تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۲۳۴۵۶۰

کمیته امام در پالایش به فکر محرومان چاروسا باشد / حرف‌های شانه خالی‌کن و نمک بر زخم مردم

۰
کبنا ؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتیدر جمع مردم گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه امروز بزرگترین تهدید برای راه امام دنبال نکردن خط امام حاضر است افزود: هر کس در خط امام حاضر نباشد در خط امریکاست ولایت فقیه انقلاب اسلامی را حفظ کرده است و امروز جریان ابوموسی اشعری بزرگترین خطر انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی جریان ها سیره ابوموسی اشعری را در پیش گرفتند لذا همه باید نگران جریان ابوموسی اشعری باشند و جریان ابوموسی اشعری علی را که دنباله‌رو پیامبر بود می گفتند تندرو امروز متدیین و انقلابی‌ها را متهم به تندروی می کنند و قضیه کربلا را جریان ابوموسی اشعری به وجود آورد.

صلواتی گفت: در هنگامه مذکرات هم عمامه بر سر داشت و عمامه‌اش خیلی بزرگ بود اما سرش کلا رفت امروز تکلیف امت انقلابی و جوانان انقلابی و دلسوزان راه امام مقابله با جریان ابوموسی اشعری است.

وی گفت: امام علی(ع) به دنبال اعزام سپاه به میدان نبرد بود اما ابوموسی اشعری بالای منبر می‌رفت و می‌گفت با احتیاط عمل کنید.

امام جمعه قلعه رئیسی به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره و عنوان کرد: بالاترین عبادت خدمت به محرومین است و همه باید به فقرا و نیازمندان کمک کنیم و امیدواریم دولت به فکر فقیران باشد و مردم هم در امر خیر جشن نیکوکاری حضور باشکوهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ماهیانه ۹ میلیون تومان صدقه و ۱۳ میلیون تومان زکات در چاروسا جمع‌آوری می‌شود خاطرنشان کرد: از مدیران ارشد نهاد کمیته امداد استان می‌خواهیم نسبت به پالایش خروجی‌ها و ورودی‌های این منطقه عنایت ویژه داشته باشند.

صلواتی به روز درختکاری هم اشاره و خواستار نگهداری و کاشت درخت شد و به ثبت نام کاندیدهای شورای شهر و روستا هم اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم کسانی در این امر مهم شرکت کنند که دارای تخصص، ایده‌دار، دارای برنامه، خلاقیت، تعهد و تخصص باشند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی به افاضات یکی از مسوولان ارشد نظام برخلاف مواضع رهبری اشاره و اضافه کرد: یکی از مسوولان ارشد نظام در هفته گذشته بیان کردند که برخی فکر می‌کردند منقلی است و می‌توانند قطعنامه‌ها را در آتشی بسوزانند.

وی گفت: مسوولی برجام را موفقیت‌آمیز خواند که جلو سرنگون شدن نظام و جنگ را گرفته است و چند وقت پیش رهبر معظم انقلاب از عبارت دروغ محض برای این ادعا یاد کردند.

وی گفت: این فرد بداند هر کس در مقابل ولایت فقیه قد علم کند در دنیا و آخرت خوار و ذلیل می‌شود و حتی اگر از اصحاب و یاران امام باشد و حتی اگر از امام راحل حکم داشته و یا مرجع تقلید باشد و این تقابل در برابر ولایت جامعه را دچار عقوبت می‌کند.

صلواتی تاکید کرد: هر کس و هر فردی که با ولایت زاویه داشته و در تقابل با ولایت باشد مورد غضب خدای متعال و امام عصر(عج) و مردم انقلابی ایران اسلامی است و بداند رهنمودهای رهبری حرف دل مردم است و اگر قرار است این رویه شیطانی و نابجا ادامه داشته باشد یقینا چنین افرادی از سوی ملت ایران بی‌حرمت‌تر از همیشه بوده و از این ملت سیلی خواهد خورد و بداند راه نجات و برون رفت از مشکلات تنظیم نگاه سیاسی و مواضع با ولایت فقیه است.

وی در پایان به مشکلات مردم خوزستان و صحبت‌های که در این خصوص شد اشاره کرد و گفت: چطور عذاب الهی فقط برای مردم خوزستان است بهتر بود مرهم دردهای مردم جنوب می‌شدیم نه با حرف‌های شانه خالی‌کن نمک بر زخم آنها می‌پاشیدیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

فرمانده کل سپاه گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای آشکارترین تقابل خشن نظام سلطه برای جلوگیری ...
از واکسن کرونا چه خبر؟

از واکسن کرونا چه خبر؟

مراحل تست واکسن شامل مرحله آزمایش پیش بالینی است که دانشمندان واکسن جدید را بر روی سلول ...
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
1