تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۲۳۳۸۱۹

افشاگری در باره پشت پرده‌های لغو سخنرانی «حسن عباسی» در یاسوج؛ دروغ دروغ می‌آورد

۱۲
۰
کبنا ؛علی رفعتی دبیر تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به مصاحبه‌های اخیر مسئولین دولتی در خصوص لغو برنامه سخنرانی «حسن عباسی» در سالن ترویج جهاد کشاورزی استان با ارسال متنی واکنش نشان داد.
وی در این متن نوشته است؛ دروغ دروغ می آورد، ماجرای لغو سخنرانی استاد حسن عباسی را باید بدون غرض بیان کرد.
به گزارش کبنا نیوز، متن کامل به شرح زیر است؛
با توجه به لغو علنی و بی احترامی به مجموعه دانشجویی در استان در خصوص سخنرانی رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز در یاسوج  و عنایت به غوغاسالاری و در عین حال دستپاچگی  طیف وسیعی از مسئولین دولتی استان در مواجه با این نوع لغو ها، موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می داریم .
این برنامه چهارمین همایش دانشجویی از سلسله همایش های جوان مومن انقلابی دانشجویان دانشگاه های استان است که انشاء الله همچنان و جدی تر ادامه دارد و هر همایش با یک عنوان و موضوع از مسایل روز کشور می باشد تاکنون با عنوان " مبارزه با اشرافی گری " (نقوی حسینی) ، " ایستادگی در مقابل وادادگی " (بذرپاش)، " جهادگران انقلابی" (آیت الله ملک حسینی) و اکنون  " دست دیپلمات ها نمک ندارد، بررسی کارنامه دیپلماسی ۱۵۰ ساله ایران " (عباسی) و.... برگزار شده است.
برای اجرای برنامه از طریق تشکل های انقلابی خصوصا بسیج دانشجویی دوتا از دانشگاه های استان پیشنهاد داده شد که هردو از دادن سالن امتناع کردند.(مسئله ای که برای ما عادی شده است)  و فعلا باز به دلیل مصلحت نام نمی بریم ولی سربسته می گوییم که دانشگاه ها از یه جاهایی واهمه دارند.
طبقه روال قبلی  از روی ناچاری به سینما انقلاب که دست نهادهای ارزشی است روی آوردیم چرا که در  دو تا از همایش های قبلی به دلیل عدم اجازه دانشگاه ها و لغو در دانشگاه فرهنگیان با خرید بلیط های سینما توسط دانشجویان آنجا برگزار کرده بودیم. و در اطلاع رسانی اولیه ناچارا قرار بر این بود که با شیوه قبلی و خرید بلیط در سینما انقلاب برگزار شود ولی با توجه به تجارب قبل و حجم انبوه جمعیت و محدود بودن ظرفیت سینما و مشکلات دیگر تصمیم بر این شد که در مکانی مناسب تر برگزار گردد .
از این رو با سالن ترویج مراجعه و با رایزنی های اولیه و شفاهی با مسئولین سالن و اعلام کردند با نامه رسمی مشکلی نیست و لذا ما روز دوشنبه ساعت ۸ صبح  ،نامه کتبی از طریق بسیج دانشجویی به مسئول مربوطه ارایه و بحث کرایه سالن مطرح شد که نهایتا قرار شد مبلغ ۲۰۰ هزارتومان به شماره حساب اعلامی از طرف مسئولین واریز و بعد از واریز نسبت به تحویل سالن اقدام شود. این کا انجام و سالن ساعت ۱۰ صبح تحویل و مورد بازدید کمیته اجرایی همایش قرار گرفت .
در بعد ازظهر دوباره سالن مورد بازدید نهایی قرار گرفت و توسط عده ای از دانشجویان تمیز و آماده شد. تا ساعت ۶رفت و امد برای جایابی و ... در سالن انجام می شد و قرار بود از ساعت ۷ مراسم شروع شود .
ساعت ۶ و حدود ۳۰ دقیقه یکی از افراد اداره متبوع به ما اعلام کرد که از بالا به ما گفته شده که سالن را به بسیج دانشجویی ندید و درب را قفل نمایید که بچه ها فیش واریزی را نشان دادند و فرایند را توضیح  که شخص مذکور مجددا با کسی تماس گرفت و جوابش این بود که بگو ما نمی دانستیم جلسه دانشجویی بود (نامه از طرف بسیج دانشجویی رفته بود و پول از طرف بسیج دانشجویی واریز شده بود و رابط هم دانشجو بود) و نهایتا کارمند مسئولی از آن طرف خط گفت آقا شما را به خدا قسم می دهم برای من مشکل درست نکنید به من گفتند ندهید و سلام و با تماسی که با یکی دیگر از مسئولین مربوطه گرفته شد به صراحت از عدم همکاری گفت و چون امنیت شغلی اش به خطر می افتد از بیان نامش معذوریم .
و در نهایت این بود قصه لغو این همایش ، لذا بعد از آن علی الظاهر جانشین محترم سپاه استان حسب اطلا عات واصله با مسئولین تماس هایی داشته که همین کم و زیادهای مصاحبه هاشان را بیان داشته اند و وقتی که جمعیت به حدی رسید و سخنران هم حضور یافت و اعتراضات دانشجویی مردمی در خیابان شروع شد. ما ناچارا برای عدم سوء استفاده های احتمالی با اوردن بلندگو دستی از دانشجویان خواستیم از دادن شعار خود داری و .... و سخنران هم چند دقیقه ای صحبت و نهایتا با رایزنی با چندتا از مساجد شهر به نزدیکترین مسجد موجود (مسجد شهدای تلزالی ) منتقل و برنامه انجام شد .
در خصوص مجوز همه می دانند که در محیط های سرپوشیده نیاز به مجوز نیست و موضوع اطلاع رسانی امنیتی برای بیرون سالن است که بسیج خود برقرار کننده امنیت بوده و هست  و خواهد بود. ما از ناحیه دوستان دولتی احساس ناامنی می کنیم و گرنه مردم با این برنامه ها مشکلی ندارند .
تمام مکالمات ما با کارمندان مربوطه و نگهبان سالن ضبط و موجود است، فیش و نامه همچنین؛ این است واقعیت محدودیت های جدی فرزندان دانشجوی شما در این استان، قضاوت با خوانندگان.
اما سخن ما که قبلا عرض کردیم این است که اولا خیزش جوانان انقلابی مدت هاست شروع شده با به هم زدن جلسه و بستن سالن ها و دهان ها و دانشگاه ها فقط عرض خود می برید و زحمت ما می دارید، در عین حال تماما بر این باور نیستیم که این دستورات از جانب شخص استاندار، فرماندار و یا معاون استاندار صادر شده باشد و چه بسا افرادی در این بین به دنبال ما هی گرفتن از آب گل آلود باشند و این وظیفه آقایان هست که این موارد را روشن کنند، دوما مردم قضاوت کنند از دیشب تاحالا ۵مسئول ارشد استانی و شهرستانی علیه دانشجویان مصاحبه داده ولی هیچکدام نگفتند و جرائت هم ندارند بیان بین دانشجویان و یا در دانشگاه حاضر شوند و ما هر ۵ بزرگوار(فرماندار محترم ،مدیرکل محترم جهاد، معاونین محترم فرماندار ،معاون محترم استاندار ) را به دانشگاه و یا پاتوق دانشجویی دعوت به پاسخگویی و یا مناظره می نماییم و منتظر جوابیم.علی رفعتی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان و نماینده دانشجویان استان در شورای تبیین مواضع کشور
نام شما

