تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۲۳۳۹۵۲

برگزاری جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در گچساران

۰
کبنا ؛فرماندار گچساران در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی که با حضور اعضای ستاد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان گچساران همواره در ایام نوروز میزبان بسیاری از هموطنان می باشد تمام دستگاه های اجرایی در این مدت  با تعامل و همکاری خاطره خوشی را برای مسافرین نوروزی رقم بزنند.
عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب که گچساران به علت نزدیک بودن به استانهای جنوبی و بنادر دیلم و گناوه هر ساله پذیرای صدها هزار نفر میهمان نورزی است تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته با همدلی وهمکاری همه دستگاهها ی عضو ستاد کارنامه خوبی در ارائه خدمات به گردشگران و میهمانان نوروزی خود به جا گذاشت که نتیجه فعالیت پر رنگ و زحمات خستگی ناپذیر مسئولین شهرستانی بود.
وی وجود حرم مطهر بی بی حکیمه (س) و دیگر امام زاده گان واجب التعظیم را یکی دیگر از مهمترین عوامل سفر میهمانان نوروزی به شهرستان دانست و افزود: دستگاه های مربوطه می بایست با بررسی نقاط ضعف و قوت خود خدمات بهتری در مقایسه با سال گذشته در این ایام به مسافرین ارائه نمایند.
رییس ستاد تسهیلات سفر شهرستان گچساران با اعلام آمادگی برای میزبانی از مسافران در تعطیلات سال نو، خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات مناسب صورت گرفته از سوی شهرداری ،آموزش و پرورش و دیگر دستگاههای دولتی، مردم میهمان نواز این شهرستان میهمانان نوروزی را در این شادی یاری وهمراهی می کنند.
رحیمی در ارتباط با نقش اداره صنعت معدن و تجارت و مجمع امور صنفی و سایر ادارات در امر تسهیلات سفر شهرستان عنوان کرد : نظارت بر نحوه توزیع و قیمت‌گذاری کالاها در فروشگاه‌های مواد خوراکی و پوشاک، مسافرخانه‌ها و مدارس شهرستان و آماده‌باش دستگاه‌ها برای امدادرسانی جاده‌ای، توزیع بروشورهای اطلاع‌رسانی از مکان‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری شهری و همچنین آماده باش بودن دهیاران در سطح  روستا برای مشخص کردن مکان‌های دیدنی شهری و روستایی و تنظیم مراکز خرید در طول تعطیلات نوروزی، سرویس دهی پایانه حمل و نقل مسافری از مهمترین برنامه‌ها و وظایف اعضای این ستاد است که باید با تعامل و همکاری در این ایام صورت پذیرد.
فرماندار شهرستان گچساران بیان کرد: مسئولین باید با آماده نمودن زیرساختهای لازم در حرم مطهر خواهر ثامن الائمه (ع) فضای رفاهی خوب و مناسبی را برای زائرین بی بی حکیمه خاتون (س) مهیا نمایند .
رحیمی به جایگاه داران سی ان جی و سوخت شهرستان تاکید کرد: تا با مجهز نمودن جایگاههای بنزین و گاز خود در این ایام خدمات رسانی مطلوب تری را انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف جایگاه آنها پلمپ خواهد شد.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهتاش
Iran, Islamic Republic of
ای بچه بیچه چنه که داخل هر جلسه ای است
لایک کنید
Iran, Islamic Republic of
بازدهی رو میوبینیم نگاه تصمیم گیرندها شهر
کیوان
United States
اقای رحیمی چرا.. کارمند فرودگاه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1