تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۲۳۳۷۵۸

جوابیه ای به مصاحبه جنجالی مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

۱۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛عبدالله نادری لردجانی*
بعد از انتشار مصاحبه محمود مومن نسب مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، یکی از مخاطبان کبنا نیوز به آن واکنش نشان داد.
این مطلب به شرح زیر است؛
برادر عزیز جناب آقای مومن نسب، مدیرکل بازرسی استانداری استان کهگیلویه و بویر احمد
سلام علیکم
باآرزوی توفیق و سربلندی برای جنابعالی و تمامی خدمت گزارن به نظام مقدس جمهوری اسلامی
احتراما پیرو مصاحبه حضرتعالی در تاریخ ۸ اسفند پیرامون حصر سران فتنه برخود لازم دیدیم نکاتی را از باب برادری محضرتان عرض نماییم.
ابتدا باید عرض کنم بحث آشتی،زمانی معنا پیدا میکند که جنگ وقهری در میان باشد.واینکه حضرتعالی میفرمایید چنین نیست و با بازی با کلمات سعی در ارائه تفسیر جدیدی از این موضوع دارید امری خارج از دایره منطق می باشد.
لازم به ذکر است بدانید،کسانی که تعبیر آشتی ملی را بر سر زبان ها انداختند درپی فریب اذهان عمومی بوده تا با مظلوم نمایی سابقه خیانات های متعددشان  به نظام را به دست فراموشی بسپارند.توصیه میکنم جنابتان برای فتنه گران دایه ی مهربانتر از مادر نشده و خود را از پازلی که خروجی آن چیزی جز فتنه و تفرقه افکنی علیه ملت نیست و توسط دشمنان این نظام پایه ریزی شده قرار ندهید.ملت ما ملتی با بصیرت ،متحدو و یکپارچه هست واگر قهری هم باشد قهر میان ملت و افرادی است که نظام را به لبه پرتگاه برده ودر روز عاشورا  حرمت اهلبیت را شکستند،ملت هیچگاه با آنها آشتی نخواهند کرد.پس بیهوده تلاش نکنید که با رنگ و لعاب دادن به کلیدواژه ها، نمی توانید سیاهه جنایات خائین به نظام  را به فراموشی بسپارید.
جناب آقای مومن نسب
جای بسی امید است که حضرتعالی فتنه سال ۸۸ را به معنای واقعی کلمه قبول دارید،چراکه افرادی که شما برایشان دغدغه مند هستید نظر دیگری دارند.که این خود پارادوکسی قابل توجه می باشد .اما اینکه  آن را توطئه ای خارجی میدانید بنده هم با شما موافق هستم اما اگر کمی مطالعه بفرمایید در می یابید که چنین توطئه هایی بدون حضور و نقش آفرینی اپوزسیون های درون یک نظام قابل اجر نمی باشد.
فرمودید که قانون اساسی جرم افراد را محرز میکند!!!!!؟مگر قانون اساسی عاقل است که مجرم را تشخیص دهد!!!!!!؟
واینکه اظهار کردید که مقام معظم رهبری تا به الان به صورت مصداقی نامی از فتنه گران به میان نیاورده ،جای بسی تعجب دارد!!!!!چراکه وظیفه رهبری تعیین سیاست های کلی می باشد و مصداق ها را وزارتخانه و دستگاههایی چون قوه قضاییه و شورای عالی امنیت ملی مشخص میکنند ،که کردند.و آقایانی چون موسوی،کروبی و خاتمی بعنوان مصداق فتنه گران توسط شورای عالی امنیت ملی که رییس جمهور نیز ریاست آن را برعهده دارد در حصر و ممنوع التصویری به سر میبرند.اینکه جنابعالی بعنوان یک مقام مسئول از چنین سلسله مراتبی بی اطلاع هستید خود مایه شرمساری است.
 
مدیرکل سازمان بازرسی استانداری استان
در ادامه سخنانتان بیان داشتید که شخصی دارای اخلاق هستید و خود را قاضی نمی دانید که اظهار نظر کنید!!!!!توصیه میکنم مصاحبه خود را بار دیگر مطالعه فرمایید!!
درپاسخ به اظهار نظر راجع به فتنه گران نیز آنهارا افرادی مومن ،مقید و وفادار به نظام قلمداد کرده و گفتید تا حکمی علیه آنها صادر نگردد،بعنوان شهروندان این جامعه قبولشان دارید!!یعنی اگر حکمی علیه شان صادر شود دیگر شهروند این جامعه نیستند و از منشور حقوق شهروندی بهرمند نمی شوند!!حتما در آنصورت به آنها یارانه و سبد کالا هم نمی دهید!!؟
 
بیان داشتید اگر مرجع قضایی صالح  حکم بر علیه آنها صادر و با رعایت همه الزامات قانون اساسی جرم را اثبات کند تابع فرامین مقام معظم رهبری می باشید!!
یعنی در غیر اینصورت تابع فرامین مقام معظم رهبری نمی باشید!؟
جناب آقای مومن نسب
درآخر باید خدمت جنابتان عرض کنم نظام و مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی از مسئولین دو پهلو و متناقض نما ضربات سهمگینی خورده اند.مواضعتان را مشخص کنید!چرا که شتر سواری دولا دولا نمی شود!
وسلام علی من التبع الهدی

عبدالله نادری لردجانی(مسئول قرارگاه دانشجویی شهید آقایی وندای شهرستان گچساران)
نام شما

آدرس ايميل شما

https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
تودیگه ازکجاامدی درضمن خاتمی سروروبزرگ ماست
حشام
Iran, Islamic Republic of
مشکلت چیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ای روزگار . هر که سی خش راست وابیه نظریه میده .. کسی نیستی که بخواهی به مقام بزرگ و روحانی سید یزرگوارجناب خاتمی اظهار نظر بکنی ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مگه هر که هر نظریه ای میده باید سایت کبنا آن را بروز بده .... به فکر این جوانهای تحصیلکرده بیکار باشید که هر روز در گوشه و کنار این استان محروم شاهد خودکشی آنان هستیم .اون هم به خاطر معضل بیکاری در استانی که خیلی مظلوم واقع شده.. حالا حسن عباسی وعباسیها هم بیاین سخنرانی کنند چه دردی دوا میشه . به خدا خیلی بیکار هستید .. خجالت آور است
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مرگ بر فتنه گر مرگ بر حمایت گر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
این فتنه گران با سخن وکلام تطهیر نمی شوند آشتی ملی با فتنه وفتنه گر که به امام حسین(ع)وامام بزرگوار توهین نمودند وارزشها وخون شهدا دهن کجی کردند معنی ومفهومی,ندارند
قاسم
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این جوابیه
متین
Iran, Islamic Republic of
احسن بر شما
مکران
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران آن غارتگران بیت ال مالند که خوردند وبردند.
نسیم
Iran, Islamic Republic of
هرکس بخواد خودش مطرح کنه از این آقا یاد بگیره اول یه ژست بعداً هم مکرر بگه فتنه . فتنه . فتنه و الی اخر نون خوبی هم توشه
محسن
Iran, Islamic Republic of
سلام.جوابیه منطقی و دهان شکنی بود آقای نادری...احسنت
تقی
Iran, Islamic Republic of
چه میکنه این کل عبدالله در گچساران...:-)
جونت کنم نادری عزیز
فولادی
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید جوان مومن انقلابی
حسن پور
Iran, Islamic Republic of
باریک........................
موسوی
درود بر مومن نسب .
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1