تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۲۳۳۸۳۱

بذر امیدی که در سال ۷۶ و ۹۲ کاشته شد، در ۹۴ رویید

۴
۰
کبنا ؛ 
 
نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: بذر امیدی که در سالهای ۷۶ و ۹۲ کاشته شد، جوانه‌اش در سال ۹۴ رویید و امیدواریم درختش در سال ۹۶ به بار بنشیند.
به گزارش ایسنا، محمد علی وکیلی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت سالروز ۷ اسفند، سالگرد انتخابات دهمین دوره مجلس برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: این مراسم برگزار شد تا تشکری داشته باشیم از مردمی که ولی نعمت ما هستند و در بزنگاه‌ها همه را غافلگیر کرده‌اند و اراده خود را در ۷ اسفند نشان دادند.
وی افزود : این اتفاق در امتداد دوم خرداد ۷۶ و اتفاق مبارک سال ۹۲ تکرار شد و بذر امیدی که در آن سالها کاشته شد جوانه‌اش در سال ۹۴ رویید.
این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: امیدواریم که درخت این بذر در سال ۹۶ به بار بنشیند و مردم به صورت عینی میوه این زحمت را که اجر و صبر بسیاری از بزرگان به حساب می‌آید، بچشند.
وی تصریح کرد: شب گذشته در جلسه‌ای که در محضر سید محمد خاتمی بودیم در آن جا هم گفتم که صبر شما باعث شد که آقای روحانی برخلاف انتظارات بتوانند انتخاب شوند و پشتوانه پر هزینه‌ای بود که باعث شد این انتخاب بسیار آسان صورت گیرد. اما نباید این آسانی باعث غفلت از هزینه گزافی که پشت سر ماست، شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
تخم .. که درآن سالها کاشتید به فضل الهی به ثمر نمی رسد.
Iran, Islamic Republic of
فقط حرفهای شعاری، اقای لیست امید به داد مردم برسید همش شعار شعار. لطف کنید بگین برای مردم چ کردید و چ میخواهید بکنید؟؟؟؟ بذر بذر کردن نون نمیشه برای ملت.
Iran, Islamic Republic of
آقای وکیلی لطفا اگه میشه اطلاع رسانی در خصوص هزینه های انتخاباتی خود و طیف همراه در مجلس ارائه بدین. شما که شعار شفاف سازی میدین. ما منتظریم
شهروند قدرشناس
Iran, Islamic Republic of
تخم فتنه ای که درسال ۷۶کاشتید درسال۸۸به ثمرننشست وبه فضل الهی هیچگاه به بارنخواهدنشست.توهم که تواستان رای بیارنبودی وازسرلیستی عارف توتهران رای آوردی.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1