تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۲۳۴۶۵۴

حرف های متفاوت «حاج عدل» با حضور معاون اول رئیس جمهور؛ پیمانکاران زندانی و فراری و بدعهدی سازمان کوثر

۶
۰
کبنا ؛
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد سازمان اقتصادی کوثر در ارتباط با سرمایه‌گذاری درمعدن فسفات چرام اظهارداشت: امروز به دلیل بدقولی سازمان اقتصادی کوثر این پروژه متوقف شده است.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، «عدل هاشمی پور» در نشست شورای اداری و فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در سالن شماره یک استانداری این استان برگزار شد، یادآور شد: پروژه معدن فسفات چرام که هم اکنون ۴۰ نفر در آن مشغول هستند و به این پروژه دلخوش کرده‌اند به دلیل بدعهدی سازمان اقتصادی کشور متوقف شده است.
وی با تاکید براینکه سازمان اقتصادی کوثر از عمل به تعهدات خود در سرمایه گذاری نمودن در پروژه معدن فسفات چرام شانه خالی می کند، ادامه داد: معدن نیترات دیشموک نیز که وزارت دفاع و بهداشت خریدار محصول این معدن هستند برای ۲ میلیارد تومان زمین مانده و اگر تامین اعتبار نشود شاهد بیکاری چند نفر خواهیم بود.
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی گفت:در بخش راه ها نیز پروژه مظلوم پاتاوه _ دهدشت از پروژه های سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ بوده که به دلیل مشکلات مالی زمین مانده است.
*** پیمانکاران ماده ۱۸۰ در کهگیلویه بزرگ یا به زندان رفته اند یا فراری هستند
هاشمی پور با اشاره به خط فقر مردم حوزه انتخابیه اش، اظهارداشت: ما در منطقه ای عقب مانده هستیم که اگر  ۲۵ درصد مردم بویراحمد و دنا تحت حمایت نهاد های حمایتی هستند مردم حوزه انتخابیه من از شدت محرومیت ۳۵ درصد تحت پوشش حمایت هستند و از نظر بیکاری این آمار به ۳۵ درصد افزایش یافته است.
وی گفت:  دو دستگاه پمپاژ در حوزه انتخابیه بنده در دست اجرا است که با راه اندازی آن ها ۲ هزار نفر مشغول به کار خواهند شد اما اکنون نیازمند همکاری جدی دولت در این حوزه هستیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: پیمانکارانی که پروژه های ماده ۱۸۰ را کار می کردند اغلب یا فرای هستند و یا به زندان رفته اند و البته تعداد کمی نیز از جیب خود خرج می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
با سلام . درود بر حاج عدل . واقعا حرف های به جایی زدند . دولت فقطد . ماده ۱۸۰ یعنی .. پیمانکار توسط دولت . اگه پیمانکارن نبودن هیچ پروژه ای انجام نمیشد . مدیر محترم برنامه و بودجه استان لطفا پیگیر ماده ۱۸۰ باش . چرا همش میگین اعتبارات نفت ؟ چون گچساران ، باشت و تاجگردون هستن ؟
ازتراب علیا
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی عدل خان . توکه خودت پای کوثر رو به کهگیلویه باز کردی یادت رفته چقدر کوثر کوثر وبرکت برکت میکردی . راستی چرا از جیبت خرج نمیکنی و خودت سرمایه گذار فسفات چرام نمیشی یا نیترات دیشموک . دومیلیارد که برای تو پول خورده . آخ از بخت مردم ساده کهگیلویه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
... از کوچک هم کمترمی باشه این لفظ بزرگ چیه دنبالش میارن
هیچ نماینده ای تا الان به اندازه حاج عدل هاشمی به کهگیلویه خدمت رسانی نکرده است.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حیف مردم کهگیلویه که نماد سیاستمدارانش: عدل هاشمی؛ منطقیانئ ؛لاهوتی ؛کامرانی ؛موحدو.........هستند تاجگردون حتی با معاون اول رییس جمهور سفر نمی کند کهگیلویه به یکی مثل مهندس افشانی یا دکتر چمن نیاز دارد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
/// که مردم حوزه اتخابیه اش در حال خوردن//در انتخابات گذشته هستند/
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1