تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۶
کد مطلب : ۲۳۳۸۷۱

گلایه آیت‌الله ملک‌حسینی از مجمع خیرین سلامت / شکایت از بیمارستان‌های استان به دست نماینده ولی فقیه رسید / اطلاعات فقط دست عده‌ خاصی است / در نامه‌های بی‌امضاء تهمت زیاد است /

۱۳
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله ملک‌حسینی دیدار کرد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه دیدار کرد.
برخی خدمات علوم‌پزشکی را فقط عده‌ای می‌دانند
آیت الله ملک حسینی در این دیدار گفت: برخی خدمات در تعدادی از حوزه‌های علوم پزشکی را عده‌ای اطلاع دارند و بقیه بی خبرند، اجازه ندهید این اتفاق بیفتد و به نحوی عمل کنید که همه مردم از آن اطلاع حاصل کنند.
وی با ذکر مثالی با این عنوان که اگر قرار است دارویی به دست مریض برسد، باید همه آنها بدانند که معاونت مربوطه می تواند حمایت هایی از آنها داشته باشد، ادامه داد: ممکن است مجموعه ای با بیان اینکه «هر کس به ما مراجعه کرده است؛ کمک کردیم، این پاسخ قانع کننده ای نیست، اما سئوال اینجاست که چه شده است که فقط تعداد محدودی مطلع شده و بقیه بی خبرند؟!.
بدترین بی عدالتی در آگاهی و اطلاع رسانی
آیت الله ملک حسینی با تاکید بر اینکه امروز بدترین بی عدالتی در آگاهی و اطلاع‌رسانی اتفاق می‌افتد و همه مظالم، قاچاق‌ها و غیره به دلیل وجود و یا فقدان اطلاعات هست، ادامه داد: برخی از کسانی که امروزه به ثروت های میلیاردی می رسند به خاطر این هست که از برخی مسائل مطلع می شوند.
وی ادامه داد: بیان اینکه هرکس به ما مراجعه کرده، کمک کردیم، دلیل نمی شود که به بقیه مردم اطلاع رسانی درستی نکنیم.
گلایه از بیمارستان ها
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز اشاره نمود و خطاب به دکتر ایلامی عنوان کرد: هنوز از بیمارستان‌های استان گلایه‌هایی به ما می رسد، انتظار دارم اجازه دهید درخواست ها و نامه های آنها به شما برسد؛ اما این نامه ها و درخواست ها با امضاء باشد.
آیت الله ملک حسینی افزود: وقتی نامه ها، بی امضاء شد، تهمت و دروغ در آن زیاد می شود و اگر بدانند یک مدیری شنونده دروغ است، دردسرهای زیادی برای او ایجاد می کنند.
وی عنوان نمود: اگر مردم، کارکنان و پرسنل بیمارستان گلایه ای دارند، با اسم بنویسند و اگر می خواهند بدون اسم باشد شفاهی و حضوری به شما انتقال دهند تا دروغ گوها به امید «دروغ شنوی مدیر» زبانشان به دروغ باز نشود و راست ها به درستی به شما برسد.
تاکید بر شاخص های علمی و مهارتی
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای افرادی که برای تصدی مدیریت بیمارستان های جدیدالتاسیس و فعلی در نظر گرفته می شود، شاخص های علمی و مهارتی محکمی برای آنها در نظر بگیرید و اگر سخت گیری شود و بفهمند که این سخت گیری به لحاظ بهبود شرایط آینده است، دیگر بهانه تراشی نمی کنند، اما اگر «سهل گیری» شود و هر کسی نگاه کند که به چه سهولتی به آنجا پاگذاشته؛ وضعیت دیگری رقم می خورد.
آیت الله ملک حسینی با درخواست از دکتر ایلامی مبنی بر توجه ویژه به مناطق محروم تر استان از جمله لنده و بهمئی ، به هجمه دیگری اشاره نمود و تاکید کرد: مناطق محروم از جمله لنده و بهمئی مورد غفلت مدیریتی شما قرار نگیرد، اگر چه دیدگاهی که اکنون مطرح می شود این است که می گویند، یاسوج امکانات دارد و به جاهای دیگر برسید، در حالی که جمعیت از سایر نقاط استان به یاسوج آمده و تراکم جمعیتی در اینجاست. انتظار داریم در برابر این هجمه ها هم مقاومت کنید.
اهمیت شاخص محوری در حوزه سلامت
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه مجددا بر توجه به شاخص ها به عنوان مولفه ای مهم تاکید نموده و ادامه داد: اگر دیدید کارشناس شما، با نگاه قومیتی و شهرستانی شاخص ها را تعریف کرد؛ بدون تعارف او را کنار بگذارید.
