تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب : ۲۳۳۶۸۷

گوهرگانی: هیچ کسی برای سخنرانی آقای «عباسی» در سالن ترویج ممانعت نکرد / لیست مکالمه من با جانشین سپاه فتح موجود است / پناهی: این جلسه از شورای تامین مجوز نداشت

۹
۰
کبنا ؛رئیس جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استانداری و هیچ مسئول سیاسی دیگری در لغو سخنرانی حسن عباسی در سالن ترویج جهاد کشاورزی نقشی نداشتند و مداخله نکردند.
جعفر گوهرگانی در گفت‌وگو با کبنا نیوز با اشاره به سخنرانی حسن عباسی در یاسوج، اظهار کرد: نه استانداری کهگیلویه و بویراحمد و نه مسئولان جهاد کشاورزی هیچ نقشی در لغو سخنرانی «حسن عباسی» در سالن ترویج جهاد کشاورزی نداشته‌اند.
رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه استاندار این استان بر برگزاری این جلسه تاکید داشتند و هیچ دستوری از سوی کسی برای جلوگیری از سخنرانی «حسن عباسی» در سالن جهاد کشاورزی صادر نشد.
گوهرگانی ادامه داد: نیم ساعت قبل از برگزاری جلسه درب سالن‌ باز بود و با صحبتی که با مدیران جهاد کشاورزی انجام شده بود، همگی بر برگزاری سخنرانی آقای عباسی در فضای مناسب و آرام تاکید کردند و کسی هم از ورود آنها به سالن ممانعت نکرد.
وی گفت: بنده خودم تلفن‌های مکرری با آقای انصاری جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آمادگی لازم برای برگزاری سخنرانی آقای عباسی در سالن ترویج جهاد کشاورزی، گرفته شد و لیست مکالمه هم موجود است.
رئیس جهاد کشاورزی تاکید کرد: قبل از زمان برگزاری جلسه یعنی ساعت ۱۹/۳۰ درب سالن باز بود اما ساعت ۱۹/۱۵ در خیابان روبروی سالن ترویج جهاد کشاورزی سخنرانی کردند و به دلایل که به ما هم اعلام نشد، جلسه را در جای دیگر برگزار کردند.
وی گفت: به نظر می‌رسید به دلیل استقبال کمی که دانشجویان از این سخنرانی کرده بودند، جلسه در این سالن لغو شد.
عبدالحمید پناهی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بویراحمد نیز در حاشیه سخنرانی حسن عباسی که در مسجد سید الشهدا یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: هر سخنرانی و متینگ سیاسی که در خارج از دانشگاه‌ها توسط تشکل‌ها و احزاب سیاسی برگزار می‌شود باید از شورای تامین شهرستان بویراحمد و یا استان مجوز داشته باشد و این در حالی است که سخنرانی آقای عباسی در سالن ترویج هیچ مجوزی از شورای تأمین ندارد.
پناهی گفت: اما با این وجود در جلسه آنها در مسجد سید الشهدا یاسوج برای اینکه مشکلی بوجود نیاید و در کمال آرامش و امنیت برگزار شود، حاضر شدیم.
وی افزود: پرداخت هزینه سالن به منزله مجوز برای برگزاری سخنرانی نیست، بلکه حتماً باید از شورای تأمین برای اینچنین جلساتی مجوز وجود داشته باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عباسی کیه
شیما
Iran, Islamic Republic of
آبروی استان رو بردین با این کارها
یورد خالی
Iran, Islamic Republic of
مگه چه اتفاقی افتاده که همه شهامت رک حرف زدن را ندارند ایا نلسون ماندلا ویا لوتر کینگ به شهر امده چرا فردی بدون جایگاه اجتمایی را به صورت کاذب بزرگ میکنید مردم به رعایت حقوق شهروندی وحذف افکار فرسوده به روحانی رای دادند مرگ یک بار شیون یکبار ایا چند روز ریاست کاذب ارزش نادیده گرفتن واقعیت را دارد باندی در کشور ماموریت دارند شکست از مردم را با بر هم زدن نظم کشور وگل الوده کردن اب ماهی خیانت بگیرند به هوش باشیم عباسها بهانه است
تيزبين
Europe
روی وزارت خارجه آمریکا رو بابت خبرتون سفید کردید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کی میگه استقبال نشد استقبال که خیلی خوب بود
منصف
Iran, Islamic Republic of
عباسی کجاییه...
علی
Iran, Islamic Republic of
این گوهرگانی دیگه شورش دراورده واقعا نمیدونم کیه که حمایت از ایشان میکنه که هرکاری میکنه از استخدام های فامیلی تا بقیه کارهای معلومه جناب تاجگردون حمایتش میکنه واقعا جهاد کشاورزی بسیار بی نظم شده چه برسه به دعوت از افراد کشوری
جانباز از گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای سرهنگ انصاری اگر نگران جریان ...هست را گذاشت ریس دانشگاه یاسوج شود
Iran, Islamic Republic of
زنده باد گوهرگانی چون حرف حق میزنه
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1