تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۲۳۳۷۰۰

تاجگردون وکیل مردم یا وکیل دولت؟ / سفر بی‌سروصدا معاون سیاسی وزیر کشور به یاسوج / اتفاقی عجیب و غریب در گچساران/ تجلیل از «کی‌عطا طاهری» و «سیمین طاهری» / واقعیت یا دروغ؛ پاداش میلیونی مدیرکل

۳
۰
کبنا ؛
 
تاجگردون وکیل مردم یا وکیل دولت؟

احمدرضا کلانی در یادداشتی نوشت؛ جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده محترم شهرستانهای گچساران و باشت با سلام و عرض ادب و احترام خدمت جنابعالی ؛و با احترامی که برای شما قایل هستم مواردی را که در باب نقد و در جهت عملکرد چند  ماه اخیر جنابعالی هست عنوان و ارائه میدهم
جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون ؛جنابعالی غرق درمسائل سیاسی شده اید از رسالت و هدف اصلی خود که رسیدن به امورات و مسائل و مشکلات معیشتی مردم هست فاصله گرفته اید
حضرتعالی همیشه با ورود به بحثهای سیاسی و اظهار نظرهای بحث برانگیزدرسطح استان و ملی و با اظهارنظرهای ویژه و خاص دچار حاشیه و جوسازی برای خود و حوزه انتخابیه خود و استان کهگیلویه و بویر احمد شده اید.
جناب آقای دکتر تاجگردون جنابعالی نماینده مردم و از جنس مردم هستید از این اظهار نظر های سیاسی تنش زا و حاشیه ساز و بحث برانگیز در دفاع از حزب و گروه و سیاسیون و دفاعیه های تنش زا که بیشتر بازیچه دولت و سیاسیون و همینطور اعلام نظر قشری خاص هست دست بردارید.
میدانیم شما نماینده مردم هستید نه نماینده دولت اما صحبت ها و بیانات شما در محافل ومجالس سیاسیون بر این باورند که شما وکیل الدوله هستید.
به شما پیشنهاد می گرددکه دست از سیاسی بازی بردارید وفضای کشور و در راس آن استان خود را در یک فضایی آرام و بدور از تنش های سیاسی  دعوت نمایید.
از مردم فاصله گرفته اید و دچار و درگیر بازیهای سیاسی شده اید لیکن حرف اول و آخر شما باید مردم  باشد وداریداز رسالت اصلی خود که دفاع ازحق مردم هست فاصله می گیرید.
جناب آقای دکتر غلامرضا تاجگردون
میدانیم وشما هم آگاهید که در استان و در شهر شما هستند کسانی که حتی نان را از نانوایی به قرض میبرند وبه دنبال معیشت و رفع مشکلات و گرفتاریهای مردم و هم استانیهای خود باشید نه دفاع از دولت و سیاسیون.
آقای تاجگردون مواظب سیاست باشید سیاست زده نشوید
یادمان هست و یادتان باشد و تاریخ گواهی داده است و خواهد داد که تاختن چهارنعل با اسب سیاست سرانجام خوشی و سرنوشت درستی ندارد.
باز هم تکرار میکنم که مواظب باشید اسب سیاست شمارا به زمین نکوبدکه اگر اسب سیاست شمارو به زمین کوبید  بلند شدنی در کار نیست پس مواظب باش
بودند کسانی که دچار همین تاخت و تاز چهارنعل اسب سیاست شدند و طوری برزمین کوبیده شدند که بلندشدنی در کار نبوده و نیست…..پس مواظب باشید
———————————————————
 

سفر پنهانی معاون سیاسی وزیر کشور به یاسوج
معاون سیاسی وزیر کشور در سفری  محرمانه و بی سر و صدا وارد #یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در سفری یک روز و بدون مقدمات وارد استانداری #کهگیلویه_و_بویراحمد شد و ساعاتی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
بر اساس ادعای یک سایت محلی، برخی از اصلاح طلبان مخالف سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اوایل هفته گذشته درست قبل از سفر وی به یاسوج با محمد حسین #مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور نشستی داشتند که در آن نشست #اصلاح_طلبان خواستار #تغییر استاندار شدند.
گفته می شود مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور به محض حضور در فرودگاه مستقیم به #دفتر_استاندار کهگیلویه و بویراحمد رفت و بعد نشست چند ساعته با سید موسی خادمی عازم شیراز شد تا از طریق این فروگاه به تهران برگردد.
هنوز از جزئیات دقیق سفر مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در استانداری کهگیلویه و بویراحمد و نشست با #سید_موسی_خادمی خبر دقیقی در دست نیست.
اتفاقی عجیب و غریب در گچساران/قوطی ربی پر از گوجه کپک زده از یک مارک معتبر+تصاویر
یکی از شهروندان گچسارانی طی تماس با این پایگاه خبری از یک اتفاق عجیب و غریب که ناشی از کم‌کاری و بی مسوولیتی یک کارخانه در تولید رب گلایه کرد!این شهروند گچسارانی پس از خرید یک قوطی رب بهشد و باز کردن به قصد استفاده با قوطی ربی پر از گوجه های کپک زده مواجه می شود.