به نزاع ها پایان دهید
آیت الله ملک حسینی یادآور شد: در این مدت نزاع هایی از جمله تاسیس بیمارستان در برخی شهرستان ها به شما خواهد رسید - و شاید هم رسیده باشد- به این نزاع ها پایان بدهید.
وی ادامه داد: اگر شاخص مرکز شهرستان و یا جمعیت است بر اساس آن عمل کنید، شما محدودیت امکانات دارید و نمی توانید به دو منطقه وعده احداث بیمارستان بدهید.
وی اظهار نمود: به شوراها و افراد فرهیخته تاکید کنید که شاخص های تعریف شده ملی در نظام سلامت مشخص هست و من سیاست های دولتم را اعمال می کنم، در این راستا اگر هم مقاومت کردند، عدول نکنید.
گلایه از عملکرد مجمع خیرین سلامت
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با گلایه از عملکرد مجمع خیرین سلامت استان و فعالیت های صورت گرفته در این مدت خطاب به دکتر ایلامی عنوان کرد: هر چند وظیفه و رسالت اصلی شما نیست؛ اما بدانید این مجمع(خیرین سلامت استان) چه کارهایی را انجام می دهند؟
وی با تاکید بر اینکه آخرین گزارش عملکرد را دو سال پیش از نماینده ای از این مجمع شنیدم و آن هم عملکرد خیرین استان بود نه این مجمع، و از آن گزارش هم انتقاد کردم، تاکید کرد: منبعد، موارد فعالیت ها را از آنها بگیرید ( کارشناسی منطبق با سطح بندی خدمات باشد) چون در نهایت باید (پروژه ) تحویل حوزه مدیریتی شما شود و آنها هم بدانند که فعالیت ها و عملکرد آنها رصد می شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان این دیدار بر تمایل خود از بازدید سرزده از بیمارستان های استان تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
آیت الله بزرگوار کسانی که خواهان تغییر در دانشگاه علوم پزشکی بودند. دنبال دور زدن قانون و شاخص و حقوق مردم بودند.
الان هم دارند به اهداف خودشون یکی پس از دیگری می رسند.
ارشد روانشناسی
Iran, Islamic Republic of
این سرپرست جدید تا پایان شش ماه دوره مدیریتش فقط به انتصابات سفارش شده برسه خوبها.
صفری
Iran, Islamic Republic of
ما را به خیر علوم پزشکی استان امیدی نیست خدا کنه که شر نرسونه.
United Kingdom
دوره قانونی کار کردن در بهداشت و درمان تموم وابی الان دوره هرکی خش و زورش و هرکی خش و باندشه.
خیرخواه
Iran, Islamic Republic of
تا سالار جوکار مسول خیرین سلامت بود کارهایی خوبی شد الان که عملا تعطیل شده.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دانشگاه سهم وسهم خواهی شده است و در همان روز معارفه معلوم شد که زدو بندهای سیاسی کارساز است و شایسته سالاری راه به جایی نمی برد .
پزشک خانواده
Iran, Islamic Republic of
رهنمودهای بسیار خوبی داشتند اما اگر دکتر ایلامی بخواد در مقابل نماینده ها مقاومت کنه و جلوی تبعیض بایسته به سرنوشت دکتر چمن گرفتار می شه که مردانه ایستاد و تاوانش را هم با عزلش داد.
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
راست میگن ایت الله، چرا بیمارستانی که مجوزش برای سی سخت صادر شده بعد از گذشت ۶ سال از صدور مجوز به خاطر ایجاد ن... هنوز احداث نشده؟؟؟؟؟؟
کاظم
Iran, Islamic Republic of
رئیس دانشگاه سر زده فقط بیرون محوطه بیمارستان امام سجاد وشهید بهشتی را با اشغالهایش ببیند تا چاره ای اندیشیده شود چمن ها به بیابان تبدیل شده اند زباله ها با داد وفریاد مردم تخلیه می شوند چرا مدیران ما حقیقت را نمی بینند چرا سر زده نمی روند ودرد دل مردم را بشنوند ./.
Iran, Islamic Republic of
کار مدیریت علوم پزشکی از گلایه گذشته باید یه فکر عاجل براش کرد.
بهزادی ریس شورایاسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
احسن بر حاج اقا ملک حسینی عزیز که همیشه پشتیبان مردم فقیر بود
امیر
Iran, Islamic Republic of
تا سرانجام روشن شود که کی حق گوست. بی انگیزگی و بلاتکلیفی مشکل حاد .. استان است.دوغ و دوشاب یک قیمت است. و شاید هم دوغ با ارزش تر از دوشاب است.
دنا
Iran, Islamic Republic of
مگر خدا بیمارستان امام سجاد را از دست ..کند . دکتر ایلامی که نمیتونه چنین کاری کنه !!
ایشان از نزدیکان معاون درمانه . تقدیم این ..!!
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1