تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : ۲۳۴۲۹۴

همایش عشایر و توسعه فرهنگ عمومی در یاسوج

۰
کبنا ؛معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: همایش عشایر و توسعه فرهنگ عمومی در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فریبرز نیکدل امشب در جمع خبرنگاران بیان داشت: فصل جدیدی از فعالیتهای فرهنگی و هنری در دانشگاه یاسوج آغاز شده است.
وی ادامه داد: یکی از سیاستها و رویکردهای جدید برنامه های فرهنگی در دانشگاه یاسوج تجلیل از شخصیتهای فرهنگی و هنری استان است که در دستور کار قرار گرفته است.
معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج افزود: این برنامه با برگزاری یادواره حسین پناهی هنرمند فقید هم استانی با حضور خانواده پناهی آغاز شده و با برگزاری و تجلیل از دیگر شخصیتهای استانی ادامه می یابد.
نیکدل بیان داشت: همچنین همایش عشایر و توسعه فرهنگ عمومی با حضور و تجلیل از عطا طاهری بویراحمدی نویسنده کتاب کوچ کوچ و همچنین خانم سیمین طاهری بویراحمدی اولین نویسنده زن استان روز شنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۲:۳۰ در سالن شهید چمران این دانشگاه برگزار می‌شود.
این مسئول دانشگاهی گریزی به دیگر برنامه های برگزار شده در دانشگاه یاسوج زد و گفت: برگزاری مناظره های دانشجویی، کرسی های آزاداندیشی، تریبون آزاد دانشجویی، کارگاههای آموزشی در رشته های مختلف، میزگردهای دانشجویی، پخش فیلم سینمایی در خوابگاههای دانشجویی و مسابقات قرآنی از مهمترین برنامه هایی است که از ابتدای شروع ترم تحصیلی بهمن در دانشگاه برگزار شده است.
نیکدل در پاسخ به سوالی درباره برنامه های سیاسی دانشگاه گفت: برنامه های دانشگاه یاسوج دانشجو محور هستند و در صورت تقاضای تشکل‌ها و تصویب شورای نظارت، محدودیتی برای حضور چهره های سیاسی در دانشگاه وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1