 




دانشگاه یاسوج از «کی‌عطا طاهری» و «سیمین طاهری» تجلیل می‌کند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: همایش عشایر و توسعه فرهنگ عمومی در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.
فریبرز نیکدل در جمع خبرنگاران بیان داشت: فصل جدیدی از فعالیتهای فرهنگی و هنری در دانشگاه یاسوج آغاز شده است.
وی ادامه داد: یکی از سیاستها و رویکردهای جدید برنامه های فرهنگی در دانشگاه یاسوج تجلیل از شخصیتهای فرهنگی و هنری استان است که در دستور کار قرار گرفته است.
معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج افزود: این برنامه‌ها، با برگزاری یادواره حسین پناهی هنرمند فقید هم استانی با حضور خانواده پناهی آغاز شده و با برگزاری و تجلیل از دیگر شخصیتهای استانی ادامه می یابد.
نیکدل بیان داشت: همچنین همایش عشایر و توسعه فرهنگ عمومی با حضور و تجلیل از «عطا طاهری بویراحمدی» نویسنده کتاب کوچ کوچ و همچنین خانم «سیمین طاهری بویراحمدی» اولین نویسنده زن استان روز شنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۲:۳۰ در سالن شهید چمران این دانشگاه برگزار می‌شود.
این مسئول دانشگاهی به دیگر برنامه های برگزار شده در دانشگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: برگزاری مناظره های دانشجویی، کرسی های آزاداندیشی، تریبون آزاد دانشجویی، کارگاههای آموزشی در رشته های مختلف، میزگردهای دانشجویی، پخش فیلم سینمایی در خوابگاههای دانشجویی و مسابقات قرآنی از مهمترین برنامه هایی است که از ابتدای شروع ترم تحصیلی بهمن در دانشگاه برگزار شده است.
نیکدل در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه های سیاسی دانشگاه گفت: برنامه های دانشگاه یاسوج دانشجو محور هستند و در صورت تقاضای تشکل‌های دانشجویی و تصویب شورای نظارت، محدودیتی برای حضور چهره های سیاسی در دانشگاه وجود ندارد.


 
 
نشست شورای اجرایی انجمن اسلامی پزشکان استان برگزار شد/عکس
نشست شورای اجرایی انجمن اسلامی جامعه پزشکی استان کهگیلویه وبویر احمد برگزار شد.
به گزارش افتونیوز، دکتر فرید مرادیان رابط استان این انجمن گفت: این نشست جهت اجرای هر چه بهتر مجمع عمومی استان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این نشست یک ابتکار استانی تحت عنوان دیپلماسی عمومی سلامت برای حمایت از خدمات دولت یازدهم به بحث گذاشته شد که مورد استقبال اعضای حاضر قرار گرفت و پیشنهاد گردید که موضوع در سطح ملی پیگیری وتبلیغ شود.
دکتر مرادیان اذعان داشت: مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی کهگیلویه وبویراحمد در صورت اجرایی شدن مراتب لازم در تاریخ نوردهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

 


پاداش میلیونی برای یک مدیرکل کهگیلویه و بویراحمد

بعد از حقوق های نجومی و املاک نجومی، باید واژه «کارانه نجومی» را هم به ادبیات سواستفاده های مدیران وارد کرد.
یکی از مدیران کل در استان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی تعجب برانگیز از محل اعتبارات رفاهی برای خودش مبلغ ۱۲ میلیون تومان پرداخت کرده است.
به نقل از یکی از سایت‌های محلی که تا دیروز خط قرمزش اداره‌کل راه و شهرسازی به دلیل اینکه در آنجا همه به نانی رسیده بود، نوشت؛ محمدعلی علیمردانی که چندماه قبل به سمت مدیرکلی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد، از محل کارانه رفاهی که سالانه به کارمندان دولت اختصاص می یابد، ۱۲ میلیون برای خود و قریب به ۶ میلیون برای معاونین پرداخت کرده است.
نکته جالب تر اینکه برخی از کارمندان کمتر از یک میلیون تومان و مبالغی نظیر ۶۵۰ و ۷۰۰ هزارتومان نیز دریافت کرده اند که همین تبعیض باعث اعتراضاتی زیادی در راه و شهرسازی استان شده است و یاس و ناامیدی را در کارمندان در آستانه سال نو و البته انتخابات ریاست جمهوری بوجود آورده است.
ماجرا زمانی لو رفت که یکی از کارمندان که مشخص نیست چه کسی است، در اعتراض به این اقدام لیست اسامی و مبالغ دریافتی را نوشت و کپی آن را در تمام اتاق ها پخش کرد.
پس از اینکه این موضوع به گوش همه کارمندان رسید، جو انتقادی بسیار شدیدی شکل گرفت و انتقادات نیز قربانی گرفت و باعث عزل دو کارمند از سمتشان شد که البته بنا به گفته مسئول روابط عمومی هنوز حکمی بر عزل کسی صادر نشده است ولی یکی از مدیران ستادی عزل شده، برکناری خود را تائید کرد. صحت و سقم این مطلب مشخص نیست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

https://www.kebnanews.ir/wp-content/plugins/comment-rating/images/1_16_down.png
Iran, Islamic Republic of
اقای کلانی حواست بکارخودت باشه تاجگردون کارشوبلده
حسن
Iran, Islamic Republic of
با سلام نمن میدونن تاجگردون حامی دولت و باید در جلسات مهم سیاسی از دولت روحانی دفاع کنه این خودش یک سیاست هست
Iran, Islamic Republic of
////در دولت روحانی
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1