آدرس ايميل شما

گله مند
Iran, Islamic Republic of
منصور آذر یادتان رفته به این زودی ...
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این متن کاملا درسته
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
درود
Iran, Islamic Republic of
ادعای روشنفکری دارند ولی کارشون سرکوب صدای مخالفانشون هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یه دانشجو به تنهایی حریف مدیران دولت تدبیر و امید در استان شده .‌ماشالله به این دانشجو که اینقد منطقی و محکم و مستند حرف زده . موفق باشید . عقب نشینی نکنید . خادمی و نظری مجبورن لغو کنن چون صندلی ریاست براشون مهمه
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام مسیولیت این لغو با مدیر جهاد جناب گوهرگانی هست همه میشناسند ایشان دوست نداشته وسلام
م. روشنگر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای ...برادر بسیجی. شما که خود را برقرار ککنده امنیت می دانید آیا اطلاع دارید ضبط و ثبت از طریق موبایل یا تلفن و هر چیز دیگری از منظر قانون جرم محسوب میشود و مجازات برای آن تعیین شده است
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
عباسی ///و باید //بشه به یه جزیره دورافتاده.
نباید اجازه بدن بیاد به کهگیلویه و بویراحمد.
خادمی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دانشجوی عزیز لطفا فیش وصدا ورا رسانه ای کنید
Iran, Islamic Republic of
بله برادرحالامی دونید جلسه بهم زدن چقدربداست
گل یاس
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که دانشجویان جوان ملعبه دست عده ای سودجو شدند و این گونه در مقابل یک سخنرانی جبهه گیری میکنند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1