنجیم و بعد قضاوت کنیم زیرا باید الگوهایی که نیروها بر اساس کاردانی و اثر بخشی حقوق دریافت کنند تا رقابتی در جامعه ایجاد بشود و کشور از این فلاکت خارج شود نظر تنگی این روزها یک مصیبت بزرگ و باعث افت این جامعه و به انزوا کشیدن ان شده و با این تفکرات جامعه روی پیشرفت نخواهد دید اگر شخصی بتواند ازش افزوده خوبی برای جامعه ایجاد کند چه ایراد دارد جهت جبران خدمت ایشان تشویق شود جهت دلگرمی و تفکرات توسعه محور را باید ارزش قایل شویم و این حقوق متعلق به همه نیست و قطعا دارای چارچوبی می باشد
.0
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرت را بیامرزد که همیشه دنبال حق و عدالت بودی ولی میگن همیشه حرف راست تلخ است ببین چه افرادی داخل مجلس جای بزرگ مردی مثل شما را گرفته
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
دکتر هدایتخوا مرد سختی هاست درود می فرستم به یار یاور بسیجی خسته نباشی قهرمان آدوستت داریم
قاعدی
Iran, Islamic Republic of
درود به حاج هدایت خواه عزیز وپاک وخدایی وکسیذ که حقوق ۲۴ملیونی میخورد واقعا غارت گر بیت المال است.دزد است .
Iran, Islamic Republic of
اولا ما هم مخالف حقوق نجومی هستیم، فقط میخواستم بگم حقوق خودت دوره نمایندگی چقدر بود؟
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
دوره مجلسی که شما تشریف داشتی هم حقوق مادام العمر برای خودتون تصویب نمودید استاد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
خداوحفظت کنه حاجی عزیز
واقعا درست است فرمایشاتت
مردم ما چه گناهی کردن؟
deleted
Iran, Islamic Republic of
با سلام
در جواب کاربرهایی که در ردیف ۳ و ۱۰ و۱۱ کامنت آنها تایید شده است
به اطلاعتون برسانیم که اولا آقای هدایت خواه مخالف طرح حقوق مادام العمر نمایندگان مجلس بودند و ایشان در دوره نمایندگی حقوقی از مجلس بابت نمایندگی دریافت نکردند
رضا
Iran, Islamic Republic of
مردم بویراحمد حقشون هست در محرومیت بمانند تا روزی که وناحق دفاع ایکنن یو ونماینده بویراحمد... ونماینده گچساران تمام بودجه ها وزیران کشور را ::::::::::::و
عسلويه
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر هدایتخواه
یکسال با خانواده تشریف بیارید عسلویه ساکن شوید و در یکی از تاسیسات گازی کار کنید ،آنوقت صادقانه بگوئید ،حرف خود را قبول دارید ؟
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1