تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : ۲۳۳۸۵۶

معاون وزیر اطلاعات به مدیران کهگیلویه و بویراحمد چه گفت؟

۱
۰
کبنا ؛هویت های قومی و قبیله ای به شرط مدیریت صحیح امنیت زا هستند.
معاون فرهنگی،سیاسی و اجتماعی وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویر احمد در یاسوج گفت: هویت قومی و ملی همپوشان و امنیت زا هستند اگر به درستی مدیریت شوند و اگر هویت قوی در راستای هویت ملی نباشد واگرایی ایجاد می کند و چالش زا است.
آقای پورفلاح با تاکید بر اینکه ناامنی می تواند ناشی از ناامیدی و نارضایتی باشد و منشا نارضایتی ها هم کم توجهی به مشکلات جامعه است افزود:اگر ضعف ساختارها در حوزه فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و مدیریتی همراه شود ناامنی رخ می دهد و نباید بانگاه امنیتی به موضوع نگاه کرد.

وی با تاکید بر اینکه پدیده های فرهنگی،سیاسی،اجتماعی را باید با تدبیر خودش درمان کرد ادامه داد: ضعف مدیریت و کم کاری عامل زمینه های نارضایتی است که می تواند ناامیدی و ناامنی ایجاد کند.
پورفلاح با اشاره به اینکه همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی در تامین امنیت نقش کلیدی دارند افزود: امروز ایجاد فضای اعتماد،تحرک،نشاط و امید بیش از هر زمان برای جامعه ضروری است.

معاون فرهنگی،سیاسی و اجتماعی وزارت اطلاعات گفت: مدیران جامعه باید با تدبیر، درایت و برنامه ریزی مطلوب آسیب های موثر بر نارضایتی،ایجاد کننده نا امیدی و مخل امنیت را شناسایی و به موقع مهار و رفع کنند.
پورفلاح با اشاره به ثبات و امنیت ایران در منطقه گفت: دایره امنیت ایران آن قدر قوی است که هیچ گاه داعش و دیگر گروه های تروریستی قدرت عبور از این حلقه و ورود به کشور را ندارند.
معاون فرهنگی ـ سیاسی و اجتماعی وزارت اطلاعات به عوامل تهدید کننده امنیت ملی در کشور گریزی زد و افزود: آنچه میتواند امنیت داخل را تهدید کند نارضایتی،بی اعتمادی،ناامیدی،اختلاف بین جناح ها و شکاف بین مردم ، بدنه و اعضای نظام است که این همان استراتژی است که دشمنان جمهوری اسلامی ایران دنبال می کنند.
پورفلاح با بیان اینکه برای دشمنان نظام اصلاح طلب و اصولگرا معنایی ندارد گفت: در تقویت امنیت کشور همه سهم دارند چون دشمن همه ما را یک حلقه می بیند.
معاون فرهنگی،سیاسی و اجتماعی وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه رفتار مخرب برخی از جناح ها و رجال سیاسی حس بی اعتمادی،ناامیدی و ناامنی را به جامعه القا می کند ادامه داد: گروه های سیاسی، سایت ها و شبکه های اجتماعی را به ابزار تخریب رقیب تبدیل کردند و بیشتر از آنکه علیه دشمنان اصلی کار کنند علیه یکدیگر کار می کنند.
معاون وزیر اطلاعات با طرح این سئوال که جای تحلیل محتوای مطالب شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی کجا است و کار دستگاه های فرهنگی چیست خاطر نشان کرد:گفتمان سازی برخی از جناح ها در جریان انتخابات و متهم کردن ساختار نظام برای عرصه انتخاباتی و اتهام تحت عناوین مختلف به طرف مقابل موجب تخریب و تضعیف رسالت شورای نگهبان می شود.
پورفلاح با تاکید بر ایجاد فضای اعتماد و پرهیز از انتقادهای مخرب و حفظ روحیه همبستگی با استفاده ازظرفیت های اجتماعی مثل قومیت ها در راستای حفظ انسجام و تقویت همسبتگی در آستانه انتخابات،از حراست های سازمان ها خواست با شناسایی و معرفی آسیب های اجتماعی به مدیران دستگاه های اجرایی راهکار و اقدامات مناسب علمی و اثر بخش برای جلوگیری از تسری نارضایتی ها اتخاذ کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مردم دهستانبویر احمد گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
اقای پور فلاح اگر راست میگوید وسر باز گمنام امام زمان عج هستید بطور مخفیانه نماینده بفرستید به گچسارانروستاهای بویراحمد گرمسیری تاببنید وبشنوید که مردم چهمیگویند به طور مثال اگر بدانند که ولای هستید چطور بات بخورد میکنندو۰۰۰۰۰
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1