تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۲۳۴۷۵۰

وقتی معاون رئیس جمهور از لقب «محرومیت» برای کهگیلویه و بویراحمد بیزار شد

۴
۰
کبنا ؛نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت و معدن، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار و نمایندگان این استان برگزار شد، در این نشست سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری نیز با اشاره به ظرفیت‌های متعدد کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف گفت که حدود نیمی از گیاهان دارویی و ۳۰ درصد گونه‌های گیاهی کشور در این استان است که قابلیت مهمی برای توسعه این منطقه به شمار می‌رود.
وی افزود: این استان محیط زیست و منابع طبیعی بی‌نظیر دارد که همه آرزوی آن را دارند، اینها سرمایه‌ است و اقتصاد فوق‌العاده را با وجود این سرمایه‌ها بدست می‌آورید، ما در دولت کمک‌کار شماها نیز هستیم.
معاون رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه احساس فقر، از خود فقر محرومیت بهتر است، اظهار کرد: این استان محروم نیست و احساس محرومیت را کنار بگذارید و حرکت کنید.
سورنا ستاری اظهار داشت: وجود ۷۵۰ عضو هیات علمی و حدود ۵۷ هزار دانشجو در کنار دیگر توانمندی ها جزء شاخص های مهم برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد است.
وی تصریح کرد که نباید مردم و مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به طور مستمر واژه محرومیت را برای این استان به کار برده و آن را تکرار کنند زیرا هیچ کمکی به توسعه استان نمی کند.
ستاری بیان کرد: باید بیش از پیش بر ظرفیت مهم نیروی انسانی تحصیلکرده و شرکت های دانش بنیان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به توسعه و پیشرفت همه جانبه این استان تکیه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بختیاررضوانی
Iran, Islamic Republic of
مارا محروم کرده اند و ۲۵درصد نفت و گاز و منابع زیر زمینی و روزمینی و اب وخاک وجنگل و کشاورزی و کوه و دشت ،چرا دولت نمیخواهد ما از محرومیت دراییم چرا در این استان بکر و مستعد سرمایه گزاری نمی کند حکومت چرا به فکر اینهمه جوان بیکار نیستند یکسال پول نفت وگاز گچساران را خرج این استان کنند وانوقت ببینند از قطر سرمایه دارتر هستیم
Iran, Islamic Republic of
ای قربون دهنت، ما که هر چی میگیم اینقدر نگید محروم هستیم کسی گوشش بدهکار نیست. فک کنم اینا اصلا افتخار هم می کنن که محروم باشن. با این واژه مثلا می خوان بودجه اضافه بگیرن. این کار مث گدایی میمونه
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب ستاری مشکل همین جاست که نه از اعضای هییت علمی استفاده می شود ونه از قشر دانشگاهی در این سفر هم شما با این قشر دیدار نداشتید یعنی ارزشی ندارند پس لطفا .....
ناشناس
جناب کبنا ، لطفا غلط املایی توی متنو بگردد ، پیدا و اصلاح کن.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1